MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Opzich is een Polo nu net zo groot als een Golf 25 jaar geleden dus dat is dan wel positief in die zin.

Ik heb wel het idee dat echt veel mensen leasen of lenen voor een auto. Ik heb altijd geleerd dat geld lenen voor een auto echt niet normaal of wenselijk is. Nu merk ik om me heen dat het vrij normaal is.
Veel bedrijfswagens ook vaak. Die worden volgens mij ook zo goed als altijd geleased/-t

Concaver maakt prachtige wielen. Maar Breyton, Vossen, ZP en Motec ook. Diep van binnen wil ik een mat bronzen set maar volgens mijn vriendin is mijn auto nu al van een redelijk hoog pooier-drugsdealer niveau en wil zij niet meer met mij mee als ik er bronzen velgen onder zet.

Concaver maakt prachtige wielen. Maar Breyton, Vossen, ZP en Motec ook. Diep van binnen wil ik een mat bronzen set maar volgens mijn vriendin is mijn auto nu al van een redelijk hoog pooier-drugsdealer niveau en wil zij niet meer met mij mee als ik er bronzen velgen onder zet.
Is Z performance van Sled? Heb die jongen een paar keer ontmoet in MC. Aardige jongen en die velgen die toen onder zijn matte Lambo zaten zagen er best oke uit idd.

En brons kan erg mooi zijn. Het is wel gewaagd, maar als je het echt wil waarom niet. De m3 cs velgen leken mij best kwetsbaar, qua kleur, maar kunt er mee op wintersport en geen enkele buts in de velg.
Voorbeelden:
IMG_1577.jpeg

Laatst bewerkt:
Is Z performance van Sled? Heb die jongen een paar keer ontmoet in MC. Aardige jongen en die velgen die toen onder zijn matte Lambo zaten zagen er best oke uit idd.
Dat is hij, inderdaad. Ik ken hem niet, maar een vriend van mij heeft zijn velgen onder de M3 Touring. Erg mooie set.
En brons kan erg mooi zijn. Het is wel gewaagd, maar als je het echt wil waarom niet. De m3 cs velgen leken mij best kwetsbaar, qua kleur, maar kunt er mee op wintersport en geen enkele buts in de velg.
Voorbeelden:
IMG_1577.jpeg
De 1000M vind ik ook erg mooi! Momenteel heb ik een set zwarte velgen, maar op een donkere auto geeft het net niet zo een mooi effect, vind ik.

Als leenauto van de dealer in de buurt zojuist een G60 520e meegekregen. Ik vind het, in vergelijking met de G30, maar niets. En een hybride hoeft wat mij betreft ook niet.

Het zit wel lekker maar geeft geen enkele beleving. Een beetje saai dus.

Qua prijs/kwaliteit verhouding zit je bij motec goed. Heb zelf motec ultralight onder mijn 19 inch banden. Koste 1100 ongeveer setje velgen
IMG_1351.jpeg

Ik heb het idee dat dat hele merk naar de klote is geholpen.

Als eerbetooon misschien toch een XF station overwegen?
Dit voelt echt als de grootste zelfmoord van een merk ooit.

Ik ben echt extreem benieuwd hoe de meetings gingen toen ze besloten deze weg in de slaan.

Tenzij het een grote marketingstunt is en ze over 2 weken een totale 180 doen terug naar hun roots en een dikke V8 luxe slee introduceren.

But i doubt it.

Ik ben echt extreem benieuwd hoe de meetings gingen toen ze besloten deze weg in de slaan.

Tenzij het een grote marketingstunt is en ze over 2 weken een totale 180 doen terug naar hun roots en een dikke V8 luxe slee introduceren.

But i doubt it.
Het logo en dit soort filmpjes voorspellen weinig goeds.

But i doubt it.
SDG puntjes voor diversiteit

En ik wil(de) een Jaguar kopen:(

Nee man dit is je brave new world.

Terug
Naar boven