MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Ik denk dat niemand er aan twijfelt dat de mogelijkheid bestaat om als zzp'er meer dan een ton te verdienen. Er werd echter gedaan alsof dit makkelijk is, iets wat gezien de cijfers niet zo is.
Heb 2 collega’s gehad, die draaiden dubbele diensten en werkten 80 uur in de week om een ton te verdienen, hadden daarna koopwoning gekocht.

ik werd voor de montage betaald , daar ging voor mij een doosje kit en een paar doosjes schroeven vanaf . Heb ook nergens gezegd dat ik dat onder aan de streep dat er aan over hield. ik ga niet zeggen dat het makkelijk is heeft mij namelijk bijna mijn relatie gekost
Beunhaas

Heb 2 collega’s gehad, die draaiden dubbele diensten en werkten 80 uur in de week om een ton te verdienen, hadden daarna koopwoning gekocht.

Op jonge leeftijd is dat een perfecte manier om een voorsprong op te bouwen. Erg goed
Een ton is toch niet zoveel als zzper

Op dit forum niet, inderdaad. Hier lijken zich meer personen met tonnen jaarinkomen te bevinden dan bodybuilders. In het echte leven blijkt het volgens de statistieken minder makkelijk te zijn. Maar ik ben geen zzp'er, dus ik weet oprecht niet of het makkelijk is.

Op dit forum niet, inderdaad. Hier lijken zich meer personen met tonnen jaarinkomen te bevinden dan bodybuilders. In het echte leven blijkt het volgens de statistieken minder makkelijk te zijn. Maar ik ben geen zzp'er, dus ik weet oprecht niet of het makkelijk is.
Nu met de wet DBA wordt het wat moeilijker, het is voornamelijk makkelijk als je in een verkapt loondienstverband werkt. Die worden nu dus ook aangepakt. Komt er dus op neer om veel uren te maken.

De cijfers die hier gedeeld werden mbt zzp inkomensbron hebben mij wel het eea laten inzien overigens

Een maat van me is gestopt als zzp'er omdat t niet meer te doen is met al die regels. Precies wat ze willen dus eigenlijk

Een maat van me is gestopt als zzp'er omdat t niet meer te doen is met al die regels. Precies wat ze willen dus eigenlijk
Dan was bij dus technisch gezien dus gewoon in dienst maar kost het dubbele?

Als je echt als zzp’er werkt en dus van klus naar klus gaat dan is er toch niets aan de hand?

Dan was bij dus technisch gezien dus gewoon in dienst maar kost het dubbele?

Als je echt als zzp’er werkt en dus van klus naar klus gaat dan is er toch niets aan de hand?
Nee klopt heb je soort van gelijk in. Werkt in de 'zorg' en liet zich inhuren door verschillende instanties.

Nu met de wet DBA wordt het wat moeilijker, het is voornamelijk makkelijk als je in een verkapt loondienstverband werkt. Die worden nu dus ook aangepakt. Komt er dus op neer om veel uren te maken.

De cijfers die hier gedeeld werden mbt zzp inkomensbron hebben mij wel het eea laten inzien overigens
/zucht

Die wet is er al sinds 2016, dus daar is niks 'nieuws' aan nu.

Zorgt die wet voor meer PKs?

:trollfacex:

Terug
Naar boven