Nas Escobar
Cool Novice
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bewust origineel van de buitenkant voor het "wolf" in schaapskleren effect.
Moet ongeveer 190pk gaan draaien op 800kg.![]()
Het 16v logo verraad toch al veel.
Welke motor KR of PL?
Had zelf een golf 1 met KR 288 Koshra nokkenassen en compleet uitlaat systeem.
Helaas nooit lekker aan de loop gehad, had de verkeerde ECU eraan hangen bleek later na.
Nu heb ik een Golf 1 met 1.9 TD van golf 3.
Als mijn financiën beter zijn moet hier een intercooler opkomen en een compleet 63mm uitlaat.
En daarna eens langs VVT kijken of ze de druk beetje op kunnen voeren.
![]()
Hij staat nu nog een stuk lager.
vette golf! roll zelf nu in een standaard golf 3, vind het heerlijke auto'tjes om in te rijden.
maar ik hoop op den duur een mooie belastingvrije mercedes 124 te pakken te krijgen, als het wat beter gaat met de welvaart
[afbeelding niet meer beschikbaar]

vette golf! roll zelf nu in een standaard golf 3, vind het heerlijke auto'tjes om in te rijden.
maar ik hoop op den duur een mooie belastingvrije mercedes 124 te pakken te krijgen, als het wat beter gaat met de welvaart
[afbeelding niet meer beschikbaar]
wat een turkenbak
Haha nice, vind ze normaal echt lelijk.. moet zeggen dat dit toch wel wat heeft raar genoeg.![]()
fixed
---------- Post toegevoegd 13 April 2013 om 15:52 ----------
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit zie ik graag, dan matzwart, paar deuken en wat roest mag. Beter dan die 4 en 6 cilinder shit.
De W124 - E500 is en blijft een beest!!! (ook wel te zien aan de prijs van een goed exemplaar!!!)
Paar keer toen de tijd in mogen vlammen, maar wat een kanon !!
Idd V8 power, of een mooie 5 cilinder (heb momenteel een volvo 850 heerlijk geluid )fixed
---------- Post toegevoegd 13 April 2013 om 15:52 ----------
Dit zie ik graag, dan matzwart, paar deuken en wat roest mag. Beter dan die 4 en 6 cilinder shit.
Idd V8 power, of een mooie 5 cilinder (heb momenteel een volvo 850 heerlijk geluid )

Het 16v logo verraad toch al veel.
Welke motor KR of PL?
Had zelf een golf 1 met KR 288 Koshra nokkenassen en compleet uitlaat systeem.
Helaas nooit lekker aan de loop gehad, had de verkeerde ECU eraan hangen bleek later na.
Nu heb ik een Golf 1 met 1.9 TD van golf 3.
Als mijn financiën beter zijn moet hier een intercooler opkomen en een compleet 63mm uitlaat.
En daarna eens langs VVT kijken of ze de druk beetje op kunnen voeren.
![]()
Hij staat nu nog een stuk lager.

Iemand hier ervaring met High-Low converters? Zijn er bepaalde merken aan te raden ofzo?
Moet dienen voor een versterker + sub van 1000w.
Er komt na verloop van tijd misschien nog een sub bij van 1000w(versterker heeft 2 uitgangen), zou ik dan een nieuwe versterker gelijk bijbestellen zodat elke woofer een versterker heeft? Condensator is aan te raden dan zeker?
Alvast bedankt![]()
De W124 - E500 is en blijft een beest!!! (ook wel te zien aan de prijs van een goed exemplaar!!!)
Paar keer toen de tijd in mogen vlammen, maar wat een kanon !!

Idd V8 power, of een mooie 5 cilinder (heb momenteel een volvo 850 heerlijk geluid )