XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Golf 5 gtd?? prijs? ben echt serieus op zoek, wil zo zsm van wagen wisselen. PM anders.

Nee golf 6 gtd, moet 19.950 kosten. We hebben een donkere kleur en een witte.

---------- Post toegevoegd 5 May 2013 om 14:09 ----------

Ook mijn auto maar even posten dan :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben nogal van de Duitse auto's :thumb:

Ik doe er ook af en toe circuitdagen mee op Zandvoort. Zit nu op 285pk en 335NM :D
Zou nog wel meer pk's willen maar ik zit op de max. van m'n originele drijfstangen...

Echt echt echt super dik man! :D

Zou alleen niet op nog meer vermogen gaan rijden.. Heb je vrijwel niks aan onder de 180-200.
Tenzij je ook een 4 motion swap doet. :eyebrow:

strong intercooler camoflage

• Like
Waarderingen: Ebel
Op Zandvoort laatste keer kwam het vermogen best wel tot z'n recht :D

Ik reed alleen met gare banden waardoor ik in de bochten helemaal niks was :P Moet alleen binnenkort nog even een oliekoeler monteren, toen ik op Zandvoort reed was het +5 graden en m'n olietemp kwam op de 140 graden...

Oliekoeler enzo liggen al klaar, alleen nog ff opbouwen.

---------- Post toegevoegd 5 May 2013 om 14:13 ----------

Intercooler kon helaas niet verder naar binnen omdat ik ook airco heb, dus die zit ook nog eens voor de al grotere radiateur...

Hahah!

Ik vind dat je het best mag laten zien, als je inderdaad ook een leuk aantal pk's maakt.
Niet een originele 1.8t met fmi met 150 pk ofzo. :p

Ik heb bijna 300 pk en ruim het dubbele aan koppel en dat is er aan de buitenkant ook niet van af te zien.

Vind t altijd zo zonde als auto's er zo gepimpt uit zien, nouja.. T is leuk zolang t er uit ziet alsof het zo hoort. Anders gaat t er goedkoop en sjonnie achtig uit zien.

Neemt niet weg dat die snelle autootjes wel leuk voor op t circuit zijn

Ik heb bijna 300 pk en ruim het dubbele aan koppel en dat is er aan de buitenkant ook niet van af te zien.

Vind t altijd zo zonde als auto's er zo gepimpt uit zien, nouja.. T is leuk zolang t er uit ziet alsof het zo hoort. Anders gaat t er goedkoop en sjonnie achtig uit zien.

Neemt niet weg dat die snelle autootjes wel leuk voor op t circuit zijn

Soms kan het niet anders als het niet origineel is. :p
Maar wat weegt die van jou? Speelt ook een mega rol natuurlijk.

Neemt niet weg dat het wel nice is hoor!

1600-1700 kilo

En t is een diesel :sad:

Ja dat had ik al door toen je zei dubbel aantal koppel. :p
Met 16-1700 kg heb je ook wel 300 pk nodig om beetje weg te komen. :p

Ah meer dan genoeg toch! jij rijdt dan tenminste nog enigszins zuinig.

Hier houdt het bij 1 op 4-5 wel op. :(

Ja dat had ik al door toen je zei dubbel aantal koppel. :p
Met 16-1700 kg heb je ook wel 300 pk nodig om beetje weg te komen. :p

Ah meer dan genoeg toch! jij rijdt dan tenminste nog enigszins zuinig.

Hier houdt het bij 1 op 4-5 wel op. :(

1:4-5 :roflol:

Volgens mij zou ik me eerder dood rijden dan ooit zoveel te verbruiken.

Rij zelf meestal 1:10-1:11 met de Audi en 1:13 met de yaris :o

Oh valt nog mee dan!

Haha ja, daarom heb ik 2 auto's. :p
Mijn civic rijdt lekker 1:15 ongeveer. :D

Haha kan nog een stuk zuiniger, regelmatig dat ik boven invorderingsgrens rij met de Audi. Maar goed, kan hier prima. Binnen de bebouwde kom wel altijd netjes :p

Haha kan nog een stuk zuiniger, regelmatig dat ik boven invorderingsgrens rij met de Audi. Maar goed, kan hier prima. Binnen de bebouwde kom wel altijd netjes :p

Ach weetje, zo lang de ruimte er is op de snelweg en je geeft gewoon normaal richting aan, zie ik het probleem niet om hard te rijden.

Ach weetje, zo lang de ruimte er is op de snelweg en je geeft gewoon normaal richting aan, zie ik het probleem niet om hard te rijden.

Hier hoef je meestal niet eens richting aan te geven. Rij overigens ook niet als een malloot langs andere mensen. Neemt niet weg dat het niet zelden is dat je hier met 180-200 nog ingehaald wordt :p

En ik had laatst boete voor geen richting aangeven :fuu: . Gewoon thuis gestuurd, ben wel benieuwd naar de beelden.

Hier hoef je meestal niet eens richting aan te geven. Rij overigens ook niet als een malloot langs andere mensen. Neemt niet weg dat het niet zelden is dat je hier met 180-200 nog ingehaald wordt :p

En ik had laatst boete voor geen richting aangeven :fuu: . Gewoon thuis gestuurd, ben wel benieuwd naar de beelden.

Serieus? Kan dat ook al? Damn....

Iets anders leuks, moest donderdag met dit naar denhaag rijden vanaf veenendaal:

A8L uit 2012. :D

W12? :p die rijd hier rond op t dorp

Wel leuk speelgoed

Op Zandvoort laatste keer kwam het vermogen best wel tot z'n recht :D

Ik reed alleen met gare banden waardoor ik in de bochten helemaal niks was :P Moet alleen binnenkort nog even een oliekoeler monteren, toen ik op Zandvoort reed was het +5 graden en m'n olietemp kwam op de 140 graden...

Oliekoeler enzo liggen al klaar, alleen nog ff opbouwen.

---------- Post toegevoegd 5 May 2013 om 14:13 ----------

Intercooler kon helaas niet verder naar binnen omdat ik ook airco heb, dus die zit ook nog eens voor de al grotere radiateur...

Kijken voor een kleinere radiateur kan ook een optie zijn, bij mij zit de intercooler achter de voorbumper verborgen, terwijl ik ook nog eens van een 1.6 liter blok naar een 2.0 liter blok ben gegaan.

Afbeelding003photo.jpg

---------- Post toegevoegd 5 May 2013 om 16:17 ----------

Ik doe er ook af en toe circuitdagen mee op Zandvoort. Zit nu op 285pk en 335NM :D
Zou nog wel meer pk's willen maar ik zit op de max. van m'n originele drijfstangen...

Ziet er vet uit, alleen de kleur van de velgen is me wat te opvallend. :)
Zelf zal ik nooit het circuit opgaan, ondank dat de auto het doet vermoeden heb ik een rustige rijstijl.
Ik rij bv op de snelweg net zo makkelijk een stuk achter een vrachtauto aan die 80 rijd terwijl je 100/120 zou mogen :o

De marketingmachine van de Duitse auto industrie heeft goed zijn werk gedaan bij je, merk ik. Lees en hoor eens hier en daar wat voor kwaliteitsproblemen mercedes tussen 2000-2006 heeft gehad. Of wat voor problemen audi oftewel vw+maketing niet heeft met zijn dsg-bakken en tsi-motoren. Om nog maar te zwijgen over opel.

Psa hdi's zijn een van de beste motoren die er zijn. En zullen mensen keer op keer Franse auto's kopen als het rommel is?

Ik ben een Duitse autofan maar heb ook zeker geen problemen met Franse merken.

Over het algemeen ben ik niet zo gevoelig voor marketing en al helemaal niet wat auto's aangaat, merkgebonden ben ik ook niet echt maar ik kom wel vaak bij een duitse auto uit -dan heb ik het niet over opel ofzo- en problemen heb ik ook niet met franse auto's, ik zou er alleen nooit een kopen.
Wat betreft de eerste generatie multitronics van VAG heb je zeker een punt, die konden het koppel gewoon niet aan, evenals de TSI motoren die eigenlijk te vroeg op de markt gebracht zijn.
De HDI motoren zijn idd zo'n beetje het beste wat dat land heeft voortgebracht op automotivegebied maar dat weegt mijns inziens niet op tegen de over het algemeen vaak mindere materiaalkeuze en afwerkingskwaliteit van de gemiddelde franse auto.
Gooi maar eens een deur van een franse auto dicht of van een duitse je hoort het verschil wel, het feit dat veel mensen voor franse auto's kiezen heeft naar mijn mening meer te maken met marketing en prijsstelling dan de bewuste keuze voor kwaliteit.
Maar goed zo heeft elk merk wel z'n makken, onlangs heeft zelfs Toyota -die al tijden de betrouwbaarheidsranking aanvoert- een wereldwijde terugroep actie aangekondigd, overigens ook niet voor het eerst in hun geschiedenis.

Altijd al peugeot gereden en momenteel 3 peugeots in het bezit waaronder een oldtimer die stevig aangepakt is ( opgevoerd 2 .0 turbo blok erin, compleet onderstel aangepakt, remmerij enz.) en geen problemen ermee gehad. :)

Gemiddeld altijd 3 auto's gehad en kan ook niet zeggen dat ik daar enige problemen mee ondervond :)

Uitzonderingen bevestigen de regel.:D

Vin Diesel ligt in de achterbak?:D
J/k, anyway ik kan zeker waardering opbrengen voor het vele werk wat er in is gaan zitten, dat is ook goed te zien maar serieus kerel hier zou ik nog niet dood in gevonden willen worden, helemaal niet om je af te zeiken ofzo maar smaken verschillen nou eenmaal.;)

• Like
Waarderingen: Obee
Deze velgen zijn stalen velgen die ik heb laten verbreden :P

Reed al zo'n 7 jaar op meerdelige BBS wielen (die overigens allemaal nog mooi op zolder liggen :D) en nu eens wat anders :D

Deze wagen is ook niet bedoeld om dagelijks mee te rijden, meer voor hobby. Ik zal hem ook nooit weg doen, want hij is mij gewoon teveel waard.
Er zullen alleen maar auto's bijkomen, er staat al jaren een Nissan 350Z op m'n verlanglijsten :thumb:

Terug
Naar boven