AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Ik wil misschien deze wel halen @Seth_Fit heb ik jouw goedkeuring:

Wilde jij niet zeer recent nog een Model S Plaid en daarna een Porsche Panamera aanschaffen? Nogal uiteenlopende opties, niet?

Vrouwen horen eigenlijk ook geen auto's te rijden... homo's ook niet trouwens.

Ik zie de taart wel tegemoet als het gelukt is. 250 plus is best wat als je in ieder geval een aantal schadevrije jaren hebt zakt je premie gigantisch. Een dergelijk nieuwe auto zou ik niet wa of wa plus verzekeren maar echt all risk.
Nou, geen taart in dit geval. Verzekeraar(s) zien dat niet als geldige constructie om het rijgedrag te kunnen aantonen :o 45 minuten van m'n leven well spend.

Nou, geen taart in dit geval. Verzekeraar(s) zien dat niet als geldige constructie om het rijgedrag te kunnen aantonen :o 45 minuten van m'n leven well spend.
Ook wel eens gedacht aan een 5? Qua afwerking toch een heel stuk luxer dan een 3/4 imo.

Als je hier hulp bij nodig hebt laat het dan weten mogelijk kan ik met mijn creatieve geest nog een oplossing bedenken.

Nieuw instapmodel Mercedes verslaat Tesla op gebied van verbruik en rijbereik

🫢

Waarom heb jij dan een rijbewijs?
Hoe weet jij nu weer dat jij vrouw of homo is?
Kennelijk zelf mogen ervaren, weten we dat ook weer.
Verklaart misschien je gemüse-obsessie van de laatste tijd

Asparagus Dancing Food GIF by Verse Oogst

Terug
Naar boven