Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Confused_Nick_Young.jpg
Maakt het je verlegen?

Ik stond net te wachten bij een kruispunt, van links kwam een grote blauwe vrachtwagen met ong 50km/u aangereden, hij had groen licht. Ik had rood, voor mij stond een Opel Astra.

Mijn vraag is, moet de motorrijder achter mij een helm opdoen?

Groetjes,
Diedrick.

Ik stond net te wachten bij een kruispunt, van links kwam een grote blauwe vrachtwagen met ong 50km/u aangereden, hij had groen licht. Ik had rood, voor mij stond een Opel Astra.

Groetjes,
Diedrick.
Alleen als hij COVID-19 heeft.

Groetjes,
Diedrick.
Doet mij aan deze denken :roflol:

IMG_5511.jpeg

Jij hebt hier toch een keer lopen pronken met je voeten of was dat een ander vrouwelijk lid?
Ik wil voor veel dingen credits nemen, maar foto's van voeten (online delen) zal je mij nooit op betrappen.
Durf er zelfs flink wat geld op in te zetten dat ik geen enkele gerelateerde foto in bezit heb.

Hoe ging dit van een leipe Volvo naar .. dit? :o

DBB verkeerspolitie:

Bekijk bijlage 681177
Ik stond hier te wachten voor rechtsaf, rechts op het fietspad achter mij kwam een fietser aan dus die had voorrang.
Links in tegengestelde richting stond een witte Volvo XC60 (achtig). Ik laat de fietser voor gaan en vervolgens draait die Volvo 'm pontivicaal voor mij erin
Nu weet ik vrij zeker dat mijn bocht korter is en dus dat ik sowieso voorrang had op die Volvo, maar misschien mis ik nu iets? :roflol:

(Humor was wel weer dat ze dezelfde parking opdraaide als waar ik sta, die keek niet zo blij toen ze dat zag)

Vrouwen in SUV's kunnen over het algemeen niet rijden. Op de één of andere manier denken zij dat verkeersregels niet meer gelden of dat het recht van de grootste wagen geldt.

Terug
Naar boven