XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

5 opties die je beter niet neemt

Vind grote velgen eigenlijk niet per se mooier.

Heb jammer genoeg ook al wat schade rechtsvoor en achteraan, dan was 16" i.p.v 17" niet slecht geweest.

Akkoord met 2,4 en 5.
Op een 6 serie of een X4/5 zien grotere velgen er vele malen beter uit. De band op een 19" is vaak ook een duurdere/betere variant dan die op de standaard 16/17/18" velgen.
De nadelen van een panoramisch dak had ik nog niet zo gezien. Toch eens over nadenken.

Ik zie het eerder zo: Als je kijkt naar de standaard motor, met standaard kleuren en interieur, kijk dan niet naar de andere opties. Maar als je toch al een zware motor neemt (en dus wat meer geld kan uitgeven aan een auto), neem dan op z'n minst mooiere velgen.

Akkoord met 2,4 en 5.
Op een 6 serie of een X4/5 zien grotere velgen er vele malen beter uit. De band op een 19" is vaak ook een duurdere/betere variant dan die op de standaard 16/17/18" velgen.
De nadelen van een panoramisch dak had ik nog niet zo gezien. Toch eens over nadenken.

Ik zie het eerder zo: Als je kijkt naar de standaard motor, met standaard kleuren en interieur, kijk dan niet naar de andere opties. Maar als je toch al een zware motor neemt (en dus wat meer geld kan uitgeven aan een auto), neem dan op z'n minst mooiere velgen.
De grotere vind ik vaak een stuk mooier, niet per se vanwege de grootte maar vanwege de vorm :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.027
Het is wennen.

Je klinkt wel als een Amerikaan! :D

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------

Porsche Mission E Concept eet Tesla's als ontbijt

1q5zqf.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.030
Laatst bewerkt:
Begonnen aan detailing/polijsten van mijn 5-serie. Heb 1 paneel gedaan (rand boven deuren die doorloopt naar achteren) en beide deuren. De delen zijn nog niet goed gepoetst maar je ziet wel dat er een diep zwarte kleur terugkomt. Moet nog waslaag aanbrengen zodat het pas echt gaat glimmen. Linker voorscherm is niet gedaan daar kun je verschil zien.

Mijn eerste twee polijstpads werden ook helemaal zwart na ieder gepolijst paneel. Denk je dat je auto schoon krijgt met wassen en zelfs kleien. Nu wel weer spiegelglad.

Voor
mvlob4.png

Na
dnn507.png

Hier zie je duidelijk de waskrasjes en daarna foto's na de eerste polijstlaag. Wat een verschil.

qx9q21.png

rthml3.png

20fq0ig.png

6o0cww.png

Updates volgen. ;)

Wat voor wielen zijn dat? Zie ze wel vaker en ik ben nog opzoek naar een wintersetje :)

Ziet goed uit hoor. Heb net mijn nieuwe M3 en die moet ook hoognodig gepolijst worden...extreem veel swirls en wat hologrammen. Heb ook gedacht om er zelf mee aan de slag te gaan maar denk dat ik het toch ga laten doen. Veel te bang voor hologrammen. Hoe heeft dat bij jou uitgepakt?

Wat voor M3 heb je?

BBS CH-R Titanium. Erg fijn met die RVS rand, paar stoeprandjes en je koopt een nieuwe ring en velgen blijven perfect.

Testritje gemaakt met peugeot 208 vanavond.

Denk dat ik toch verkocht ben :o

me eerste auto 106 1.4tje omgewisselt voor een 106 GTi'tje die 5 jaar jonger is. :D 125 pk met 925kg. goed te doen.

Jaartje op de kleintjes letten en je hebt een M3 in belgenland:(

Terug
Naar boven