Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Zo'n Mustang V8 kan je beter vergelijken met een M3/ M4.
M3 E92 zet die Ford Mustang overigens op achterstand, terwijl de M2 de M3 E92 eruit rijdt op jouw genoemde track (Nürburgring Nordschleife). Op basis van 1 track een vergelijk maken en daaraan conclusies verbinden is nogal summier, en op glad ijs begeven. Om zelf een duit in het zakje te doen; BMW had de M badge niet op elk model moeten willen plakken.

qzn1ib.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.642
0-200 is M2 sneller dan Mustang V8

M2 is lichter en heeft meer power/ liter dan Mustang V8. (Bmw 123hp -> Ford 82 hp)

Mustang 5.0 435 pk 98.700€
Mustang 2.3 310 pk 47.600€
M3 431 pk 109.585€
BMW 340i 326pk 54.564€

Toch liever de bmw

• #5.647
Specs ook reeds bekend?

De nieuwe Alpine zal ongeveer 1.150 kilogram wegen en wordt hoogstwaarschijnlijk uitgerust met een vers ontwikkelde 1.8 TCe die we later terug gaan zien in onder andere de Clio RS. Deze zal worden gekoppeld aan de bekende dubbelkluts-versnellingsbak. Met een vermogen van ongeveer 300 pk mag de Alfa Romeo 4C alvast zijn borst nat maken. Alpine zet namelijk in op agility & sensuality. De acceleratie van 0-100 moet onder de 4,5 seconden lukken.

Dat zijn weer die gekke Nederlandse prijzen. :o

Flink kopiëren alpina.
Motorkap heeft veel weg van de porsche 356 qua lijn.
Achterkant audi s7
Vouw in de deur opel gtc concept maar dan omgekeerd.
Nissan juke lampen.
Mwa, geen eigen identiteit, jammer.

Ja, relevant voor ons, de mustang is goedkoper maar toch rijden de bmw's hier meer.

Oké, om nog even terug te keren op een vorige discussie.

Wie vind dat de M2 het extra geld waard is, tegenover de iets mindere prestaties v.d. M235i?

M235i vs. M2

15xmsy8.jpg

Laatst bewerkt:
  • #5.653
Ben niet zo heel erg gefixeerd op de 2 series en 1 series zoals jij. Weet dat jij er een lijntje mee hebt omdat jij een 114i bezit. Vanaf 3 serie begint het bij mij pas imo.

Puur qua prestaties niet, ook is het denk ik hetzelfde blok aan de boring en slag en compressie te zien, dus dat zal met software wel gelijk te trekken zijn.

En voor de prijs van een 235i heb je ook een 435i met 309 pk 15pk minder maar een veel mooiere auto in een andere klasse.
Voor de prijs van een m2 heb je een 440i en nog 9.000 over voor een downpipe, chip vakantie en paar duizend km benzine.

• #5.657
Voor de prijs van een m235i heb je zelfs een 535i (in Nl)

Keuze snel gemaakt lijkt me zo.

• Like
Waarderingen: Obee
  • #5.658
Laatstgenoemde betaal je 5k extra voor manuele bak. Ik ken nog de tijden dat je moest bijbetalen voor een automaat. Gekke belastingregels in Nl.

• #5.659
Alfa SUV

[Link niet meer beschikbaar]

Laatstgenoemde betaal je 5k extra voor manuele bak. Ik ken nog de tijden dat je moest bijbetalen voor een automaat. Gekke belastingregels in Nl.
Heb je de nieuwe lexus lc500h gezien?
354 pk onder 5 naar de 100
Leuke concurrent voor de m3
lexus_lc500-int.jpg

lexus-lc-500h.jpg

lexus-lc-500-side.jpg

Afhankelijk van de prijs

Terug
Naar boven