Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
/zucht/zucht
Die wet is er al sinds 2016, dus daar is niks 'nieuws' aan nu.
In het geile mokkel topic staan vrouwen die jij nooit zult krijgen!Krijg ik nog wat wagens te zien die ik nooit zal kunnen kopen of wat?
Daar weet jij alles van.In het geile mokkel topic staan vrouwen die jij nooit zult krijgen!
Wacht nog steeds op bullcocks dochter, maar hij is ineens met de noorderzon vertrokken.
Gestikt in een kiwi denk ik.Wacht nog steeds op bullcocks dochter, maar hij is ineens met de noorderzon vertrokken.
Misschien kan je met @Arminius meerijden voor zijn wekelijkse conversie therapie sessie in Staphorst.
Aanwezig!Misschien kan je met @Arminius meerijden voor zijn wekelijkse conversie therapie sessie in Staphorst.
jij zou een goeie sser zijn/zucht
Kilowatt (kW) is sinds de invoering van het SI-stelsel in 1960 de officiële eenheid voor vermogen.
Dat was niet de taakomschrijving van SSers. Jij denkt aan SMers, ouwe boef!
Stuur is een foto van jezelf? Ik ben wel benieuwd en je shapeDat was niet de taakomschrijving van SSers. Jij denkt aan SMers, ouwe boef!
Wat is dit voor gekkigheid? Dit is toch Grindr niet?Stuur is een foto van jezelf? Ik ben wel benieuwd en je shape

Ik ben gewoon benieuwd #no homoWat is dit voor gekkigheid? Dit is toch Grindr niet?
PM mij!
De grote 3 hoofdaannemers werken niet meer met zzp’ers, die kleinere onderaannemers zijn bang voor naheffingen of boetes bij controle en die durven ook niet meer met zzp’ers te werken. Van de 5 heb ik nog maar 1 opdrachtgever die wel doorgaat met zzp’ers op part-time basis. De andere opdrachtgevers willen alleen nog via verloning verder gaan.Zoals het hoort, gas geven als je jong bent en geld harken.
Denk wel dat die dingen nu nog lastig zijn ivm wet DBA of niet?