Een ë-C4 (2024) en C350e (2017) gaan er over zo'n 7 maanden uit.
Duurt nog wel effe, maar ik begin altijd van te voren een beetje te oriënteren op wat er mogelijk voor in de plaats kan komen.
Proefritjes e.d.
Budget is €50-75k. Liefst 1 "SUV" en 1 Sedan/Hatchback.
PK's interesseren me niet heel veel gezien ik 99.5% van de tijd toch 100-120 op cruise ga, comfort belangrijker.
Ook geen hechting met een bepaald merk.
Iemand aanraders, of absolute afraders?
Als ik kijk wat een beetje in dat segment zit en in m'n smaak valt:
Auto 1)
DS7:
Connect Nav DAB, Pack parking, Apple Carplay/Android Auto, Autonomous Emergency Braking, Cruise control, electronic climate control,
www.marktplaats.nl
XC40:
Algemene gegevensKilometerstand: 122.146 kmCarrosserievorm: SuvAantal deuren: 5Brandstofsoort: BenzineBouwjaar: 2019Versnellingstype: Automaat (8)Kleur
www.marktplaats.nl
X1
Algemene informatieAantal deuren: 5Kleur: Grijs metallicTechnische informatieVermogen: 103 kW (140 PK)Transmissie: 8 versnellingen, AutomaatAcceleratie
www.marktplaats.nl
CUPRA Fermentor
Algemene informatieAantal deuren: 4Kleur: Grijs metallicTechnische informatieVermogen: 110 kW (150 PK)Transmissie: 7 versnellingen,
www.marktplaats.nl
Auto 2)
4 serie gran coupé:
Audio Media Pack, Parking Pack. Bij het ontwerpen van de BMW 4-serie Gran Coupé stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze 4-serie Gran Coupé
www.marktplaats.nl
1 serie
Leuk dat je kijkt naar 1 van onze auto's Deze BMW 1-SERIE is een stijlvolle en sportieve hatchback die rijplezier combineert met premium comfort, Deze
www.marktplaats.nl
Giulia
18” lichtmetalen velgen ‘Veloce’ (4WQ), 035 Grigio Vesuvio (5CE), airco (automatisch), Autonomous Emergency Braking, cruise control. Welkom bij Van
www.marktplaats.nl
Mazda 3
Uitrusting/bijzonderheden: Origineel Nederlands, Dealer onderhouden, LED koplampen, Lederen bekleding, Apple Carplay, Android Auto, Adaptieve cruise
www.marktplaats.nl
M'n hoofd staat op dit moment het meest naar de DS7 omdat 't wel veel auto voor geld is en DS'jes altijd super comfortabel zijn.
Verder een beetje gemengd tussen de 1 serie en 4 serie. Voor de 4 serie zou ik dan liever naar een 2021-2022 model gaan kijken, maar die vind ik qua exterieur lelijker en is wel een 10-15k duurder.
Mis ik hier nog wat modellen, of kan ik er een paar sowieso afstrepen door bekende problemen e.d.?