AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Die wagen kost €150k en je loopt leeg op verzekering en brandstof, dan zou ik me niet druk maken om mrb.
Vergeet het onderhoud en kosten van onderdelen niet. Dat zijn factoren die wss meer geld kosten als je verzekering en wegenbelasting per maand🤣

als ik zie hoeveel VAG's en BMW er bij revisiebedrijven staan, zal dat in de papieren lopen ja, Turbo, transmissie...

als ik zie hoeveel VAG's en BMW er bij revisiebedrijven staan, zal dat in de papieren lopen ja, Turbo, transmissie...
Differentieel is tegenwoordig heel vaak de zwakke schakel met die launch control opties en mensen die daar niet fatsoenlijk mee om kunnen gaan en te cheap zijn om regelmatig een onderhoud te geven maar wel bij elke gelegenheid dat ding op zn donder geeft.

Vooral bij de "duurdere" audi modellen.

Ik heb het niet over het absolute getal. Maar in verhouding wil iemand toch niet zoveel geld aan de belastingdienst afgeven elke maand, voor één enkele auto?
Ik denk toch echt dat je daar anders over denkt als je een dergelijke auto kunt kopen.

Ik betaal ook €198 per maand voor een diesel terwijl we er niet heel veel kilometers mee maken, ik zie dat gewoon als onderdeel van de vaste lasten.

Ik denk toch echt dat je daar anders over denkt als je een dergelijke auto kunt kopen.
Dat kan ik maar nee, ik denk daar niet anders over. Maar ik besef mij dat het een stomme principiële kwestie is. De F90 LCI is een goede 650 kilogram lichter dan dit nieuwe model. Misschien is dat het meer voor mij.

Die €200 per maand valt nog wel mee vs €2000 per maand afschrijven.

iemand met modaal loon kan zich dit ook niet veroorloven. Ik zou het ook niet nieuw privé aankopen btw.

1000056762.jpg

Mooie gla :o

Ik ook niet, maar ze zijn er dus toch die het doen.

Ik zou zelf sowieso niet snel een nieuwe auto kopen, de afrchrijving doet zelfs voor een instapper stadsauto echt al pijn.
Dat valt flink mee de laatste jaren. oa een Yaris hybride is 2j oud niet veel goedkoper dan basis nieuwprijs.

Je kunt wel stellen dat wie vroeger een Opel Astra kon kopen of een VW Golf, nu het geld heeft voor een Corsa of Polo. Deze BMW M5 wordt vaak ook zakelijk gekocht, of door iemand die loaded is, en het gewoon speelgoed is

Terug
Naar boven