XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

1736167998488.png

Zucht, krijg deze melding de laatste tijd als 'ie langer dan een dag stilstaat.
Afplakken met ducttape.

Als je wat positiever bent dan zal je vriendin je nog meer waarderen!
Als jij nog wat meer last krijgt van dat virus wat jij hebt opgelopen in die darkroom zou heel het forum dat waarderen. Helaas beïnvloedt het waarschijnlijk wel jouw mogelijkheid tot werken, maar niet die tot typen.

Als jij nog wat meer last krijgt van dat virus wat jij hebt opgelopen in die darkroom zou heel het forum dat waarderen. Helaas beïnvloedt het waarschijnlijk wel jouw mogelijkheid tot werken, maar niet die tot typen.
Er zijn genoeg mensen wel blij met mij en het enigste wat jij doet is commentaar leveren op mensen en zelf nooit een foto plaatst van je fysiek. Je naam is laxeermiddel sorry maar niemand neemt jou serieus

Darkroom is trouwens 2 jaar terug

Ik vind @Laxeermiddel best gezellig, altijd leuke anecdote's en prima smaak in auto's. Kan ik van veel anderen hier niet zeggen (/Audi-rijders).

Er zijn genoeg mensen wel blij met mij en het enigste wat jij doet is commentaar leveren op mensen en zelf nooit een foto plaatst van je fysiek. Je naam is laxeermiddel sorry maar niemand neemt jou serieus

Darkroom is trouwens 2 jaar terug
Fatsoenlijk Nederlands is aan jou niet besteed, helaas. Het enige ( let jij op? ) dat het plaatsen van een foto van mijn fysiek teweegbrengt is een nog groter minderwaardigheidscomplex aan jouw zijde. Niet zo klagen, ga jij lekker met de blokken spelen.

Prima smaak in auto's is een mooi voorbeeld van een oxymoron.

Terug
Naar boven