XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Klopt, maar ten eerste boeit mij dat gewoon erg weinig tot helemaal niets en ten tweede heb ik de laatste 6 jaar niet gevlogen en als het aan mij ligt de komende 6 jaar ook nog niet.
Heb nooit gevlogen en zal nooit gaan vliegen ook. Teveel risico factoren waar ik geen controle over heb.

Opgevroten worden door Jaws zijn jongere broertje na een Titanic-esque gebeuren lijkt mij vervelender dan een duikvlucht van enkele minuten om vervolgens te pletter te slaan.

Opgevroten worden door Jaws zijn jongere broertje na een Titanic-esque gebeuren lijkt mij vervelender dan een duikvlucht van enkele minuten om vervolgens te pletter te slaan.
GElukkig zijn er door global warming wat minder loszwervende ijsschotsen🤡

Groter (en lelijker) bestaat.

IMG_4674.jpeg
IMG_4675.jpeg
IMG_4676.jpeg
Uiteraard ben ik de enigste die de kia wel mooi vind💁

Heb nooit gevlogen en zal nooit gaan vliegen ook. Teveel risico factoren waar ik geen controle over heb.

Want bij een vrachtwagen, auto of boot zijn er natuurlijk geen risicofactoren waar je geen controle over hebt :o /s

Even serieus, als je alle ongelukken die levensveranderend of dodelijk zijn vergelijkt mbt vrachtwagens, auto's, zeevaart en commerciële vliegtuigen, dan loop je echt veeeeeeeel meer risico bij wegverkeer.. ja, ook als je zelf rijdt.

Waar ik al lange(re) tijd aan het kijken ben naar een waardige opvolger van de verkochte 340i was mijn vriendin nog altijd in de wolken met haar M2 F87. Bij toeval stuitten wij afgelopen week op een G80 M3 in de Individual kleur Frozen Orange. Zij wilde er 'toch even kijken, dat is toch leuk schat' en 'ik koop toch geen nieuwe auto schat'. Zo gezegd zo gedaan. Over een kleine twee weken wordt ie opgehaald zodra wat kleine aanpassingen zijn gedaan.

Ik doe alsof ik het leuk vind maar eigenlijk...

Terug
Naar boven