ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Wat voor werk doe jij?9 Oktober preview M5 sedan & touring in IJsselstijn. Kreeg uitnodiging van dealer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat voor werk doe jij?9 Oktober preview M5 sedan & touring in IJsselstijn. Kreeg uitnodiging van dealer.
Met tegenzin neem ik plaats aan een talkshow met naar mijn smaak te lichte onderwerpen.
Zo'n uitnodiging kreeg ik van Severs Breeman in Rotterdam. 2 weken geleden de nieuwe M5 sedan daar gezien onder het genot van hapjes en drankjes. Indrukwekkend apparaat die M5.9 Oktober preview M5 sedan & touring in IJsselstijn. Kreeg uitnodiging van dealer.
Top. Die blauwe kleur is wel nice trouwens. Hoor overigens goede verhalen over die dealer SB (locatie Alphen).Zo'n uitnodiging kreeg ik van Severs Breeman in Rotterdam. 2 weken geleden de nieuwe M5 sedan daar gezien onder het genot van hapjes en drankjes. Indrukwekkend apparaat die M5.
Uit protest tegen het feit dat ze de geweldige F90 LCI opvolgen door dit hybride mormel zou ik niet gaan.9 Oktober preview M5 sedan & touring in IJsselstijn. Kreeg uitnodiging van dealer.
Volgens mij klanten in bezit van een M model. Maar ik kan mij vergissen.
Ik kreeg hem voor de M5 touring in Dordrecht, maar heb geen M.Volgens mij klanten in bezit van een M model. Maar ik kan mij vergissen.
Dan moet ik het antwoord schuldig blijven, vrees ik. Wij hebben beiden sinds kort een nieuwe, maar ook de vorige wagens waren niet in onderhoud en in geval van mijn vriendin niet gekocht bij de dealer dus dat kan het ook niet zijn.Ik kreeg hem voor de M5 touring in Dordrecht, maar heb geen M.
"Oh, je hebt zoveel duizend euro uitgegeven. Jij een uitnodiging en jij ook een uitnodiging!"Volgens mij klanten in bezit van een M model. Maar ik kan mij vergissen.
Jij krijgt een gratis schade expert foldertje erbij zeker?Ik kreeg hem voor de M5 touring in Dordrecht, maar heb geen M.

😂. Kortweg gezegd, inderdaad. Er zijn personen die zo een ding als eerste willen hebben."Oh, je hebt zoveel duizend euro uitgegeven. Jij een uitnodiging en jij ook een uitnodiging!"
shut up and take my money !9 Oktober preview M5 sedan & touring in IJsselstijn. Kreeg uitnodiging van dealer.
veel afwezig , bijdehand ik schat melkboer
In mijn geval klopt dat maar ik denk dat er ook andere factoren meespelen. Zelf kreeg ik een persoonlijk bericht bij de uitnodiging. Je moest je geloof ik inschrijven en beperkte plaatsen. Maar goed we zien ze vanzelf in de showroom en op de wegen.Volgens mij klanten in bezit van een M model. Maar ik kan mij vergissen.
Welk M model heb je?
M1000RR