apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ja maar dan red je wel een paar zeehondjes.34k betalen voor een tweede handse elektrische auto zegt al genoeg![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar dan red je wel een paar zeehondjes.34k betalen voor een tweede handse elektrische auto zegt al genoeg![]()
Knuppel ik de volgende keer in pieterburen wel een paar extra dood.
Nee nagenoeg allemaal simplex. De vr5 had ook de 150pk variant met simplex. Dat was ook meteen het probleem blok.Bij VAG speelde dit bij de eerste T(F)SI motoren hoofdzakelijk, niet? De ongeblazen blokken waren oké. Ergens van 2009 tot 2014 meende ik.
Ironisch genoeg piept die van mij bij alles, behalve te hard rijden (ik heb er ook geen indicatie voor in m'n navigatie, moet ik nog even laten nakijken)![]()
Mooie SUV.Gisteren een Seat Leon cupra carbon performance gekocht, pre-OPF 😎. Nu alleen de twijfel of ik hem stage 1(395 pk) of stage 2(420-430ish) ga laten tunen..

Seat Leon is een leuke auto. Had er 1 gehuurd op vakantie, die ging wel.Gisteren een Seat Leon cupra carbon performance gekocht, pre-OPF 😎. Nu alleen de twijfel of ik hem stage 1(395 pk) of stage 2(420-430ish) ga laten tunen..
Ja ben er toch nog net te jong voor denk haha. Wel de ST versie genomen voor veel ruimte.
Ja is een bommetjeSeat Leon is een leuke auto. Had er 1 gehuurd op vakantie, die ging wel.
Dikke auto, man!Gisteren een Seat Leon cupra carbon performance gekocht, pre-OPF 😎. Nu alleen de twijfel of ik hem stage 1(395 pk) of stage 2(420-430ish) ga laten tunen..
DankjeDikke auto, man!
Stage 2 is met een downpipe met sportcat en een andere intake, neem ik aan? Als het financieel uit kan is dat een extra beleving voor wat betreft het geluid, naar mijn mening.
Wil ik nog wel toevoegen dat ik persoonlijk eerst een tijdje 'stock' zou rijden. In verband met eventuele verborgen gebreken. Na een tuning valt vrijwel niets meer onder garantie als verkoper vervelend doet. En met een aangepaste downpipe en intake is tuning lastig ontkennen.
.
. Ga proberen om even stock te rijden.Klep in de uitlaat is the way to goDankje.
Wat betreft stage 2 klopt dat inderdaad! Als het goed is kom je dan ook nog gewoon door de APK toch? Heb geen zin om zooi te moeten wisselen daarvoor.
Financieel is het geen probleem, echter twijfel ik nog wel over het geluid. Aan de ene kant vind ik het natuurlijk vet als die een dikke sound heeft, aan de andere kant wil ik er ook gewoon 'normaal'(normaal als in met gezin, vrouw en kind) in kunnen rijden zonder dat ik de hele tijd in de teringherrie zit. Ik vond deze 'stock' namelijk ook wel oke klinken, maar kan ook aan de algehele euforie hebben gelegen. Ga hem vrijdag of zaterdag halen, dan zal ik nog eens goed kijken op langere stukken ook hoe die klinkt.
En je laatste zin is een goede tip inderdaad, ik wil vaak gelijk alles in 1x. Ga proberen om even stock te rijden.
Zo hee, jij bent lekker rebels! Jij laat je niks wijsmaken, hè?Knuppel ik de volgende keer in pieterburen wel een paar extra dood.

Ja want ik meen dat ook serieus natuurlijk.Zo hee, jij bent lekker rebels! Jij laat je niks wijsmaken, hè?
![]()
Oei, dat maakt het nog erger!

PrimaOei, dat maakt het nog erger!
Ach ja, laten we het er maar op houden dat het mijn humor niet is, en dat ik sowieso niet zoveel heb met het goedkope ('stoere') afgeven op mensen die bewuste keuzes willen maken.
Nee, rij zelf niet elektrisch, dus daar gaat het niet om, maar waarom zou je iemand kwalijk nemen dat-ie geen techneut/autokenner is maar wel een keuze wil maken waarvan hij/zij denkt dat het duurzamer is?
Maar goed, ik heb verder ook weinig in dit topic te zoeken, dus veel plezier ermee!
![]()
Zeker mooie wagen, ook een goede toko om hem vandaan te halen.Aanbod detail - House of Cars
Deze Audi R8 Spyder is niet zomaar een cabrio – dit is een adrenalineverslaving op wielen. Gehuld in de zeldzame en verfijnde kleur Suzuka Grauwww.houseofcars-eindhoven.nl
Wat een prachtige wagen. De verleiding. 😍
Danny heeft een heel erg mooie zaak neergezet. Wel een vervelend mannetje om mee te onderhandelen.. 😜 Ik ben eens eerder bij hem geweest voor een wagen. Uiteindelijk niet gekocht maar wel een goede kerel.Zeker mooie wagen, ook een goede toko om hem vandaan te halen.
Ja zeker weten. Ik ken hem van vroeger is een aardige kerel en hij heeft gewoon de luxepositie nu dat hij kan vragen/geven wat hij wil. Als jij hem niet koopt komt er wel iemand anders haha.Danny heeft een heel erg mooie zaak neergezet. Wel een vervelend mannetje om mee te onderhandelen.. 😜 Ik ben eens eerder bij hem geweest voor een wagen. Uiteindelijk niet gekocht maar wel een goede kerel.