- Waardering
- 11.758
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Vind dat echt zondegeld.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind dat echt zondegeld.
Die wagen kost €150k en je loopt leeg op verzekering en brandstof, dan zou ik me niet druk maken om mrb.
Vergeet het onderhoud en kosten van onderdelen niet. Dat zijn factoren die wss meer geld kosten als je verzekering en wegenbelasting per maand🤣Die wagen kost €150k en je loopt leeg op verzekering en brandstof, dan zou ik me niet druk maken om mrb.
150k voor een auto Jezus.Die wagen kost €150k en je loopt leeg op verzekering en brandstof, dan zou ik me niet druk maken om mrb.
Differentieel is tegenwoordig heel vaak de zwakke schakel met die launch control opties en mensen die daar niet fatsoenlijk mee om kunnen gaan en te cheap zijn om regelmatig een onderhoud te geven maar wel bij elke gelegenheid dat ding op zn donder geeft.als ik zie hoeveel VAG's en BMW er bij revisiebedrijven staan, zal dat in de papieren lopen ja, Turbo, transmissie...
Ik heb het niet over het absolute getal. Maar in verhouding wil iemand toch niet zoveel geld aan de belastingdienst afgeven elke maand, voor één enkele auto?
Ik denk toch echt dat je daar anders over denkt als je een dergelijke auto kunt kopen.Ik heb het niet over het absolute getal. Maar in verhouding wil iemand toch niet zoveel geld aan de belastingdienst afgeven elke maand, voor één enkele auto?
Het ego doet soms rare dingen.Ik heb het niet over het absolute getal. Maar in verhouding wil iemand toch niet zoveel geld aan de belastingdienst afgeven elke maand, voor één enkele auto?
Dat kan ik maar nee, ik denk daar niet anders over. Maar ik besef mij dat het een stomme principiële kwestie is. De F90 LCI is een goede 650 kilogram lichter dan dit nieuwe model. Misschien is dat het meer voor mij.Ik denk toch echt dat je daar anders over denkt als je een dergelijke auto kunt kopen.
ik zou zo'n wagen dan ook nooit nieuw kopen.Die €200 per maand valt nog wel mee vs €2000 per maand afschrijven.
Ik ook niet, maar ze zijn er dus toch die het doen.
Dat valt flink mee de laatste jaren. oa een Yaris hybride is 2j oud niet veel goedkoper dan basis nieuwprijs.Ik ook niet, maar ze zijn er dus toch die het doen.
Ik zou zelf sowieso niet snel een nieuwe auto kopen, de afrchrijving doet zelfs voor een instapper stadsauto echt al pijn.
9 Oktober preview M5 sedan & touring in IJsselstijn. Kreeg uitnodiging van dealer.![]()
De BMW M5 Touring is terug: 727 pk sterke power-plug-in
Dit is de eerste nieuwe BMW M5 Touring sinds het verdwijnen...www.autoweek.nl