- Waardering
- 4.291
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 61kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een beauty ❤️
Knappe kleur!
Moet ook wel zeggen dat dat één van de voornaamste redenen was dat het deze wagen is geworden. Aventurin Red Metallic II

Moet ook wel zeggen dat dat één van de voornaamste redenen was dat het deze wagen is geworden. Aventurin Red Metallic II![]()
Ik zou een coating overwegen. Blijft enkele jaren goed.
Dure Beierse woorden voor bordeauxrood. 🤭
.. Ja, daar ben ik inmiddels ook achterIk had vroeger een rode swift, het grote nadeel aan een rode wagen is dat steenslag onmiddellijk opvalt als hij gepoetst is.
Het is een tweedehands wagen (bijzonder goed onderhouden via de dealer) maar er zitten een paar kleine putjes en lichte steenslag net onder de grill. Op dat rood zie je het écht enorm goed. Ze gaat sowieso in juni nog even terug want een aantal beschadigingen in de lak die ze eruit zouden halen zitten er nog in, dus dan wil ik gelijk vragen of ze echt even secuur willen kijken naar de andere plekjes.Ik ga nog even kijken wat ik ermee wil doen, sowieso mag de dealer er eerst nog even naar kijken over een paar weken. Op basis van wat ze er dan mee doen ga ik andere opties overwegen.Ik zou een coating overwegen. Blijft enkele jaren goed.
Dure Beierse woorden voor bordeauxrood. 🤭
Dan kies je toch een functioneel speeltje? Ik zou jou wel in zo’n woeste GMC.Speeltje, Functionaliteit gaat nooit boven esthetiek.
Nope, ik hou van lichte wendbare sportcoupesDan kies je toch een functioneel speeltje? Ik zou jou wel in zo’n woeste GMC.
Boh als geld geen probleem was had ik een Volkswagen busje zodat we met ons negenen tegelijk op pad konden.‘t Is zondag, laten we even fantaseren!
Geld is geen probleem en je mag twee wagens uitkiezen.
1. Familiegericht (4 échte zitplaatsen)
2. Speeltje
Zeg het maar, dames en heren!