Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

9 Oktober preview M5 sedan & touring in IJsselstijn. Kreeg uitnodiging van dealer.
Zo'n uitnodiging kreeg ik van Severs Breeman in Rotterdam. 2 weken geleden de nieuwe M5 sedan daar gezien onder het genot van hapjes en drankjes. Indrukwekkend apparaat die M5.

Bijlagen

• IMG-20240919-WA0022.jpeg
    IMG-20240919-WA0022.jpeg
    174,9 KB · Weergaven: 52
  • 20240919_192131.jpg
    20240919_192131.jpg
    239,5 KB · Weergaven: 48
Zo'n uitnodiging kreeg ik van Severs Breeman in Rotterdam. 2 weken geleden de nieuwe M5 sedan daar gezien onder het genot van hapjes en drankjes. Indrukwekkend apparaat die M5.
Top. Die blauwe kleur is wel nice trouwens. Hoor overigens goede verhalen over die dealer SB (locatie Alphen).

9 Oktober preview M5 sedan & touring in IJsselstijn. Kreeg uitnodiging van dealer.
Uit protest tegen het feit dat ze de geweldige F90 LCI opvolgen door dit hybride mormel zou ik niet gaan.

Ik kreeg ook een uitnodiging, ben de datum even kwijt. Ga ook niet dus.

O iedereen krijgt gewoon een uitnodiging 😂

Ik kreeg hem voor de M5 touring in Dordrecht, maar heb geen M.
Dan moet ik het antwoord schuldig blijven, vrees ik. Wij hebben beiden sinds kort een nieuwe, maar ook de vorige wagens waren niet in onderhoud en in geval van mijn vriendin niet gekocht bij de dealer dus dat kan het ook niet zijn.

Verschillende automotive creators zijn inmiddels op de AI bandwagon gesprongen, daar komen echt prachtige resultaten uit:

xleb-one_03_1.png

Als deze colorway in productie komt dan mogen ze 'm meteen voor de deur zetten hier, wat een kleuren op zo'n frame.

Volgens mij klanten in bezit van een M model. Maar ik kan mij vergissen.
In mijn geval klopt dat maar ik denk dat er ook andere factoren meespelen. Zelf kreeg ik een persoonlijk bericht bij de uitnodiging. Je moest je geloof ik inschrijven en beperkte plaatsen. Maar goed we zien ze vanzelf in de showroom en op de wegen.

Terug
Naar boven