Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Vind zon mustang of ford ook wel wat hebben, maar mijn vriendin vind het maar niks. Heb een clk amg en m6 coupe ook al gehad en vond beide wel leuk, maar nu heb ik meer ruimte nodig en werken zulke autos gewoon niet meer.

Kriebelt wel weer en ben toch stiekem aan het kijken voor een c63 sedan of coupe, maar dan pas over 1 a 2 jaar als mijn zoontje net wat ouder is.
Zo een C63S coupe is ook geweldig. Echter wel zeer onhandig met een kleine die achterin moet, lijkt mij. Ook qua ruimte voor baggage.

Als dat allemaal over Audi word gezegd, wat betekend het dan dat ik een Saab rij:roflol:

Klopt, audi is typisch voor de degelijke Nederland die ook een sjaaltje draagt als het 10 graden buiten is en een vrouwke die anite heet thuis op de bank heeft zitten.

Iemand met verstand en vaak een lekker wijf pakt een bmw of benz, die vrouwen heten vaak priscilla en romy en hebben hun verstand in hun tet*en zitten.
Ho ho ho niet elke audi is een e-tron.

Als dat allemaal over Audi word gezegd, wat betekend het dan dat ik een Saab rij:roflol:
Dat je een toerist bent in het verleden en moeite hebt afgedaane zaken los te laten.

Een patser met meer geld dan hersens.

En niet te vergeten, trainingspartner van goat Robby Robinson.
De goat? In de gayest of al time zijn het beste.

Jullie hebben wel knaken zeg

maserati is een oude lullen bak toch
Maserati's zijn ook helemaal niet zo duur tenminste degene die je vaak ziet rijden. Veel slecht onderhouden en donderd haast uit mekaar. Je koopt eigenlijk een bak met bouten.

Vaak altijd het type midlife crisis maar geen geld voor een ferari of porsche dus dan doen we het hier maar mee.

• Like
Waarderingen: AK
1736167998488.png

Zucht, krijg deze melding de laatste tijd als 'ie langer dan een dag stilstaat.

Accuprobleem of iets in elektrisch circuit.

Wat is het voor auto en hoe oud is die ?

Langsgaan en duidelijk je punt maken.
Bij een auto in die prijscategorie en die leeftijd kan dit niet.

Garage is dealer? Indien ja gelijkwaardige leenauto vragen.

Langsgaan en duidelijk je punt maken.
Bij een auto in die prijscategorie en die leeftijd kan dit niet.

Garage is dealer? Indien ja gelijkwaardige leenauto vragen.
Ja, heb hem ook gekocht bij de BMW-dealer. Kreeg de vorige keer een X1 te leen. Prima auto, maar al kreeg ik een gloednieuwe 7-serie te leen: ik rijd het liefst gewoon in m'n eigen auto. Maar het is wat je zegt, zo'n auto en dan op zo'n leeftijd al zo'n melding is een beetje wrang. [/firstworldproblems]

Ja dan zeker teruggaan en duidelijk zeggen dat het moet worden opgelost. Anders koop ontbinden.

S63 coupe heb ik ook nog gehad briljante auto.
Als je ooit de kans krijgt doen.

63 met de v8 is beter als de v12 qua rijeigenschappen
Probleem is echter dat ik een kind van 3 heb die constant ijsjes en koekjes in de auto eet en de achterbank net een milieustraat is. Nou vind ik dat bij de huidige auto niet erg, maar als ik weer een sportwagen koop dan doet dat teveel pijn, dus wacht er nog ff allemaal mee.

S63 is tevens ook wel de max qua budget en dan zal het er toch een worden waar de kop al vanaf is die 5+ is. C63 heb je al een nette van 3/4 jaar oud met 50/60k op de teller voor 60/70k dat is nog wel te verantwoorden aan mijn vriendin.

@AK Koop je een polo met 3 pitter er bij "voor je meisje ahhh kijk eens schat helemaal voor jouw!!!". Ken je daar je koters in vervoeren en kan papa een sportbak.

@AK Koop je een polo met 3 pitter er bij "voor je meisje ahhh kijk eens schat helemaal voor jouw!!!". Ken je daar je koters in vervoeren en kan papa een sportbak.
Wat vrouwen mooi vinden en praktisch is zijn 2 werelden van verschil wat ze zelf niet inziet. 2 jaar geleden werd ze verliefd op een kia piccanto sportuitvoering #100pk alles erop en eraan moest persee wit zijn met die rode accenten en lichtmetalen velgen. Zij kei blij, neemt de auto mee naar huis past de kinderwagen er niet in. Hebben we bijna 20k daarvoor betaald en eind vd middag was ze hem al beu. Was een nieuwe auto en zij mij nog wijsmaken dat na paar weken de velgen die beschadigd waren al was toen we hem kochten. Ik zeg zou de dealer hem dan met naar buiten rijden met alle 4 de velgen ff langs de stoep hebben gereden 🤷‍♂️

Ja, heb hem ook gekocht bij de BMW-dealer. Kreeg de vorige keer een X1 te leen. Prima auto, maar al kreeg ik een gloednieuwe 7-serie te leen: ik rijd het liefst gewoon in m'n eigen auto. Maar het is wat je zegt, zo'n auto en dan op zo'n leeftijd al zo'n melding is een beetje wrang. [/firstworldproblems]
Waarschijnlijk zit dit in de accu. Schijnt wel vaker voor te komen. Rijd jij met regelmaat kortere stukken of staat de auto wat langer stil?

Wat vrouwen mooi vinden en praktisch is zijn 2 werelden van verschil wat ze zelf niet inziet. 2 jaar geleden werd ze verliefd op een kia piccanto sportuitvoering #100pk alles erop en eraan moest persee wit zijn met die rode accenten en lichtmetalen velgen. Zij kei blij, neemt de auto mee naar huis past de kinderwagen er niet in. Hebben we bijna 20k daarvoor betaald en eind vd middag was ze hem al beu. Was een nieuwe auto en zij mij nog wijsmaken dat na paar weken de velgen die beschadigd waren al was toen we hem kochten. Ik zeg zou de dealer hem dan met naar buiten rijden met alle 4 de velgen ff langs de stoep hebben gereden 🤷‍♂️
Haha! Dit klinkt echt exact als een vriendin van mijn vriendin. Vooral de parkeerschade aan de velgen.

Zij kei blij, neemt de auto mee naar huis past de kinderwagen er niet in. Hebben we bijna 20k daarvoor betaald en eind vd middag was ze hem al beu. Was een nieuwe auto en zij mij nog wijsmaken dat na paar weken de velgen die beschadigd waren
Ik ben geen voorstander van huiselijkgeweld.

Maaaaarrr.........

Haha! Dit klinkt echt exact als een vriendin van mijn vriendin. Vooral de parkeerschade aan de velgen.
Hmmm lekker velgjes veilen. Vrouw eigen is een aangeboren defect.

Terug
Naar boven