bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
auto topic meneer de starletrijder.

206cc veel onderhoud haha jezus. Doen alsof je er iets van weet.
Pls, Peugeot is een drama, ken niemand die een probleem vrije Peugeot heeft.

*

waaronder een oldtimer die stevig aangepakt is ( opgevoerd 2 .0 turbo blok erin, compleet onderstel aangepakt, remmerij enz.)
) over een paar maanden wil ik er aan beginnen.auto-experts,
Ik ben op zoek naar leuk diesetje, liefst een Golf 5 of 6, niet teveel KMs, prijs max 10.000.
Geen GTI pakket oid dergelijks eronder wil niet om de 3 uur langs de weg staan.
Tips waar ik op moet letten?? SDI of TDI, 1.9 of 2.0?? Etc Etc
thnx bros

hoeveel km rijd je per jaar? had geschat dat ik -10k kilometer zou rijden en heb dus een benzine gekocht. maar zit al aan de 12k kilometer en verwacht dit jaar nogmeer km's, had dus beter een diesel gekocht![]()
Bij 12k ligt het omslagpunt nog niet hoor, dan moet je echt 25k+ per jaar rijden voordat een diesel pas echt interessant wordt. Dit verschilt natuurlijk per auto.. maar 12k sowieso nog niet.
Bij een golf 6 ligt het omslagpunt nog veel hoger, daar moet je echt richting de 40k per jaar gaan voordat een diesel interessant wordt.
Kun je wat meer details geven? Misschien heb ik wel wat voor je staan op de zaak.
Weet niet wat die mensen er allemaal mee doen maar Peugeot is gewoon een prima wagen hoor
Rijden? Tot 100-150k gaat t wel goed maar daarna begint t gezeur meestal