Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Zojuist een berichtje van de verkoper, of ik morgenochtend de wagen op kom halen.

Jongens, jongens. Wat een wagen. Helaas nog maar een heel klein stukje kunnen rijden want ik moest met de vrouw des huizes mee. Als ik binnenkort niet meer aanwezig ben heb ik mijzelf per ongeluk om een grote boom gevouwen. De M8C is snel maar dit is wel de overtreffende trap.

Gelukkig heb ik een goede keuze gemaakt!

Honderd procent!

Gefeliciteerd met de wagen en stay safe!

Ik ging net tanken, er zit een OK hier in de buurt waar ik voorheen met de MG de banden ging oppompen. Verder kwam ik er eigenlijk nooit.

Meneer kijkt mij aan, kijkt naar buiten en zegt 'Nu ben ik toch benieuwd, is die wagen van jou?'. Toen ik aangaf de electrische auto's te hebben gelaten voor wat het is en inderdaad een eigen had gekocht, kreeg ik een 'Het is een 4-serie toch? Flinke bak om als vrouw te rijden' :roflol:

Ik ging net tanken, er zit een OK hier in de buurt waar ik voorheen met de MG de banden ging oppompen. Verder kwam ik er eigenlijk nooit.

Meneer kijkt mij aan, kijkt naar buiten en zegt 'Nu ben ik toch benieuwd, is die wagen van jou?'. Toen ik aangaf de electrische auto's te hebben gelaten voor wat het is en inderdaad een eigen had gekocht, kreeg ik een 'Het is een 4-serie toch? Flinke bak om als vrouw te rijden' :roflol:
Mooi compliment toch?

Onnodig seksistisch en gender assuming. Hoop dat je wel aangifte hebt gedaan?
En toen werd ze wakker :trollface:

youtube dreaming GIF

IMG_4423.jpeg
Kom je iemand tegen bij de was box, raak je aan de praat, eind van het liedje rondje gereden in een dikke lambo 🤣 toch een beetje een jongens droom die uitkwam vandaag.

IMG_4423.jpeg
Kom je iemand tegen bij de was box, raak je aan de praat, eind van het liedje rondje gereden in een dikke lambo 🤣 toch een beetje een jongens droom die uitkwam vandaag.

Gaaf! Ik ben geen Lambo kenner maar dit is een V10, niet?

IMG_4423.jpeg
Gaaf ook dat hij je die kans gunt. 100% dat je zijn dag ook hebt gemaakt.

Heb mezelf ook altijd voorgenomen om zoiets te doen, mocht ik het voor elkaar krijgen om zo’n auto onder m’n kont te krijgen.

• Like
Waarderingen: M!ke
Gaaf ook dat hij je die kans gunt. 100% dat je zijn dag ook hebt gemaakt.

Heb mezelf ook altijd voorgenomen om zoiets te doen, mocht ik het voor elkaar krijgen om zo’n auto onder m’n kont te krijgen.

Ik meen het oprecht als ik zeg dat zo een dingen echt heel erg leuk zijn. De spontane ontmoetingen gebaseerd op een gedeelde liefde voor dikke wagens. Met de vorige wagen regelmatig eens iemand een kort stukje meegenomen.

Toen ik afgelopen week de nieuwe op ging halen stond degene die mogelijk mijn wagen wilde kopen al te wachten bij de verkoper. Daar heb ik eerst ruim een uur mee gepraat tot het punt waar de verkoper maar gewoon weg is gelopen. 😂 Helaas kreeg ik geen provisie.

V12 🙌🏻 700 pk zo blij als een kind in de snoepwinkel

Lekker geluidje, toch? Haha!

Ik meen het oprecht als ik zeg dat zo een dingen echt heel erg leuk zijn. De spontane ontmoetingen gebaseerd op een gedeelde liefde voor dikke wagens. Met de vorige wagen regelmatig eens iemand een kort stukje meegenomen.

Toen ik afgelopen week de nieuwe op ging halen stond degene die mogelijk mijn wagen wilde kopen al te wachten bij de verkoper. Daar heb ik eerst ruim een uur mee gepraat tot het punt waar de verkoper maar gewoon weg is gelopen. 😂 Helaas kreeg ik geen provisie.

Lekker geluidje, toch? Haha!
Je snapt eigenlijk niet waarom er nog een radio in zit, met zulk motor geluid.

Kennelijk zat er een kabeltje los. Gefixed terwijl ik wachtte, ik weer blij.

Heeft je wel 2 weken irritatie gekost, althans dat zou het mij gegeven hebben.
Had toch mooi eerder langs gereden en ze er ter plekke naar laten kijken.

Maar mooi dat het opgelost is.

Heeft je wel 2 weken irritatie gekost, althans dat zou het mij gegeven hebben.
Had toch mooi eerder langs gereden en ze er ter plekke naar laten kijken.

Maar mooi dat het opgelost is.
Parkeren ging wat lastiger, maar vind het een prima first world problem om te hebben.

Parkeren ging wat lastiger, maar vind het een prima first world problem om te hebben.

Maar net hoe je je prioriteiten stelt natuurlijk, maar met een auto van 100(?)k mag je toch wel net een beetje extra service verwachten.
Nou weet ik wel hoe BMW-dealers doorgaans te werk gaan, 1 van de redenen waarom ik ook overgestapt ben van merk.

Terug
Naar boven