XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

vette golf! roll zelf nu in een standaard golf 3, vind het heerlijke auto'tjes om in te rijden.

maar ik hoop op den duur een mooie belastingvrije mercedes 124 te pakken te krijgen, als het wat beter gaat met de welvaart :p

[afbeelding niet meer beschikbaar]

:o Bewust origineel van de buitenkant voor het "wolf" in schaapskleren effect.
Moet ongeveer 190pk gaan draaien op 800kg. :D

Het 16v logo verraad toch al veel.
Welke motor KR of PL?

Had zelf een golf 1 met KR 288 Koshra nokkenassen en compleet uitlaat systeem.
Helaas nooit lekker aan de loop gehad, had de verkeerde ECU eraan hangen bleek later na.

Nu heb ik een Golf 1 met 1.9 TD van golf 3.
Als mijn financiën beter zijn moet hier een intercooler opkomen en een compleet 63mm uitlaat.
En daarna eens langs VVT kijken of ze de druk beetje op kunnen voeren.

13yrvb.jpg

Hij staat nu nog een stuk lager.

Welke motor KR of PL?

Helaas nooit lekker aan de loop gehad, had de verkeerde ECU eraan hangen bleek later na.

Als mijn financiën beter zijn moet hier een intercooler opkomen en een compleet 63mm uitlaat.

13yrvb.jpg

Gaaf ding! Ziet er echt leuk uit!

288 graden? Damn.. Hahah.

Origineel was het een pl 130 pk.
Ging ook hard zat, maar maat van me had een sky met 700pk dus wou ook sneller haha.

Idee was eerst om kr nokkenassen in te zetten en andere uitlaat.
Maar toen wou ik Webers, maar om dat alleen te swappen krijg je vrijwel geen winst..

Dus toen maar de kop laten flowen en poorten, 276 nokkenassen geplaatst, verst nokkenastandwiel, spaghetti spruituk, andere ontsteking en zo blijf je maar aan de gang..

Dat 16v logo gaat er ook nog af, trekhaak zit er ook nog op haha.

Maar dieseltje zal wel lekker voordelig rijden, goed voor elkaar!

vette golf! roll zelf nu in een standaard golf 3, vind het heerlijke auto'tjes om in te rijden.

maar ik hoop op den duur een mooie belastingvrije mercedes 124 te pakken te krijgen, als het wat beter gaat met de welvaart :p

Haha nice, vind ze normaal echt lelijk.. moet zeggen dat dit toch wel wat heeft raar genoeg. :p

serieus?? vind het de mooiste auto's die toen die tijd gemaakt werden, als je dit vergelijkt met een bmw 3 of 5 serie of een audi van die tijd, steekt dit er ver boven uit qua uiterlijk en kwaliteit.

:roflol: wat een turkenbak

nee dit is een turken bak

overcrowded-bus.jpg

Haha nice, vind ze normaal echt lelijk.. moet zeggen dat dit toch wel wat heeft raar genoeg. :p

De W124 - E500 is en blijft een beest!!! (ook wel te zien aan de prijs van een goed exemplaar!!!)
Paar keer toen de tijd in mogen vlammen, maar wat een kanon !!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: Ebel
fixed

---------- Post toegevoegd 13 April 2013 om 15:52 ----------

Dit zie ik graag, dan matzwart, paar deuken en wat roest mag. Beter dan die 4 en 6 cilinder shit.

---------- Post toegevoegd 13 April 2013 om 17:45 ----------

De W124 - E500 is en blijft een beest!!! (ook wel te zien aan de prijs van een goed exemplaar!!!)

Wel echt zo'n mafia gehalte haha, but I like it!

vanmiddag de fiesta maar eens onderhanden genomen

Velgen goed gewassen, daarna in de TRIX gezet. Auto afgespoeld en daarna gewassen, polish, glaze, wax. Daarna kunststoffen e.d. in de restore gezet, velgen in de wax gezet. En daarna de zomerbanden van m'n pa nog ff schoongemaakt.

6 uur werk, wel lekker

Iemand hier ervaring met High-Low converters? Zijn er bepaalde merken aan te raden ofzo?

Moet dienen voor een versterker + sub van 1000w.

Er komt na verloop van tijd misschien nog een sub bij van 1000w(versterker heeft 2 uitgangen), zou ik dan een nieuwe versterker gelijk bijbestellen zodat elke woofer een versterker heeft? Condensator is aan te raden dan zeker?

Alvast bedankt :D

Welke motor KR of PL?

13yrvb.jpg

Niets persoonlijks maar wat een foeilelijk kreng :roflol:

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 17:39 ----------

Iemand hier ervaring met High-Low converters? Zijn er bepaalde merken aan te raden ofzo?

Moet dienen voor een versterker + sub van 1000w.

Er komt na verloop van tijd misschien nog een sub bij van 1000w(versterker heeft 2 uitgangen), zou ik dan een nieuwe versterker gelijk bijbestellen zodat elke woofer een versterker heeft? Condensator is aan te raden dan zeker?

Alvast bedankt :D

1000 watt? Koop gewoon een mosconi as 120.4. Kunnen je voorspeakers op en 1 of 2 subwoofers. Gaat harder dan een gemiddelde 1000 watt versterker die je bij de media markt koopt

pracht auto!! zag van de middag nog een hele mooie, moest er bijna van kwijlen :D

Idem: V70R welliswaar.

Die turbo blijft een genot.

Zou eigenlijk een s60 2.4t gaan rijden (komt als het goed is binnen) zou ook wel leuk rijden denk.
Maar komt ook een 118d binnen en misschien kan daar ook goed op verdiend worden dus neem toch die maar. ook al is het toch weer diesel. doet tenminste niet zo'n zeer met tanken.

Want hoeveel verbruikt zo'n volvo 5 cilinder met turbo ongeveer bij jou? Rij nu tijdelijk een bmw 318ci en daarmee zat ik op 1:7/1:8 (maar dat komt er door dat ik hem altijd (als hij warm is) flink doortrek anders trekt zo'n 1.8 geen worst van tafel

Terug
Naar boven