MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Mooie wagens.

Audi heeft echt de ideale kleur.

Ja dat scheelt wel, maar als ze er net staan en die app weet het nog niet hang je nog.
Daarom rij ik liever rustig, geen gezeik en geen onnodige "stress".

De een noemt het p*ssy, de ander noemt het kosten besparen omdat de hobby al duur genoeg is.

Haha hier in de omgeving waar ik rij staan echt nooit flitsers

Politie is te lui om te gaan flitsen denk ik :roflol: Hier op de snelweg wordt je nog ingehaald als je 170 rijdt.

Alle boetes die ik gekregen heb waren op gebied waar ik normaal nooit rij, op 1 rechts inhalen boete en 1 niet goed parkeren boete na dan.

Haha hier in de omgeving waar ik rij staan echt nooit flitsers

Politie is te lui om te gaan flitsen denk ik :roflol: Hier op de snelweg wordt je nog ingehaald als je 170 rijdt.

Alle boetes die ik gekregen heb waren op gebied waar ik normaal nooit rij, op 1 rechts inhalen boete en 1 niet goed parkeren boete na dan.

A12.. Staan ze vrijwel iedere dag te flitsen. Daarom heeft het bar weinig zin om hard te rijden, ze staan bijna meer WEL te flitsen dan niet.

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

Weer dumpiee:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tumblr_md80zdxixb1rkh32to1_500.jpg

Hier de a50 tussen zwolle en apeldoorn nog maar 1 x een flitser zien staan :o

Ach met +- 1500-2000 euro aan boetes kom ik niets te kort :roflol:

Edit: Epic kreeg net weer cjib brief binnen, strong timing. Wel een oude boete waarvan t bezwaar afgewezen was terwijl ik geen bezwaar had gemaakt maar enkel wat dingen opgevraagd had.

Laatst bewerkt:
Heb dat nog nooit gebruikt, hoe zit de app in elkaar dan? Mensen die het gebruiken geven aan waar ze staan ofzo?

Yup. Je kan het controleren voor je weggaat of aanlaten tijdens rijden en je wordt gewaarschuwd. Nu veel mensen deze gebruiken is het echt handig.

Damn dat wil ik ook

Mijn oude kilometer vreter

Vrijdag heb ik een volvo v70 verkoch uit 2000, nu belde die gozer gistere op is heel de auto in elkaar gelopen.
tijdens test rit was alles toppie, en nu heel ding gesloopt staat 330000km op de teller dus tsja kan altijd wat gebeuren toch.. ik ga iig niks vergoeden voor hem, misschien heeft hij wel als een dwaas gereden met die auto hij had ook nog eens 200pk

Vrijdag heb ik een volvo v70 verkoch uit 2000, nu belde die gozer gistere op is heel de auto in elkaar gelopen.
tijdens test rit was alles toppie, en nu heel ding gesloopt staat 330000km op de teller dus tsja kan altijd wat gebeuren toch.. ik ga iig niks vergoeden voor hem, misschien heeft hij wel als een dwaas gereden met die auto hij had ook nog eens 200pk

Klinkt lullig maar verkocht is verkocht in dit geval, als het tijdens de proefrit gebeurde had hij jou waarschijnlijk ook niet tegemoet gekomen.

Is gewoon pech denk. Die volvo's kunnen wel kilometers hebben

Zit momenteel met een golfje met 360 op de teller. maar hopelijk snel wat anders want is veel te klein. Als het meezit een a4 avant 180pk tdi (6 cilinder) binnenkort

Moet die maar geen auto kopen met 330k op de teller :eek:

Is gewoon pech denk. Die volvo's kunnen wel kilometers hebben

Zit momenteel met een golfje met 360 op de teller. maar hopelijk snel wat anders want is veel te klein. Als het meezit een a4 avant 180pk tdi (6 cilinder) binnenkort

2.5tdi audi a4? Of 2.7tdi?

Kan makkelijk :P Hier staat ook nog een saab 95 3.0t met 4 ton op de teller ding loopt als nieuw

2.5tdi quattro en s-line met volgens mij veel opties. als het goed is komt ie binnen iig
nice, zijn altijd wel betrekkelijk vol informeer wel goed over die 2.5tdi's zitten probleem gevallen tussen google maar eens. :thumb:

nice, zijn altijd wel betrekkelijk vol informeer wel goed over die 2.5tdi's zitten probleem gevallen tussen google maar eens. :thumb:

Can confirm
Mijn vader had ook een 2.5tdi (wel oud model, 1997), maar zoveel problemen met die auto gehad .. Leek wel alsof dat ding nooit eens zonder problemen kon rijden

Ik weet het idd. Die is uit 2002 maar mn pa heeft vroeger ook al zo'n auto met veel ellende gehad. Als ie goed loopt neem ik hem ook alleen maar over, anders mag ie hem zelf verkopen :P

Vandaag op Zandvoort geweest voor de eerste race met de nieuwe setup en uiterlijk!
Ruim 3 seconde er af kunnen rijden tov vorig seizoen!

Hier paar foto's van vandaag:

1zb41dy.jpg

b7137o.jpg

2ecgcol.jpg

10z4osy.jpg

2cza7x3.jpg

t5lgxy.jpg

Terug
Naar boven