XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Vreemd verhaal, en toch zal er een gek zijn die het neertelt.

De torenhoge prijzen voor echte, of zeldzame, klassiekers vind ik sowieso een beetje surrealistisch. Zag laatst een E30 M3 Sport Evolution, waarvan er 600 stuks zijn gemaakt, die weg mag voor 132.873 euro.

BMW-M3-E30-750x406.jpg

Tja, met dat geld koop ik twee nieuwe BMW's.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.582
Een ideaal beleggingsobject waarmee men ook veel plezier kan beleven

Dit is dan ook weer zo'n sneu neveneffect aan dergelijke wagens. Ze verdwijnen ergens in een garage, omdat ze te kostbaar zijn om er echt van te genieten.

Althans, zo komt dat wereldje bij mij over.

Dit is dan ook weer zo'n sneu neveneffect aan dergelijke wagens. Ze verdwijnen ergens in een garage, omdat ze te kostbaar zijn om er echt van te genieten.

It's all about the chase!

30540_120315_discovery_inbentley_0059-e1341417174170.jpg

• #5.585
Moest ff glimlachen, M.

Messie heeft de duurste auto ooit gekocht, een bak van 36 mil en is niet eens nooi.
image21_cx.jpg

Dit is m.i. ook niet echt een beleggingsobject. Te hoge km stand en niet zeldzaam genoeg. Hiermee kan je lekker touren.
Messie heeft de duurste auto ooit gekocht, een bak van 36 mil en is niet eens nooi.
..
Staat in auto topic al. Gaat er niet om of Messi die auto mooi vindt, het is een goede investering. Dit is wel een beleggingsobject.

Dit is m.i. ook niet echt een beleggingsobject. Te hoge km stand en niet zeldzaam genoeg. Hiermee kan je lekker touren.
Staat in auto topic al. Gaat er niet om of Messi die auto mooi vindt, het is een goede investering. Dit is wel een beleggingsobject.
Dat snap ik, haakte in op het kopen van een auto zonder te rijden.

Hier zit ook wel wat lekkers tussen.

F40

The body was an entirely new design by Pininfarina featuring panels made of kevlar, carbon fiber, and aluminum for strength and low weight, and intense aerodynamic testing was employed. Weight was further minimized through the use of a plastic windshield and windows. The cars did have air conditioning, but had no sound system, door handles, glove box, leather trim, carpets, or door panels. The first 50 cars produced had sliding Lexan windows, while later cars were fitted with wind down windows.

Gewichtsbesparing op zijn best.

2712032014120500004.jpg

• #5.590
Een van de eerste filmpjes die ik gedownload heb in het internet begintijdperk.
Later hoorde ik dat hij dit op dvd of vhs gezet had en er veel van verkocht had

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dikke bak is het wel, moeilijke keuze BMW of merceses, allebij prachtige dingen (huidig model)

Ik vraag me toch af of de M2 (370 pk), in vergelijking met de M235i (326 pk), het extra geld waard is.

Het prijsverschil zal voor een deel aan de luxe accessoires liggen die bij de M2 standaard zijn. Terwijl je de M235i kan configureren tot gestripte, goedkopere, maar pure plezierwagen.

En met de flappen die je uitspaart kan je zinvolle modificaties naar keuze uitvoeren. Bijvoorbeeld het, ik zeg maar wat, M Performance onderstel.

Misschien hadden ze toch de S55, i.p.v. een reguliere BMW motor, in de M2 moeten leggen. Maar de 1M Coupé had tenslotte ook geen 'echte' M motor. Wat je niet hebt bij de M235i is de optionele DKG Drivelogic transmissie.

De 228i (245 pk) vind ik dan weer de meest onderschatte BMW op dit moment.

Ik vraag me toch af of de M2 (370 pk), in vergelijking met de M235i (326 pk), het extra geld waard is.

Het prijsverschil zal voor een deel aan de luxe accessoires liggen die bij de M2 standaard zijn. Terwijl je de M235i kan configureren tot gestripte, goedkopere, maar pure plezierwagen.

En met de flappen die je uitspaart kan je zinvolle modificaties naar keuze uitvoeren. Bijvoorbeeld het, ik zeg maar wat, M Performance onderstel.

Misschien hadden ze toch de S55, i.p.v. een reguliere BMW motor, in de M2 moeten leggen. Maar de 1M Coupé had tenslotte ook geen 'echte' M motor. Wat je niet hebt bij de M235i is de optionele DKG Drivelogic transmissie.

De 228i (245 pk) vind ik dan weer de meest onderschatte BMW op dit moment.

Tja, dat heb je met zo veel autos, de 335D kan je ook zo sneller maken dan een m3.
Of het het geld waard is hangt van de persoon af, voor veel mensen telt ook met dat het een M is en niet een opgeleukte 35 zeg maar.

Als je het geld hebt wil je natuurlijk het top model en niet 1 eronder al zou die luxer zijn of wat dan ook, voor vele is het ook status.

Should BMW offer more customization options?

Niets mis met de voordeelpakketten.

De koetswerkkleuren, buitenspiegels, velgen, bekleding en lijsten die exclusief zijn voor Urban/Luxury, Sport of M Sport uitvoeringen vind ik achterhaald. De verschillen daartussen moeten zich (misschien meer uitgesproken) in het exterieure design bevinden.

Ze zouden ook, op zijn minst, hun (M) Performance accessoires moeten aanbieden bij het aankopen/configureren van een nieuwe wagen, in plaats van je dubbel te laten betalen via hun 'aftermarket' service.

Waarvan akte? @F Lopez

Laatst bewerkt:
  • #5.597
Wordt toch fantastisch als de Alpine er zo uit gaat zien

252514502237_Renault-Al.jpg

Lijkt op die bak waar Jos en Max eens in hadden gereden. Staat in het Verstappen topic.

• #5.598

Zolang hij geen vrouwen omver rijdt zoals zijn vader vind ik het prima.

Terug
Naar boven