- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m87
Ik heb altijd flitsmeister aanstaan heeft me al een paar keer gered
Heb dat nog nooit gebruikt, hoe zit de app in elkaar dan? Mensen die het gebruiken geven aan waar ze staan ofzo?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb altijd flitsmeister aanstaan heeft me al een paar keer gered
Ja dat scheelt wel, maar als ze er net staan en die app weet het nog niet hang je nog.
Daarom rij ik liever rustig, geen gezeik en geen onnodige "stress".
De een noemt het p*ssy, de ander noemt het kosten besparen omdat de hobby al duur genoeg is.
Hier op de snelweg wordt je nog ingehaald als je 170 rijdt.Haha hier in de omgeving waar ik rij staan echt nooit flitsers
Politie is te lui om te gaan flitsen denk ikHier op de snelweg wordt je nog ingehaald als je 170 rijdt.
Alle boetes die ik gekregen heb waren op gebied waar ik normaal nooit rij, op 1 rechts inhalen boete en 1 niet goed parkeren boete na dan.

Heb dat nog nooit gebruikt, hoe zit de app in elkaar dan? Mensen die het gebruiken geven aan waar ze staan ofzo?
Nice, zag dit net op facebook. Wel lache als je zoiets voor je auto fixt
http://www.facebook.com/photo.php?v=734863246533935&set=vb.276870765666521&type=2&theater

Vrijdag heb ik een volvo v70 verkoch uit 2000, nu belde die gozer gistere op is heel de auto in elkaar gelopen.
tijdens test rit was alles toppie, en nu heel ding gesloopt staat 330000km op de teller dus tsja kan altijd wat gebeuren toch.. ik ga iig niks vergoeden voor hem, misschien heeft hij wel als een dwaas gereden met die auto hij had ook nog eens 200pk
Vrijdag heb ik een volvo v70 verkoch uit 2000, nu belde die gozer gistere op is heel de auto in elkaar gelopen.
tijdens test rit was alles toppie, en nu heel ding gesloopt staat 330000km op de teller dus tsja kan altijd wat gebeuren toch.. ik ga iig niks vergoeden voor hem, misschien heeft hij wel als een dwaas gereden met die auto hij had ook nog eens 200pk
Is gewoon pech denk. Die volvo's kunnen wel kilometers hebben
Zit momenteel met een golfje met 360 op de teller. maar hopelijk snel wat anders want is veel te klein. Als het meezit een a4 avant 180pk tdi (6 cilinder) binnenkort
Kan makkelijkMoet die maar geen auto kopen met 330k op de teller![]()
Hier staat ook nog een saab 95 3.0t met 4 ton op de teller ding loopt als nieuwnice, zijn altijd wel betrekkelijk vol informeer wel goed over die 2.5tdi's zitten probleem gevallen tussen google maar eens.Kan makkelijkHier staat ook nog een saab 95 3.0t met 4 ton op de teller ding loopt als nieuw
2.5tdi quattro en s-line met volgens mij veel opties. als het goed is komt ie binnen iig
nice, zijn altijd wel betrekkelijk vol informeer wel goed over die 2.5tdi's zitten probleem gevallen tussen google maar eens.![]()