- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
als je hem een tray grolsch kanon voert zegt hij dat ook van jou
geen geld voor hotwheels
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je hem een tray grolsch kanon voert zegt hij dat ook van jou
geen geld voor hotwheels
😘als je hem een tray grolsch kanon voert zegt hij dat ook van jou
geen geld voor hotwheels
Ja maar hij kan ook alles he. Bijzondere man is het eigenlijk.
Ja joh zoveel levens ervaring en shit meegemaakt, vind het super interessantJa maar hij kan ook alles he. Bijzondere man is het eigenlijk.
Het is toch vrijwel ondenkbaar dat hetzelfde merk waaronder dit gedrocht valt, tevens één van de mooiste wagens ooit ontworpen heeft?
Achja het automerk voor de echte ubermensch onder ons heeft ook de A2 tot leven gescheten dus ja dat.Het is toch vrijwel ondenkbaar dat hetzelfde merk waaronder dit gedrocht valt, tevens één van de mooiste wagens ooit ontworpen heeft?
![]()
Heel gauw weg jijHet is toch vrijwel ondenkbaar dat hetzelfde merk waaronder dit gedrocht valt, tevens één van de mooiste wagens ooit ontworpen heeft?
![]()
Maar de mooiste wagen ooit is al de rs4 B5 limo dat je dat even weet.Het is toch vrijwel ondenkbaar dat hetzelfde merk waaronder dit gedrocht valt, tevens één van de mooiste wagens ooit ontworpen heeft?
![]()
De RS7 is geweldig, evenals de S8. Toch heeft de M8 coupé een flinke streep voor bij mij.Achja het automerk voor de echte ubermensch onder ons heeft ook de A2 tot leven gescheten dus ja dat.
Klopt. Beiden erg mooi. De nieuwete s8+ is ook erg mooi. Al wil je bij een s8De RS7 is geweldig, evenals de S8. Toch heeft de M8 coupé een flinke streep voor bij mij.
Tijdens oud en nieuw nog met iemand gesproken die een van de enige(misschien zelfs de enige) in nederland rijdende m1 sedan heeft. Uit dikke yanken town geïmporteerd.De RS7 is geweldig, evenals de S8. Toch heeft de M8 coupé een flinke streep voor bij mij.
Correctie coupé.Tijdens oud en nieuw nog met iemand gesproken die een van de enige(misschien zelfs de enige) in nederland rijdende m1 sedans heeft. Uit dikke yanken town geïmporteerd.
Welke generatie durf ik zo snel even niet meer te zeggen.
Wel heel typisch. Elke man wil een rs6.over Audi gesproken, het mooiste model is toch wel de RS6 C7jongensdroom dit
![]()
Als het goed is kan ik die jongensdroom dit jaar in vervulling laten gaan.
Ahh de laatste 1M. Leuke wagens, inderdaad. Die zijn nauwelijks meer te zien.
Gefeliciteerd man! Gaaf.over Audi gesproken, het mooiste model is toch wel de RS6 C7jongensdroom dit
![]()
Als het goed is kan ik die jongensdroom dit jaar in vervulling laten gaan.
De S coupé zou ik ook overwegen indien die in de 65 variant te vinden zou zijn. Goede keuze.mercedes s63 / 65 of de clk63 black series is toch wel een vd mooiste coupes ooit gemaakt. M6 cabrio of m8 coupe vind ik zelf ook wel wat hebben, maar zou dan toch de mercedes pakken.
Porsche panamera?Vind zon mustang of ford ook wel wat hebben, maar mijn vriendin vind het maar niks. Heb een clk amg en m6 coupe ook al gehad en vond beide wel leuk, maar nu heb ik meer ruimte nodig en werken zulke autos gewoon niet meer.
Kriebelt wel weer en ben toch stiekem aan het kijken voor een c63 sedan of coupe, maar dan pas over 1 a 2 jaar als mijn zoontje net wat ouder is.