Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Net thuis gekomen van vakantie met de SUV. Achterop vier fietsen dus ook 4 fietshelmen en een “tandem aanhanger” mee, maar ook een gereedschapskistje en een volwaardige fietspomp. Verder een handbagage koffer vol cameraspullen en wat overige elektronica. T-shits en korte broeken, maar ook truien en lange broeken ingepakt want we gingen naar Texel. Een airfryer want dochterlief was wat kieskeurig en zo’n combimagnetron is ook erg behelpen. Terug met wat extra’s, o.a. twee scheppen, twee emmers, twee wakeboards, een voetbal en wat souveniers en eten wat niet is opgegaan en ik kon gewoon nog via mijn binnenspiegel naar achter kijken.
Dat kan ik niet eens in mijn schuur kwijt :roflol:

Maar in all srsness, ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad en dat je dochter er ook van kon genieten.

Net thuis gekomen van vakantie met de SUV. Achterop vier fietsen dus ook 4 fietshelmen en een “tandem aanhanger” mee, maar ook een gereedschapskistje en een volwaardige fietspomp. Verder een handbagage koffer vol cameraspullen en wat overige elektronica. T-shits en korte broeken, maar ook truien en lange broeken ingepakt want we gingen naar Texel. Een airfryer want dochterlief was wat kieskeurig en zo’n combimagnetron is ook erg behelpen. Terug met wat extra’s, o.a. twee scheppen, twee emmers, twee wakeboards, een voetbal en wat souveniers en eten wat niet is opgegaan en ik kon gewoon nog via mijn binnenspiegel naar achter kijken.
Zeg je de volgende keer gewoon dat ze pech heeft.

Daar was ik inderdaad bang voor dus een proefrit gedaan en ik met mijn dikke kop pas er goed in.

Hoe is het met het schilderwerk?

Geen idee ik ga nauwelijks via de voorkant naar buiten.

Dat is inderdaad ook een oplossing.

Is dat omdat je de deurwaarders en andere schuldeisers wilt ontwijken?

Of omdat de buren als ze je zien stenen en tomaten op je gooien?

Of kan je je in de buurt niet meer laten zien nadat je in de speeltuin je geslachtsdeel aan minderjarige kinderen hebt laten zien?

Dat is inderdaad ook een oplossing.

Is dat omdat je de deurwaarders en andere schuldeisers wilt ontwijken?
Nee

Of omdat de buren als ze je zien stenen en tomaten op je gooien?
Ook niet

Of kan je je in de buurt niet meer laten zien nadat je in de speeltuin je geslachtsdeel aan minderjarige kinderen hebt laten zien?
Dit zou jij niet verder vertellen grote verhalen uit je duim zuigen Henkie. 😆

Mooie auto nog, maar geen leer is voor mij een No Go.

Met lage uitstoot, zou je op NL kenteken op ~ €1000,- p/j uitkomen zoiets
Die betreffende korting komt komend jaar te vervallen meende ik te hebben gelezen, het zogenaamde halftarief voor hybride auto's. Plus, met een 4.4 liter V8 zal de uitstoot nog niet dermate laag zijn lijkt mij.

Schermafdruk van 2024-08-16 14-38-49.png

Terug
Naar boven