- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Left field maar leuke SUV die voor een SUV ook serieus kan sturen en dus geen Porsche(of uberhaupt Duits)Haha, jongens! De 812 zou ik schitterend vinden maar ik, en ik denk ook mijn vriendin, vinden een fun-auto voor richting een half miljoen wat too much. 😂
Een RSQ8 zou, voor wat betreft een SUV, ook mijn voorkeur hebben. Hoewel, en dit klinkt misschien gek, ik ook zou neigen naar een VW Touareg.
In ieder geval is in onze voorlopig hypothetische discussie een doel om niet twee wagens van hetzelfde merk te rijden. De cabrio zou echt een wagen zijn om van te genieten, of dat nou een Mustang, een R8 of een oude Benz is. De praktische wagen dient daarentegen ook luxe aan te voelen en hoewel snelheid leuk is is het geen hoofdzaak.
Met chip zit je op 570pk en 720nm oid als je de standaard 510pk en 630nm niet genoeg vind.
Jong gebruikt ook 'goedkoper' dan ik had gedacht.
Alfa Romeo Stelvio 2.9 V6 AWD Quadrifoglio 510PK - Pano - Ha
€ 57.995,00
≥ Alfa Romeo Stelvio 2.9 V6 AWD Quadrifoglio 510PK - Pano - Ha — Alfa Romeo — Marktplaats
Alfa Romeo Stelvio 2.9 V6 AWD Quadrifoglio 510PK - Pano - Harman/Kardon - AdaptiveKenteken: T-820-LKMerk: Alfa RomeoModel: StelvioAPK tot:
Laatst bewerkt:

Zo te lezen ook je rijbewijs bij een pakje boter gekregen.