Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Ik zie mezelf die Giulia nog wel is als gezins auto rijden
1736109808788.png
1736109823662.png
Mooi ding idd!

Ik heb vroeger de GT van 2005 gehad. Leuk om te rijden, maar teveel kleine problemen.

alfa-romeo-gt-2005-alfa-romeo-gt-3-2-noir_8608950927.jpg
Lol, staat Alfa daar niet bekend om?

Laatst toevallig proefgereden in een giulia quadrifoglio. Prachtige auto qua rijden en uiterlijk alleen die stoelen. Misschien voor iemand die niet traint maar het zit niet lekker.

De nieuwere types schijnen qua betrouwbaarheid wel erg goed te zijn om positief te blijven.

Alfa Romeo's zijn echt mijn aardsvijand, wat jammer is want de rode kleur die ze in hun opties hebben is prachtig. Eerste keer dat ik een Alfa mee had waren de plates eraf gejat (of gevallen, beide kut). Tweede keer heeft iemand in een splinternieuwe Mercedes in België van achter aangereden en de derde keer kreeg ik een 'trunk is open' lampje om half 2 s'nachts op de snelweg van Den Haag naar Utrecht in de stromende regen en vervolgens viel het lampje achter de snelheidsmeter uit :roflol: Nooit meer, doodsangsten uitgestaan met die bak.

Ik zou bijna die giulia ophalen alleen al omdat gremlin hem mooi vind. Is wel een zwarte is dat wel goed?

Alfa Romeo's zijn echt mijn aardsvijand, wat jammer is want de rode kleur die ze in hun opties hebben is prachtig. Eerste keer dat ik een Alfa mee had waren de plates eraf gejat (of gevallen, beide kut). Tweede keer heeft iemand in een splinternieuwe Mercedes in België van achter aangereden en de derde keer kreeg ik een 'trunk is open' lampje om half 2 s'nachts op de snelweg van Den Haag naar Utrecht in de stromende regen en vervolgens viel het lampje achter de snelheidsmeter uit :roflol: Nooit meer, doodsangsten uitgestaan met die bak.
Mijn radio en verwarming viel regelmatig uit.

En bij warm weer ging mijn deur niet goed dicht door lederen bekleding die nadien was toegevoegd (ook onder de deur..). Dus moest met vaseline rondrijden en regelmatig insmeren.

Radio herken ik.
Elektrische ramen ook.
Kwamen op een gegeven moment ook startproblemen bij.

Absoluut! Model is prachtig!
Jij vond zelfs mijn nieuwe Dacia duster mooi, of zei je dat alleen omdat je me zielig vond. Enfin, zit nu als een echte vadsige automobilist onderuitgezakt niet op te letten als het stoplicht op groen gaat en rij onnodig kilometerslang op de linker baan, wat had ik vroeger een hekel aan dat type.

Jij vond zelfs mijn nieuwe Dacia duster mooi, of zei je dat alleen omdat je me zielig vond. Enfin, zit nu als een echte vadsige automobilist onderuitgezakt niet op te letten als het stoplicht op groen gaat en rij onnodig kilometerslang op de linker baan, wat had ik vroeger een hekel aan dat type.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik een Dacia Duster wel echt bij je vind passen.

Lol, wat een frustratie. Niets mis met de nieuwe Dacia duster. Ik rij ook maar kia hé 😘

Of zei je dat alleen omdat je me zielig vond.
Nope!

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik een Dacia Duster wel echt bij je vind passen.
Hoef ook niet meer helemaal naar het mountainbikeparcours te rijden, mtb gaat gewoon achterin! Ook het ellendige motorpak aan/uittrekritueel bij woonwerkverkeer is komen te vervallen. Eerste auto, nb op mijn 64ste.

Terug
Naar boven