- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Afplakken met ducttape.![]()
Zucht, krijg deze melding de laatste tijd als 'ie langer dan een dag stilstaat.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Afplakken met ducttape.![]()
Zucht, krijg deze melding de laatste tijd als 'ie langer dan een dag stilstaat.
Eerlijk is eerlijk, mijn vriendin kan goed sturen. Zelfs fileparkeren. Maar dat mag ook wel, met zo een auto.Hmmm lekker velgjes veilen. Vrouw eigen is een aangeboren defect.
Als je wat positiever bent dan zal je vriendin je nog meer waarderen!Eerlijk is eerlijk, mijn vriendin kan goed sturen. Zelfs fileparkeren. Maar dat mag ook wel, met zo een auto.
Als jij nog wat meer last krijgt van dat virus wat jij hebt opgelopen in die darkroom zou heel het forum dat waarderen. Helaas beïnvloedt het waarschijnlijk wel jouw mogelijkheid tot werken, maar niet die tot typen.Als je wat positiever bent dan zal je vriendin je nog meer waarderen!
Er zijn genoeg mensen wel blij met mij en het enigste wat jij doet is commentaar leveren op mensen en zelf nooit een foto plaatst van je fysiek. Je naam is laxeermiddel sorry maar niemand neemt jou serieusAls jij nog wat meer last krijgt van dat virus wat jij hebt opgelopen in die darkroom zou heel het forum dat waarderen. Helaas beïnvloedt het waarschijnlijk wel jouw mogelijkheid tot werken, maar niet die tot typen.
Fatsoenlijk Nederlands is aan jou niet besteed, helaas. Het enige ( let jij op? ) dat het plaatsen van een foto van mijn fysiek teweegbrengt is een nog groter minderwaardigheidscomplex aan jouw zijde. Niet zo klagen, ga jij lekker met de blokken spelen.Er zijn genoeg mensen wel blij met mij en het enigste wat jij doet is commentaar leveren op mensen en zelf nooit een foto plaatst van je fysiek. Je naam is laxeermiddel sorry maar niemand neemt jou serieus
Darkroom is trouwens 2 jaar terug
Jij wordt wel serieus genomenEr zijn genoeg mensen wel blij met mij en het enigste wat jij doet is commentaar leveren op mensen en zelf nooit een foto plaatst van je fysiek. Je naam is laxeermiddel sorry maar niemand neemt jou serieus
Darkroom is trouwens 2 jaar terug
En dit is waarom jij mee mag in de V8. ♥️Ik vind @Laxeermiddel best gezellig, altijd leuke anecdote's en prima smaak in auto's. Kan ik van veel anderen hier niet zeggen (/Audi-rijders).
Ik was gewoon kijken ik deed daar niks
Maar je zag zeker vrij weinig?
Je ziet genoeg iemand wou mij het hokje mee krijgen maar deed ik niet en er was een orgie met 8 man
Net zo spannend als de roze fluffy handboeien van de ActionJe ziet genoeg iemand wou mij het hokje mee krijgen maar deed ik niet en er was een orgie met 8 man

Makkelijk praten maar als je daar staat zeg je wel wat andersNet zo spannend als de roze fluffy handboeien van de Action![]()
Waarom voel je toch altijd de behoefte iedereen te laten zien dat jij zogenaamd een heel stoer, spannend en uniek leven lijdt? SDE is nooit een goede look, voor niemand.Makkelijk praten maar als je daar staat zeg je wel wat anders
Mijn leven is niet zo spannend, maar heb wel veel meegemaakt.Waarom voel je toch altijd de behoefte iedereen te laten zien dat jij zogenaamd een heel stoer, spannend en uniek leven lijdt? SDE is nooit een goede look, voor niemand.
Ironisch want jij doet precies hetzelfde.Waarom voel je toch altijd de behoefte iedereen te laten zien dat jij zogenaamd een heel stoer, spannend en uniek leven lijdt?
Net zo spannend als de roze fluffy handboeien van de Action![]()
Ja en dat komt dus door, en je zou het niet zeggen. Dat het daar dus donker is.
Ja precies. Zo'n vermoeden had ik al. Hij zag zeker geen ene fl**ker.Ja en dat komt dus door, en je zou het niet zeggen. Dat het daar dus donker is.