Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

wat 'n prachtding.

porsche-911-991-receives-vorsteiner-aerodynamic-pack-video-photo-gallery_6.jpg

wel redelijk aan de prijs 103.500,- 2ehands :roflol:

Laatst bewerkt:
:roflol:

Zag ook een keer zo'n filmpje dat ze met een opblaas 207/208 liepen

Zal ook wel geen problemen hebben

Fransozen kunnen gewoon geen auto's bouwen, komt alleen maar rotzooi uit dat land.

De stokbroden zijn wel lekker hoor

Daar kun je niet in rijden zover ik weet.:roflol:

Pls, Peugeot is een drama, ken niemand die een probleem vrije Peugeot heeft.

Altijd al peugeot gereden en momenteel 3 peugeots in het bezit waaronder een oldtimer die stevig aangepakt is ( opgevoerd 2 .0 turbo blok erin, compleet onderstel aangepakt, remmerij enz.) en geen problemen ermee gehad. :)

Gemiddeld altijd 3 auto's gehad en kan ook niet zeggen dat ik daar enige problemen mee ondervond :)

waaronder een oldtimer die stevig aangepakt is ( opgevoerd 2 .0 turbo blok erin, compleet onderstel aangepakt, remmerij enz.)

Cool! ben dit van plan met een golf II cabrio. (VR6 blok :hedbang:) over een paar maanden wil ik er aan beginnen.

auto-experts,
Ik ben op zoek naar leuk diesetje, liefst een Golf 5 of 6, niet teveel KMs, prijs max 10.000.
Geen GTI pakket oid dergelijks eronder wil niet om de 3 uur langs de weg staan.
Tips waar ik op moet letten?? SDI of TDI, 1.9 of 2.0?? Etc Etc
thnx bros

auto-experts,
Ik ben op zoek naar leuk diesetje, liefst een Golf 5 of 6, niet teveel KMs, prijs max 10.000.
Geen GTI pakket oid dergelijks eronder wil niet om de 3 uur langs de weg staan.
Tips waar ik op moet letten?? SDI of TDI, 1.9 of 2.0?? Etc Etc
thnx bros

hoeveel km rijd je per jaar? had geschat dat ik -10k kilometer zou rijden en heb dus een benzine gekocht. maar zit al aan de 12k kilometer en verwacht dit jaar nogmeer km's, had dus beter een diesel gekocht :(

Dat klinkt ook erg goed zo'n vr6 blok in een golf 2 carbio :)

Vergeet alleen niet om ook het onderstel en remmerij erop aan te passen en dat je de auto ook bij de RDW dient te herkeuren.
Voordeel van een oudere auto is dat de eisen minder streng zijn bij het herkeuren heb ik ondervonden :)

Ga je de buitenkant wel origineel houden?
Zelf is er weinig echt opvallends aan de peugeot gedaan om het wolf in schaapskleren effect te behouden, leuk als je dan bij het stoplicht langs een GTI'tje staat :p

hoeveel km rijd je per jaar? had geschat dat ik -10k kilometer zou rijden en heb dus een benzine gekocht. maar zit al aan de 12k kilometer en verwacht dit jaar nogmeer km's, had dus beter een diesel gekocht :(

Bij 12k ligt het omslagpunt nog niet hoor, dan moet je echt 25k+ per jaar rijden voordat een diesel pas echt interessant wordt. Dit verschilt natuurlijk per auto.. maar 12k sowieso nog niet.

Bij een golf 6 ligt het omslagpunt nog veel hoger, daar moet je echt richting de 40k per jaar gaan voordat een diesel interessant wordt.

Kun je wat meer details geven? Misschien heb ik wel wat voor je staan op de zaak.

Bij 12k ligt het omslagpunt nog niet hoor, dan moet je echt 25k+ per jaar rijden voordat een diesel pas echt interessant wordt. Dit verschilt natuurlijk per auto.. maar 12k sowieso nog niet.

Bij een golf 6 ligt het omslagpunt nog veel hoger, daar moet je echt richting de 40k per jaar gaan voordat een diesel interessant wordt.

Kun je wat meer details geven? Misschien heb ik wel wat voor je staan op de zaak.

Valt wel mee hoor. Je betaald wel wat belasting maar met tanken scheelt het heel veel.

Ik rijd ook helemaal niet veel (op het moment) maar doe maar mij lekker diesel. rij gewoon 600-700km met 1 tank van 50 liter.

had laatst even benzine gereden (bmw 318ci) en daarmee kon ik net 400km rijden met 60 liter, reken maar niet dan

40k is trouwens wel heel veel voor omslagpunt voor een golfje 6 hoor. golf 5 deed iets van 110 euro belasting per maand. valt wel mee dus

Terug
Naar boven