MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Altijd fan geweest van die celica modellen :)

MC%20DESIGN%20DAY%20side.jpg

Mercedes e55 (2002-2007) , mooiste benz ooit ;)

Ja die is wel nice, alhoewel dat ik het nieuwste model E helemaal in het zwart minstens zo dik zou vinden!

Afrojack's nieuwe tulpje

eraaly.jpg

Yes mirin

Kijken hoe lang het duurt voor hij hem in de prak rijd.

Snap niet dat ze dat figuur zijn rijbewijs niet afgenomen hebben toen hij die Ferrari van de weg af reed. :o

volgens mij, rijdt een lambo/Ferrari echt k*t op de openbare weg.

zoveel vermogen rijden @ 50km/u :roflol:

volgens mij, rijdt een lambo/Ferrari echt k*t op de openbare weg.

zoveel vermogen rijden @ 50km/u :roflol:

is idd gewoon stug, niet zo heel comfertabel en je hebt en kracht onder je kont.
Ooit hoop ik om eens in z'n ding te rijden.

De dikste auto waar ik tot nu toe in heb gereden is een Mercedes ML-63, super comfortabel en redelijk snel ook.

sv30uv.jpg

Wel echt een hel om in te parkeren in de stad.

is idd gewoon stug, niet zo heel comfertabel en je hebt en kracht onder je kont.
Ooit hoop ik om eens in z'n ding te rijden.

De dikste auto waar ik tot nu toe in heb gereden is een Mercedes ML-63, super comfortabel en redelijk snel ook.

sv30uv.jpg

Wel echt een hel om in te parkeren in de stad.

Super dikke auto's! Geluid ook eeeeerg dik. :eek:

Snelste waar ik in heb gezeten is een skyline met 700+ pk. :D
Was ook echt te zot voor woorden hoe hard dat gaat haha.

Oh we zijn bezig met snelste waar je in hebt gereden :D

Uhmmm Veyron van Mnr. Perridon (meegereden dan he) :cool:

Oh we zijn bezig met snelste waar je in hebt gereden :D

Uhmmm Veyron van Mnr. Perridon (meegereden dan he) :cool:

Nice ! Wonder der techniek die Veyron.

Snelste (op kort stuk) waarin ik ben geweest is een dual seated 1500pk dragster. Werkelijk geen longen meer over naderhand. 2 a 3 seconden vertier, maar te snel om te er van te genieten. Veyron lijkt me dan beter.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een gruwelijk mooi ding zeg wauw. Maserati Ghibli (opvolger van quattroporte)

Snelste (op kort stuk) waarin ik ben geweest is een dual seated 1500pk dragster. Werkelijk geen longen meer over naderhand. 2 a 3 seconden vertier, maar te snel om te er van te genieten. Veyron lijkt me dan beter.

Hahah dat is echt sick.

---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 17:50 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

http://static.zigwheels.com/media/p...erati-ghibli-2014-slideshow-thumb_640x480.jpg

Wat een gruwelijk mooi ding zeg wauw. Maserati Ghibli (opvolger van quattroporte)

Ja ziet er dik uit ja!

Toch zou ik liever de panamera hebben.

Hahah dat is echt sick.

---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 17:50 ----------

Ja ziet er dik uit ja!

Toch zou ik liever de panamera hebben.

Hahha okok, smaken verschillen. De Maserati vind ik sowieso de mooiste sedan ooit, nog mooier dan de quattroporte (hoe is het mogelijk zou je denken) :D Panamera is echt afschuwelijk, lelijk ding. De achterkant lijkt op een poepende hond. Ya really

panamera-dog.jpg

Dikste auto waar ik ooit in gereden heb is een Fisker Karma:

2012-fisker-karma-review-car-and-driver-photo-386473-s-429x262.jpg

Echt bizar hoeveel aandacht je krijgt van mensen. Ze hangen letterlijk uit het raam met duim omhoog en camera in de hand :roflol: En jij zit daar maar met je poker face, je zou er verlegen van worden.

Laatst bewerkt:

Ja had geluk dat zijn zoon bij mij in de klas zat en ik mee mocht rijden met de circuitdag... Zijn toen ook de baan afgevlogen op zandvoort :D Maar om daar een keer in te moge zitten zal ik niet snel vergeten!

Jij wint het wel met acceleratie haha ;) Trouwens misschien leuke tip, er is op National Geograpic chanel een docu geweest over de veyron fabriek. Deze kun je terugkijken via internet!

94_31.jpg

Hier krijg ik dus een stijve van he ! Iets te clean nog, moeten wat butsen in hier en daar, beetje roest nog.

Terug
Naar boven