peppie01
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 790
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 82kg
Kijk zoiets vind ik nu prachtig, een wolf in schaapskleren
Zelf had ik dat met 3 bontkraagjes in een corsa, dikke velgen, dikke uitlaat en een flinke luchthapper op hun 1,1 liter of zo.
Gevolg eerst doen of je ze met moeite bij kunt houden en dan ineens flink gas geven een een groot gat er tussen trekken.
En vervolgens weer de toegestane snelheid rijden, kwamen vervolgens met een flinke snelheid voorbij rijden en omdat de weg bijna ophield kwamen ze eerst bijna tegen hun voorganger aan bij de verkeerslichten en daarna schoven ze door naar de verkeerslichten voor rechtsaf nog steeds in hun slip en ramden daarbijna hun voorganger en degene die langs hun stond omdat de auto geen grip had en dus scheef trok bij het remmen
En dan vervolgens als je er achter staan nog flink staan de gassen
Dat strak voor uit kijken ken ik toen zo'n zakenmannetje in strak pak in zijn porsche cayman het tot 2 maal toe probeerde om de 309 bij te houden, bij het 3de verkeerslicht keek hij ook strak voor zich uit![]()
Haha precies! Dat is gewoon prachtig om te zien.
Precies dat is wat ik ook leuk vind aan een sleeper, dat gevoel krijg je gewoon veel minder met een auto waarvan iedereen weet dat hij snel is.
Ja daar kan ik niet tegen, dat soort gedrag.. Ik ga regelmatig naar de mcdonalds hier in Veenendaal omdat daar altijd meetings zijn. We gaan meestal achteraan staan en dan kijken wie zich niet kan gedragen.
Pas was er een bmw die een burnout deed, grip kreeg en hem vol in de golf tegenover hem boekte.
Afgelopen week was er weer iemand die ECHT asociaal reed over dat terein, wat hij niet wist was dat hij het voor de neus van de politie deed en dus staande gehouden werd haha.Vroeg of laat kom je jezelf toch tegen als je je niet kan gedragen.