MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Zou eigenlijk een s60 2.4t gaan rijden (komt als het goed is binnen) zou ook wel leuk rijden denk.
Maar komt ook een 118d binnen en misschien kan daar ook goed op verdiend worden dus neem toch die maar. ook al is het toch weer diesel. doet tenminste niet zo'n zeer met tanken.

Want hoeveel verbruikt zo'n volvo 5 cilinder met turbo ongeveer bij jou? Rij nu tijdelijk een bmw 318ci en daarmee zat ik op 1:7/1:8

Ligt natuurlijk aan hoe je rijdt, maar op snelweg 1:9 / 1:10
Binnen bebouwde kom schiet je al snel naar 1:8

Op zich valt dat nog best mee.
Mijn vorige volvo, niet lachen: V40 reed ongeveer hetzelfde.
Begrijp die zweden niet.

Paar deuren verder staat eenzelfde V70R, echter getuned, die rijdt steevast 1:7, wat ie ook doet. Apart.

Blijf hopen op ommekeer van mijn vrouw en aanschaf van V8 op gas. Uiteindelijk goedkoper. En vooral bruter

ik heb dat vaker gehoord bij 440 rijders. maakt niet uit hoe je rijdt verbruik is altijd 1/10.

ik heb dat vaker gehoord bij 440 rijders. maakt niet uit hoe je rijdt verbruik is altijd 1/10.

440 rijders ja.............

Dat zegt alles

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 19:19 ----------

Aangezien de kleine wat groter wordt en daarmee ook geen half huis meer mee hoeft op reisjes overwegen we wel deze in te ruilen op een leuke S60. Had een leuke S80 gezien (spuuglelijk) maar alles er op, dik blok, maar mocht weer niet. Net als die vorige generatie BMW 5 serie. Vrouwen verkloten alles wat dat betreft.

Ze zitten wel heerlijk. Moest er eens een mee ophalen zo'n 440 en was meteen verkocht. Nooit een gekocht trouwens

Ze zitten wel heerlijk. Moest er eens een mee ophalen zo'n 440 en was meteen verkocht. Nooit een gekocht trouwens

Stoelen zij volvo eigen. Ik heb hernia verleden, als ik lang in een auto zit krijg ik last. Bij Volvo heb ik dat niet. Zijn ook eigenlijk geen stoelen meer, eerder hoekbanken. Zit inderdaad heerlijk, niets op aan te merken. Ook bij de oudere modellen idd.

Stoelen zij volvo eigen. Ik heb hernia verleden, als ik lang in een auto zit krijg ik last. Bij Volvo heb ik dat niet. Zijn ook eigenlijk geen stoelen meer, eerder hoekbanken. Zit inderdaad heerlijk, niets op aan te merken. Ook bij de oudere modellen idd.

Zijn gelukkig nog wel enkele autos die fijn zitten. Stoel goed naar achter wil ook nog wel een beetje helpen.

En tja vrouwen die het er niet mee eens zijn. Ben blij dat mijn enige zorg mijn vader is en laat die nou zelf fan zijn van wagens met grote motoren erin

Zijn gelukkig nog wel enkele autos die fijn zitten. Stoel goed naar achter wil ook nog wel een beetje helpen.

En tja vrouwen die het er niet mee eens zijn. Ben blij dat mijn enige zorg mijn vader is en laat die nou zelf fan zijn van wagens met grote motoren erin

Helpt inderdaad als mensen om je heen gelijke interesses hebben. Hier snappen ze het niet. Spijtig hoor, zo kortzichtig ook.

Niets persoonlijks maar wat een foeilelijk kreng :roflol:

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 17:39 ----------

1000 watt? Koop gewoon een mosconi as 120.4. Kunnen je voorspeakers op en 1 of 2 subwoofers. Gaat harder dan een gemiddelde 1000 watt versterker die je bij de media markt koopt

Ik denk dat je mijn auto met jou gezicht verward.
Kan gebeuren zeker met zo'n harses. :o
http://i47.tinypic.com/1zd3ewi.png

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
Zeg niks over andermans heilige koe, X. ligt gevoelig :D

440 rijders ja.............

Dat zegt alles

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 19:19 ----------

Aangezien de kleine wat groter wordt en daarmee ook geen half huis meer mee hoeft op reisjes overwegen we wel deze in te ruilen op een leuke S60. Had een leuke S80 gezien (spuuglelijk) maar alles er op, dik blok, maar mocht weer niet. Net als die vorige generatie BMW 5 serie. Vrouwen verkloten alles wat dat betreft.

Wat bedoel je daar mee? Ik wou er alleen maar mee zeggen dat Volvo op de een of andere manier motoren maakt die een heel stabiel verbruik hebben hoe je ook rijdt.

Wat bedoel je daar mee? Ik wou er alleen maar mee zeggen dat Volvo op de een of andere manier motoren maakt die een heel stabiel verbruik hebben hoe je ook rijdt.

Snap je reactie niet zo goed, we liggen op 1 lijn hoor bro.

Stabiel als de neten, niet kapot te krijgen zolang je de rode blokken er in hebt liggen.

Niets persoonlijks maar wat een foeilelijk kreng :roflol:

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 17:39 ----------

1000 watt? Koop gewoon een mosconi as 120.4. Kunnen je voorspeakers op en 1 of 2 subwoofers. Gaat harder dan een gemiddelde 1000 watt versterker die je bij de media markt koopt

nee die komt er niet in :p blijf bij mn oude set up. Wou deze er eerst al niet indoen, maar blijkt dat je bij een e46 zogoed als alle bedrading uit de koffer kan trekken dus dan probeer ik het maar even

Snap je reactie niet zo goed, we liggen op 1 lijn hoor bro.

Stabiel als de neten, niet kapot te krijgen zolang je de rode blokken er in hebt liggen.

Niet bro-en :(

Me stiefvader heeft bijna altijd Volvo gereden 850, 940, s80, zo'n crosscountry ding ofzo en tussendoor 1x een vw touareg en nu een nieuwe lange bmw station.

Niet bro-en :(

Me stiefvader heeft bijna altijd Volvo gereden 850, 940, s80, zo'n crosscountry ding ofzo en tussendoor 1x een vw touareg en nu een nieuwe lange bmw station.

de 850 en 940 kan ik snappen. S 80 met goed blok ook nog, maar waar ging het mis met de beste man.

dit was mijn leukste auto ooit :o

28177np.jpg

vfclqx.jpg

liep op lpg 1/14

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 20:22 ----------

de 850 en 940 kan ik snappen. S 80 met goed blok ook nog, maar waar ging het mis met de beste man.

10 jaar te vroeg met pensioen gegaan.

Celica ! Oom heeft alle generaties gereden !. Altijd zwart met rode pinstriping. Goed herinneringen aan ook.
Geen jap fan, sterker nog, doorgaans haat, maar hier heb ik wel wat mee.

1 op 14 en dat op LPG?

terwijl hij stationair staat te draaien bedoel je?

Terug
Naar boven