MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Heeft even geduurd, maar ze is er :grinny:

IMG_0806.jpg

mooie kleur

De kleur past haar erg goed! Nu nog een set 19 duims wielen eronder en een kleine twee centimeter verlagen... 😜

Moet ook wel zeggen dat dat één van de voornaamste redenen was dat het deze wagen is geworden. Aventurin Red Metallic II :heart:

Vele veilige kilometers ermee gewenst.

Ik had vroeger een rode swift, het grote nadeel aan een rode wagen is dat steenslag onmiddellijk opvalt als hij gepoetst is.

Ik had vroeger een rode swift, het grote nadeel aan een rode wagen is dat steenslag onmiddellijk opvalt als hij gepoetst is.
.. Ja, daar ben ik inmiddels ook achter :o Het is een tweedehands wagen (bijzonder goed onderhouden via de dealer) maar er zitten een paar kleine putjes en lichte steenslag net onder de grill. Op dat rood zie je het écht enorm goed. Ze gaat sowieso in juni nog even terug want een aantal beschadigingen in de lak die ze eruit zouden halen zitten er nog in, dus dan wil ik gelijk vragen of ze echt even secuur willen kijken naar de andere plekjes.

Ik zou een coating overwegen. Blijft enkele jaren goed.

Dure Beierse woorden voor bordeauxrood. 🤭
Ik ga nog even kijken wat ik ermee wil doen, sowieso mag de dealer er eerst nog even naar kijken over een paar weken. Op basis van wat ze er dan mee doen ga ik andere opties overwegen.

Ik ben er nog steeds kapot van.

‘t Is zondag, laten we even fantaseren!

Geld is geen probleem en je mag twee wagens uitkiezen.

1. Familiegericht (4 échte zitplaatsen)
2. Speeltje

Zeg het maar, dames en heren!

Speeltje, Functionaliteit gaat nooit boven esthetiek.

‘t Is zondag, laten we even fantaseren!

Geld is geen probleem en je mag twee wagens uitkiezen.

1. Familiegericht (4 échte zitplaatsen)
2. Speeltje

Zeg het maar, dames en heren!
Boh als geld geen probleem was had ik een Volkswagen busje zodat we met ons negenen tegelijk op pad konden.

Als speeltje een Shelby Cobra

Terug
Naar boven