Melonz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 312
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En nu echt: Mercedes-Benz Concept GLA!
http://www.autoweek.nl/nieuws/23073/echt-mercedes-benz-concept-gla
Mirin

.volgens mij, rijdt een lambo/Ferrari echt k*t op de openbare weg.
zoveel vermogen rijden @ 50km/u![]()

volgens mij, rijdt een lambo/Ferrari echt k*t op de openbare weg.
zoveel vermogen rijden @ 50km/u![]()
is idd gewoon stug, niet zo heel comfertabel en je hebt en kracht onder je kont.
Ooit hoop ik om eens in z'n ding te rijden.
De dikste auto waar ik tot nu toe in heb gereden is een Mercedes ML-63, super comfortabel en redelijk snel ook.
![]()
Wel echt een hel om in te parkeren in de stad.

Oh we zijn bezig met snelste waar je in hebt gereden
Uhmmm Veyron van Mnr. Perridon (meegereden dan he)![]()
Nice ! Wonder der techniek die Veyron.
Snelste (op kort stuk) waarin ik ben geweest is een dual seated 1500pk dragster. Werkelijk geen longen meer over naderhand. 2 a 3 seconden vertier, maar te snel om te er van te genieten. Veyron lijkt me dan beter.
[Link niet meer beschikbaar]
http://static.zigwheels.com/media/p...erati-ghibli-2014-slideshow-thumb_640x480.jpg
Wat een gruwelijk mooi ding zeg wauw. Maserati Ghibli (opvolger van quattroporte)
Hahah dat is echt sick.
---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 17:50 ----------
Ja ziet er dik uit ja!
Toch zou ik liever de panamera hebben.
Panamera is echt afschuwelijk, lelijk ding. De achterkant lijkt op een poepende hond. Ya really
En jij zit daar maar met je poker face, je zou er verlegen van worden.Nice ! Wonder der techniek die Veyron.
Snelste (op kort stuk) waarin ik ben geweest is een dual seated 1500pk dragster. Werkelijk geen longen meer over naderhand. 2 a 3 seconden vertier, maar te snel om te er van te genieten. Veyron lijkt me dan beter.
Maar om daar een keer in te moge zitten zal ik niet snel vergeten!
Trouwens misschien leuke tip, er is op National Geograpic chanel een docu geweest over de veyron fabriek. Deze kun je terugkijken via internet!