AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Hoef ook niet meer helemaal naar het mountainbikeparcours te rijden, mtb gaat gewoon achterin! Ook het ellendige motorpak aan/uittrekritueel bij woonwerkverkeer is komen te vervallen.
Heb je nog wel een motor dan?
Ik wilde echt eens met je gaan rijden als het weer beter zou zijn. Mogelijk kunnen we allebei een dame van hier achterop nemen ? @Gremlin en @Turouise hebben jullie belang?

@Seth_Fit ga je ook mee jij mag @Sanca Saxon mee achterop.

Heb je nog wel een motor dan?
Ik wilde echt eens met je gaan rijden als het weer beter zou zijn. Mogelijk kunnen we allebei een dame van hier achterop nemen ? @Gremlin en @Turouise hebben jullie belang?

@Seth_Fit ga je ook mee jij mag @Sanca Saxon mee achterop.
Triumph Speed Triple 1050 en Moto Guzzi V85tt. Had ook nog een Husqvarna 701 enduro, maar dan zat ik op de tank en mijn vriendin op het achterspatbord; ingeruild voor die Guzzi.

Ik heb deze gehad (R1)

3_Yamaha-R1-2000.jpg

Veels te gevaarlijk voor me.

Ok ik kan wel een BMW motor lenen van iemand dus dat is dan opgelost. Wanneer ben je weer in Nederland? Nadertijd sushi eten?

Meeste audi vind ik ook prettiger rijden.

A6 3.0 tdi dan ?

De moderne BMW line is horror lelijk met die Theo en Tea neus maargoed sommige mensen zijn merkblind ik heb er ook een paar in mijn omgeving.
De echt nieuwe modellen ben ik ook geen fan van, ziet er niet uit met die te grote grill en smalle lampen. Lijkt wel of ze ‘m expres permanent stoned hebben gemaakt :o

Terug
Naar boven