MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Fiat–Chrysler wil blijkbaar fuseren met General Motors. Nog meer rebadging–praktijken op komst. :rolleyes:

Volg de Franse merken niet zo, maar heb de indruk dat Renault tegenwoordig de mooiere modellen heeft.
Meh... Niet zo m'n ding. Zit eerder te kijken naar een zwarte Seat leon, maar ben niet van plan om veel te betalen voor iets waarmee ik gewoon van a naar b rij.

Vermoed trouwens dat hij een witte wil zodat ik me zou focussen op het kleur en niet op de auto zelf. Hij weet dat ik witte auto's foeilelijk vind :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.984
Meh... Niet zo m'n ding. Zit eerder te kijken naar een zwarte Seat leon, maar ben niet van plan om veel te betalen voor iets waarmee ik gewoon van a naar b rij.

Vermoed trouwens dat hij een witte wil zodat ik me zou focussen op het kleur en niet op de auto zelf. Hij weet dat ik witte auto's foeilelijk vind :roflol:

Cabrio niks voor jou?

man man man, heb al 2 keer een andere auto tegen me aan gehad terwijl ik geparkeerd stond.

Moet eigenlijk ff investeren in een 360 camera ofzo :roflol:

gelukkig is hij al niet meer bezig over een fiat 500 :o

sorteio%252520c%2525C3%2525ADlios%252520carro_thumb%25255B1%25255D.jpg

Is er toe in staat. No way dat je me in zo'n ding krijgt.

Karim Habib: 7 Reeks Design

Laatst bewerkt:
  • #4.993
Wou m ook posten :p Als die nou net zo gracieus zou zijn als de old style pre vw tijdperk zou ik zeggen doen.

Nu echt zo een Wayne Rooney car.

Kan Balotelli er weer een leger–printje opleggen.

• #4.995
De hele term 'Bentley Boys' is naar de klote door die penoze bakken van tegenwoordig

Was dat vroeger wel iets Bentley? Nu duidelijk een vleugel van de VW–Groep. Ben ik even blij dat BMW AG relatief kleinschalig is.

Begonnen aan detailing/polijsten van mijn 5-serie. Heb 1 paneel gedaan (rand boven deuren die doorloopt naar achteren) en beide deuren. De delen zijn nog niet goed gepoetst maar je ziet wel dat er een diep zwarte kleur terugkomt. Moet nog waslaag aanbrengen zodat het pas echt gaat glimmen. Linker voorscherm is niet gedaan daar kun je verschil zien.

Mijn eerste twee polijstpads werden ook helemaal zwart na ieder gepolijst paneel. Denk je dat je auto schoon krijgt met wassen en zelfs kleien. Nu wel weer spiegelglad.

Voor
mvlob4.png

Na
dnn507.png

Hier zie je duidelijk de waskrasjes en daarna foto's na de eerste polijstlaag. Wat een verschil.

qx9q21.png

rthml3.png

20fq0ig.png

6o0cww.png

Updates volgen. ;)

Laatst bewerkt:
heb je polijstmachine gebruikt of met de hand gedaan? netjes gedaan :)

Het is nog lang niet af, denk dat ik er 2 tot 3 dagen zoet mee ben. Moet er nog wat routine in krijgen.
Heb onlangs een polijstmachine gekocht een DAP500.

Zo diep polijsten als ik nu doe zal ik misschien pas weer eens doen wanneer ik een auto verkoop. De waskrassen zaten er in van vorige eigenaar die wel door een wasstraat ging.

Je auto poetsen met de borstel van zo'n wasbox valt dus ook af te raden?

Terug
Naar boven