MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

3EkRrJTGdEYxdQv9EOVXsD-b2cdb99b867f9badf5619205b19025df-bmw-i-reihe-m-03-1100.jpg

:eyebrow:
Het is toch vrijwel ondenkbaar dat hetzelfde merk waaronder dit gedrocht valt, tevens één van de mooiste wagens ooit ontworpen heeft?

Screenshot-20241201-214731-2.png

De RS7 is geweldig, evenals de S8. Toch heeft de M8 coupé een flinke streep voor bij mij.
Tijdens oud en nieuw nog met iemand gesproken die een van de enige(misschien zelfs de enige) in nederland rijdende m1 sedan heeft. Uit dikke yanken town geïmporteerd.
Welke generatie durf ik zo snel even niet meer te zeggen.

Laatst bewerkt:
Tijdens oud en nieuw nog met iemand gesproken die een van de enige(misschien zelfs de enige) in nederland rijdende m1 sedans heeft. Uit dikke yanken town geïmporteerd.
Welke generatie durf ik zo snel even niet meer te zeggen.
Correctie coupé.
En dit model.

Bijlagen

• 27194.jpg
    27194.jpg
    16,5 KB · Weergaven: 15
over Audi gesproken, het mooiste model is toch wel de RS6 C7 :heart: jongensdroom dit

IMG_0141.jpeg

Als het goed is kan ik die jongensdroom dit jaar in vervulling laten gaan.

Klopt, audi is typisch voor de degelijke Nederland die ook een sjaaltje draagt als het 10 graden buiten is en een vrouwke die anite heet thuis op de bank heeft zitten.

Iemand met verstand en vaak een lekker wijf pakt een bmw of benz, die vrouwen heten vaak priscilla en romy en hebben hun verstand in hun tet*en zitten.

Correctie coupé.
En dit model.
Ahh de laatste 1M. Leuke wagens, inderdaad. Die zijn nauwelijks meer te zien.
over Audi gesproken, het mooiste model is toch wel de RS6 C7 :heart: jongensdroom dit

IMG_0141.jpeg

Als het goed is kan ik die jongensdroom dit jaar in vervulling laten gaan.
Gefeliciteerd man! Gaaf.

mercedes s63 / 65 of de clk63 black series is toch wel een vd mooiste coupes ooit gemaakt. M6 cabrio of m8 coupe vind ik zelf ook wel wat hebben, maar zou dan toch de mercedes pakken.

De S coupé zou ik ook overwegen indien die in de 65 variant te vinden zou zijn. Goede keuze.

De 'oude' M6 cabrio met het V10 blok staat op mijn lijstje als zomerse toermobiel. Maar ik heb de juiste nog niet gevonden. Tevens twijfel ik om hiervoor eens niet voor BMW te gaan maar bijvoorbeeld zo een gekke Amerikaanse muscle car.

Vind zon mustang of ford ook wel wat hebben, maar mijn vriendin vind het maar niks. Heb een clk amg en m6 coupe ook al gehad en vond beide wel leuk, maar nu heb ik meer ruimte nodig en werken zulke autos gewoon niet meer.

Kriebelt wel weer en ben toch stiekem aan het kijken voor een c63 sedan of coupe, maar dan pas over 1 a 2 jaar als mijn zoontje net wat ouder is.

Vind zon mustang of ford ook wel wat hebben, maar mijn vriendin vind het maar niks. Heb een clk amg en m6 coupe ook al gehad en vond beide wel leuk, maar nu heb ik meer ruimte nodig en werken zulke autos gewoon niet meer.

Kriebelt wel weer en ben toch stiekem aan het kijken voor een c63 sedan of coupe, maar dan pas over 1 a 2 jaar als mijn zoontje net wat ouder is.
Porsche panamera?

Terug
Naar boven