AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

In mijn geval klopt dat maar ik denk dat er ook andere factoren meespelen. Zelf kreeg ik een persoonlijk bericht bij de uitnodiging. Je moest je geloof ik inschrijven en beperkte plaatsen. Maar goed we zien ze vanzelf in de showroom en op de wegen.
Van jou wist ik het, inderdaad. Wij thuis hebben er ook beide één, vandaar mijn voorbarige conclusie.

Er komt er vanzelf één langs gesjeesd inderdaad!

Vind ik wel een grappig karretje.

junior.jpg

Ik wil eigenlijk wel een polestar 3. Eens kijken of dat erin zit…

Vanaf €34k rijklaar, de prijzen zijn wel absurd voor nieuwe auto’s tegenwoordig.

Lol ja auto's zijn echt bizar duur geworden.

De meest kale uitvoering van een Golf(imo een beetje de benchmark van een 13/12 auto voor Jan Modaal) kost 35k. Met een beetje opties zit je zo op 50k.

50k voor een normale Golf....

Lol ja auto's zijn echt bizar duur geworden.

De meest kale uitvoering van een Golf(imo een beetje de benchmark van een 13/12 auto voor Jan Modaal) kost 35k. Met een beetje opties zit je zo op 50k.

50k voor een normale Golf....
Idd, mensen die vroeger een Golf konden kopen, kopen nu een Polo.
Met Opel hetzelfde, Astra wordt Corsa. Of men stapt over naar Aziatisch merk

Idd, mensen die vroeger een Golf konden kopen, kopen nu een Polo.
Met Opel hetzelfde, Astra wordt Corsa. Of men stapt over naar Aziatisch merk
Opzich is een Polo nu net zo groot als een Golf 25 jaar geleden dus dat is dan wel positief in die zin.

Ik heb wel het idee dat echt veel mensen leasen of lenen voor een auto. Ik heb altijd geleerd dat geld lenen voor een auto echt niet normaal of wenselijk is. Nu merk ik om me heen dat het vrij normaal is.

Die oude lease Tesla model 3 zakken goed door de bodem :roflol:

Bijna een aantrekkelijke optie.

Tesla Model 3 Standard RWD Plus 60 kWh Panodak Leder Wit met
€ 15.949,00
Wel 150.000 km, wat is de staat van de accu?

Terug
Naar boven