XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Toch een 65 ja? Dacht vanochtend gelezen te hebben dat er alleen een 63 zou komen.

Wel dikke wagen, alleen interieur vind ik minder door die 2 schermen.

63* idd, foutje :p
Site van net had wat foute info, dit is de goede info:

S63 amg coupé uitvoering:

De coupé krijgt de bekende 5,5 liter V8 biturbomotor met 585 pk en 900 Nm. Hiermee trekt het model met vierwielaandrijving in 3,9 seconden vanuit stilstand naar 100 km/h. De topsnelheid is heel braaf op 250 km/h begrensd. Er kan worden gekozen tussen achterwiel- of vierwielaandrijving. Met de permanente vierwielaandrijving wordt 33 procent van de trekkracht naar de voorwielen gestuurd en 67 procent naar de achterwielen.

Mercedes+S63+AMG+Coupe+1.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice waggy peppie.

Maat van me was afgelopen zaterdag voor zijn verjaardag een dagje naar zandvoort geweest, had van zijn ouders zo'n pakket gekregen: naast een coureur die ging driften; zelf: dragracen in een dodge challenger (volgens mij) a 500pk, rijden in een bmw 1 serie cup versie en nog rijden in een 911 gt3 :p

Nice waggy peppie.

Maat van me was afgelopen zaterdag voor zijn verjaardag een dagje naar zandvoort geweest, had van zijn ouders zo'n pakket gekregen: naast een coureur die ging driften; zelf: dragracen in een dodge challenger (volgens mij) a 500pk, rijden in een bmw 1 serie cup versie en nog rijden in een 911 gt3 :p

Haha dat is sowieso van Raceplanet. :p
Wel leuk voor een keertje!

Komt iemand zondag naar CPZ trouwens? Eerste wedstrijd Time Attack en onze eerste race met de verbeterde wagen! :D

Haha dat is sowieso van Raceplanet. :p
Wel leuk voor een keertje!

Komt iemand zondag naar CPZ trouwens? Eerste wedstrijd Time Attack en onze eerste race met de verbeterde wagen! :D

Geen idee via welke organisatie het was, kostte iets van 270 euro dacht ik. Hij mocht ook nog het circuit op met zijn eigen (vaders :p) auto maar was wel risico dat door losse steentjes de lak zou beschadigen dus dat had ie niet meer gedaan.

Geen idee via welke organisatie het was, kostte iets van 270 euro dacht ik. Hij mocht ook nog het circuit op met zijn eigen (vaders :p) auto maar was wel risico dat door losse steentjes de lak zou beschadigen dus dat had ie niet meer gedaan.

Logisch, bovendien vind ik het ook zonde van je tijd en geld om er met een originele auto op te gaan.
Ook al heb je een redelijk snelle auto, is dat nog niks voor op het circuit omdat je suspensie nergens op trekt.

Het is meer zonde van je auto dan dat je er echt plezier aan hebt.

Brb met je yaris komen racen :roflol:

Je hoeft zelf niet te racen, het is ook gewoon een evenement hoor.
Racen en bouwen is leuk, maar wat echt geweldig is is de sfeer.

Ik denk dat je het een beetje kan vergelijken met een festival.
Iiedereen vind elkaar tof en bbq'ed met elkaar. :roflol:

---------- Post added at 20:06 ---------- Previous post was at 19:50 ----------

Dit is hoe de golf klinkt.

1:00 klinkt tof in de toerenbegrenzer en 1.35 klinkt ook heel dik van binnenuit vind ik. :D

http://youtu.be/Z8deLS5t3TQ

Je hoeft zelf niet te racen, het is ook gewoon een evenement hoor.
Racen en bouwen is leuk, maar wat echt geweldig is is de sfeer.

Ik denk dat je het een beetje kan vergelijken met een festival.
Iiedereen vind elkaar tof en bbq'ed met elkaar. :roflol:

---------- Post added at 20:06 ---------- Previous post was at 19:50 ----------

Dit is hoe de golf klinkt.

1:00 klinkt tof in de toerenbegrenzer en 1.35 klinkt ook heel dik van binnenuit vind ik. :D

http://youtu.be/Z8deLS5t3TQ

Haha was 1 keer samen met vriend naar auto meet gegaan bij Deventer op uitnodiging van een vriendin..

Was niet echt een succes :roflol:

Sleutelen is niet echt mijn ding, een andere vriend heeft op zijn 16e een Pontiac firebird compleet uit elkaar gehaald en opnieuw opgebouwd, ik werd al nerveus bij t zien van de onderdelen

Logisch, bovendien vind ik het ook zonde van je tijd en geld om er met een originele auto op te gaan.
Ook al heb je een redelijk snelle auto, is dat nog niks voor op het circuit omdat je suspensie nergens op trekt.

Het is meer zonde van je auto dan dat je er echt plezier aan hebt.

Ik denk dat zoiets je ook moet liggen.
Zelf heb ik dan een compleet aangepaste 309 waarvan de vorige eigenaar hem had opgebouwd voor op het circuit.
Zelf zal ik nooit het circuit ermee opgaan ook al is de auto erop gebouwd, zou het zonde vinden als ik schade zou rijden en ben niet echt van het harde rijden ook al doen de 309 en de S8 dat vermoeden :)
Ik rijd met beide net zo lief rustig achter een vrachtauto op de snelweg met een stukje muziek aan :o

Ik heb de 309 al 8 jaar en de keren dat ik er vol mee opgetrokken heb is ook op 1 hand te tellen :)
Enigste moment waarop ik de drang krijg is wanneer er zo'n uitslovertje naast me staat te gassen :p

Zelf heb ik dan een compleet aangepaste 309 waarvan de vorige eigenaar hem had opgebouwd voor op het circuit.
Zelf zal ik nooit het circuit ermee opgaan ook al is de auto erop gebouwd, zou het zonde vinden als ik schade zou rijden en ben niet echt van het harde rijden ook al doen de 309 en de S8 dat vermoeden :)
Ik rijd met beide net zo lief rustig achter een vrachtauto op de snelweg met een stukje muziek aan :o

Ik heb de 309 al 8 jaar en de keren dat ik er vol mee opgetrokken heb is ook op 1 hand te tellen :)
Enigste moment waarop ik de drang krijg is wanneer er zo'n uitslovertje naast me staat te gassen :p

Haha toen ik de Audi nog had reed ik bijna dagelijks 200+ op de snelweg

Als t even kan gaat t gas er op.. Heb overigens echt nooit 'bijna ongeluk' momenten, gister pas weer in zeer lange tijd toen een suïcidale aygo op een verkeersplein besloot dat die van de linkse baan naar de middelste wilde zonder te kijken of er wat naast reed.

Klopt, is ook zonde.
Daarom heb ik bewust niet voor een einzer gti gekozen. Dat vind ik ook zonde om die het circuit op te nemen.

Dat vind ik dus ook het mooie, de enige die trappen zijn de gasten die tof willen zijn en een zogenaamd "snelle" auto hebben gekocht, denken tof te zijn en rijden asociaal. Dat heb je veel minder met mensen die een ECHT snelle auto hebben.

Haha ja dat is mooi he, altijd leuk om die gastjes te smoken.
Maat van me heeft een kennis, die heeft een civic met een Dart motor. :roflol:
Van de buitenkant 100% origineel, bijna mat blauw, zwarte deur (blauwe deur was kapot) en origineel ogende wielen, maar de motor heeft wel 800pk. :roflol:

Kwam er een keer een golf 3 gti met van die tjappies er in naast hun rijden, wou die gozer racen.
Dus hij laat die jongens iets uitlopen tot 140 km/h, trekt ie vol weg.
Alleen maar rook tot 200 km/h. :roflol: (hij reed op straatbanden)
Die gasten keken strak voor uit en hebben hem niet meer aangekeken haha.

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

weer een nieuwe roadkill
http://www.youtube.com/watch?v=WcjC00J8FaM

ik blijf het gewoon geniale series vinden

Haha nice! :D

Dat vind ik dus ook het mooie, de enige die trappen zijn de gasten die tof willen zijn en een zogenaamd "snelle" auto hebben gekocht, denken tof te zijn en rijden asociaal. Dat heb je veel minder met mensen die een ECHT snelle auto hebben.

Zijn net motorrijders :roflol:

Haha toen ik de Audi nog had reed ik bijna dagelijks 200+ op de snelweg

Als t even kan gaat t gas er op.. Heb overigens echt nooit 'bijna ongeluk' momenten, gister pas weer in zeer lange tijd toen een suïcidale aygo op een verkeersplein besloot dat die van de linkse baan naar de middelste wilde zonder te kijken of er wat naast reed.

Ik moet wel toegeven dat ik het even heb geprobeerd bij de S8 om te kijken hoe dat nu optrekt en rijd rond de 200+, het is dan nog steeds lekker rustig in de auto en je merkt aan de auto zelf niet echt dat je harder rijd dan 120 kwa bijgeluiden of zo.
Het enigste nadeel is omdat je dus zelf zo hard rijd moet je dus ook extra goed opletten op het overige verkeer omdat zij er geen rekening mee houden dat iemand met zo'n snelheidsverschil eraan komt.
Gevolg even later rijd ik weer rustig aan een vrachtauto aan en dus met 80 op een 100 weg met een muziekje aan omdat dat relaxter rijd :o

Ik vind het juist erg fijn een vlotte auto te rijden met name als je een keer moet invoegen of even iemand in wilt halen, gewoon dat je weet dat het ook makkelijk kan :)

Nice topic, me love cars :D

Piece of art: :heart:

Dump:

---------- Toegevoegd om 10:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------

Ik moet wel toegeven dat ik het even heb geprobeerd bij de S8 om te kijken hoe dat nu optrekt en rijd rond de 200+, het is dan nog steeds lekker rustig in de auto en je merkt aan de auto zelf niet echt dat je harder rijd dan 120 kwa bijgeluiden of zo.
Het enigste nadeel is omdat je dus zelf zo hard rijd moet je dus ook extra goed opletten op het overige verkeer omdat zij er geen rekening mee houden dat iemand met zo'n snelheidsverschil eraan komt.
Gevolg even later rijd ik weer rustig aan een vrachtauto aan en dus met 80 op een 100 weg met een muziekje aan omdat dat relaxter rijd :o

Ik vind het juist erg fijn een vlotte auto te rijden met name als je een keer moet invoegen of even iemand in wilt halen, gewoon dat je weet dat het ook makkelijk kan :)

:roflol: Dat is precies hoe ik rij.

Heel af en toe keer wat vlotter wegtrekken of inhalen inderdaad en voor de rest relaxed cruisen.

Haha ja dat is mooi he, altijd leuk om die gastjes te smoken.
Maat van me heeft een kennis, die heeft een civic met een Dart motor. :roflol:
Van de buitenkant 100% origineel, bijna mat blauw, zwarte deur (blauwe deur was kapot) en origineel ogende wielen, maar de motor heeft wel 800pk. :roflol:

Kwam er een keer een golf 3 gti met van die tjappies er in naast hun rijden, wou die gozer racen.
Dus hij laat die jongens iets uitlopen tot 140 km/h, trekt ie vol weg.
Alleen maar rook tot 200 km/h. :roflol: (hij reed op straatbanden)
Die gasten keken strak voor uit en hebben hem niet meer aangekeken haha.

Kijk zoiets vind ik nu prachtig, een wolf in schaapskleren :D
Zelf had ik dat met 3 bontkraagjes in een corsa, dikke velgen, dikke uitlaat en een flinke luchthapper op hun 1,1 liter of zo.
Gevolg eerst doen of je ze met moeite bij kunt houden en dan ineens flink gas geven een een groot gat er tussen trekken.
En vervolgens weer de toegestane snelheid rijden, kwamen vervolgens met een flinke snelheid voorbij rijden en omdat de weg bijna ophield kwamen ze eerst bijna tegen hun voorganger aan bij de verkeerslichten en daarna schoven ze door naar de verkeerslichten voor rechtsaf nog steeds in hun slip en ramden daarbijna hun voorganger en degene die langs hun stond omdat de auto geen grip had en dus scheef trok bij het remmen :p
En dan vervolgens als je er achter staan nog flink staan de gassen :rolleyes:

Dat strak voor uit kijken ken ik toen zo'n zakenmannetje in strak pak in zijn porsche cayman het tot 2 maal toe probeerde om de 309 bij te houden, bij het 3de verkeerslicht keek hij ook strak voor zich uit :p

Terug
Naar boven