Het is een mild Hybrid, de enige ervaring die ik daarmee heb is een Honda Jazz en dat viel tegen.Oh zal eens kijken, PHEV lijkt wel de way to go zijn voor de toekomst.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is een mild Hybrid, de enige ervaring die ik daarmee heb is een Honda Jazz en dat viel tegen.Oh zal eens kijken, PHEV lijkt wel de way to go zijn voor de toekomst.
Veel bedrijfswagens ook vaak. Die worden volgens mij ook zo goed als altijd geleased/-tOpzich is een Polo nu net zo groot als een Golf 25 jaar geleden dus dat is dan wel positief in die zin.
Ik heb wel het idee dat echt veel mensen leasen of lenen voor een auto. Ik heb altijd geleerd dat geld lenen voor een auto echt niet normaal of wenselijk is. Nu merk ik om me heen dat het vrij normaal is.
als je wagen park groot genoeg is heeft het wel zinVeel bedrijfswagens ook vaak. Die worden volgens mij ook zo goed als altijd geleased/-t
fijn kleurtje
Thanks. Het model kan mat ook goed hebben. Laatst een m3 cs bekeken, die was niet mat maar dat zou wel een combo zijn imo.
Zeer mooie wielen zeg! Zo een type set wil ik voor komend voorjaar ook voor mijn model. Waarschijnlijk.Thanks. Het model kan mat ook goed hebben. Laatst een m3 cs bekeken, die was niet mat maar dat zou wel een combo zijn imo.
Zeer mooie wielen zeg! Zo een type set wil ik voor komend voorjaar ook voor mijn model. Waarschijnlijk.
Concaver maakt prachtige wielen. Maar Breyton, Vossen, ZP en Motec ook. Diep van binnen wil ik een mat bronzen set maar volgens mijn vriendin is mijn auto nu al van een redelijk hoog pooier-drugsdealer niveau en wil zij niet meer met mij mee als ik er bronzen velgen onder zet.Concaver Wheels - Concaver CVR1 – Hybrid Forged Mesh Wheels for Dynamic Drivers
Explore the Concaver CVR1: a Hybrid Forged mesh wheel combining lightweight durability with a distinctive design, tailored for drivers seeking performance and style.concaverwheels.com
Is Z performance van Sled? Heb die jongen een paar keer ontmoet in MC. Aardige jongen en die velgen die toen onder zijn matte Lambo zaten zagen er best oke uit idd.Concaver maakt prachtige wielen. Maar Breyton, Vossen, ZP en Motec ook. Diep van binnen wil ik een mat bronzen set maar volgens mijn vriendin is mijn auto nu al van een redelijk hoog pooier-drugsdealer niveau en wil zij niet meer met mij mee als ik er bronzen velgen onder zet.
Dat is hij, inderdaad. Ik ken hem niet, maar een vriend van mij heeft zijn velgen onder de M3 Touring. Erg mooie set.Is Z performance van Sled? Heb die jongen een paar keer ontmoet in MC. Aardige jongen en die velgen die toen onder zijn matte Lambo zaten zagen er best oke uit idd.
De 1000M vind ik ook erg mooi! Momenteel heb ik een set zwarte velgen, maar op een donkere auto geeft het net niet zo een mooi effect, vind ik.En brons kan erg mooi zijn. Het is wel gewaagd, maar als je het echt wil waarom niet. De m3 cs velgen leken mij best kwetsbaar, qua kleur, maar kunt er mee op wintersport en geen enkele buts in de velg.
Voorbeelden:
![]()
![]()
erg mooi , ben zelf erg een liefhebber van bmw blauw geloof estoril of interlagos iets in die trant , rij al jaren geen bmw meer dus kan er goed naast zittenThanks. Het model kan mat ook goed hebben. Laatst een m3 cs bekeken, die was niet mat maar dat zou wel een combo zijn imo.
Qua prijs/kwaliteit verhouding zit je bij motec goed. Heb zelf motec ultralight onder mijn 19 inch banden. Koste 1100 ongeveer setje velgenConcaver maakt prachtige wielen. Maar Breyton, Vossen, ZP en Motec ook. Diep van binnen wil ik een mat bronzen set maar volgens mijn vriendin is mijn auto nu al van een redelijk hoog pooier-drugsdealer niveau en wil zij niet meer met mij mee als ik er bronzen velgen onder zet.
Dit voelt echt als de grootste zelfmoord van een merk ooit.Ik heb het idee dat dat hele merk naar de klote is geholpen.
Als eerbetooon misschien toch een XF station overwegen?
Het logo en dit soort filmpjes voorspellen weinig goeds.Dit voelt echt als de grootste zelfmoord van een merk ooit.
Ik ben echt extreem benieuwd hoe de meetings gingen toen ze besloten deze weg in de slaan.
Tenzij het een grote marketingstunt is en ze over 2 weken een totale 180 doen terug naar hun roots en een dikke V8 luxe slee introduceren.
But i doubt it.
SDG puntjes voor diversiteitDit voelt echt als de grootste zelfmoord van een merk ooit.
Ik ben echt extreem benieuwd hoe de meetings gingen toen ze besloten deze weg in de slaan.
Tenzij het een grote marketingstunt is en ze over 2 weken een totale 180 doen terug naar hun roots en een dikke V8 luxe slee introduceren.
But i doubt it.