Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

vorig weekend was het evenement; Spring Event 2013... kwamen veel mooie auto's op af!

wat is die Aventador toch vet!

2vrssqu.jpg

hx3ewp.jpg

2yw8ihg.jpg

2e3v8cw.jpg

Niceeeeeeeeeeeeee :cool:

Ik weet niet of het mag, zo niet hoor ik dat graag want dan verwijder is het weer.

maar de chevrolet caprice van paar pagina's terug staat helaas te koop.. :(

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Eerlijk gezegd knap aan de prijs wel. Goed of niet goed.

Persoonlijk blijf ik fan van de caprice met de achterlichtunits bestaande uit 3 losse blokken.

Maar would drive it though !

Edit: had het blok nog niet gezien ! Neem woorden terug. Edelbrock nog niet gezien, alsmede ....eigenlijk het blok.

Persoonlijk blijf ik fan van de caprice met de achterlichtunits bestaande uit 3 losse blokken.

Edit: had het blok nog niet gezien ! Neem woorden terug. Edelbrock nog niet gezien, alsmede ....eigenlijk het blok.

idd je zou een totaal andere prijs verwachten als je weet dat belastingvrije auto's binnenkort niet meer belastingvrij zijn.

idd je zou een totaal andere prijs verwachten als je weet dat belastingvrije auto's binnenkort niet meer belastingvrij zijn.

Nah, als het blok inderdaad zo goed is als het er uit ziet icm een goede body dan is het de centen waard, bekeken vanuit mijn liefde voor amerikaanse auto's. Het model echter leent zich er niet voor om veel geld voor te vragen. Geld (als in belastingvrij) telt voor liefhebbers niet mee trouwens. Die bakken gaan gewoon, belastingvrij of niet, voor grof geld over de toonbank.

Hij is inderdaad wat duurder dan de meesten misschien op internet.
De motor is compleet nieuw opgebouwd zoals op de foto.
Verder is alles waar ook maar een beetje roest zat vervangen.

We hebben deze auto al vaker te koop gehad en die 2 keer wel +8000 gekregen, dus voor een goede auto heeft men het er blijkbaar wel voor over.

Ik weet dat jullie gaan denken waarom vaker te koop gestaan.. Nou 1e keer verkocht, daarna 2 jaar later terug gekocht omdat hij het niet kon laten. 2e keer te koop gezet, man zou hem een zaterdag ophalen maar hij wou hem toch niet kwijt dus geannuleerd haha. 3e keer binnen een week kwijt, ook weer zaterdag ophalen maar oliepomp ging stuk dus motor in de soep.. Vandaar nieuwe motor en bak en dergelijke.

Vind het ook echt jammer dat de auto weg gaat.. Maar ja, zijn keuze. Komt een leuke Vette voor terug in ieder geval. :D

Corvette? hou me op de hoogte :D

Die aventador is zo HHHNNNGGGGG he, echt sick!

• Topic Starter Topic Starter
Is een tweedehands cabriootje niks voor jou? Een peugeot 206 cc vind ik wel wat voor je

Pff nope, dan liever de 208. M'n ouders hebben een Peugeot 307 uit 2008 en vind er maar weinig aan. Vooral het interieur vind ik op niks trekken. Rij ook veel liever met m'n Starlet.

206cc veel onderhoud haha jezus. Doen alsof je er iets van weet.

Re: Het Auto Topic

never mind

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven