MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Uiteraard ;) Had hiervoor een M5 dus standaard viel het flink tegen. Nu +450pk...moet de bank nog op. 100 naar 200 in ca 8 sec.
Ben nu aardig tevreden....loopt echt hard. Enige waar ik van baal is dat hij geen LSD heeft. 0-100 tijden zijn daarom ook niet zo spectaculair omdat hij totaal geen grip heeft.

Damn, dus je hebt de turbo's ook aangepakt, waar heb je dat ergens laten doen (mag ook in een prive bericht).
Heb zelf ook een 335i, met andere intercooler, downpipe, luchtfilter en mapping op maat, waardoor ik nu op een 382 pk en 540 nm kom en vind de wagen nu al weinig grip hebben bij 0-100, dus kan wel begrijpen met 70 pk en wrsch een dikke 80 nm koppel extra dat de grip minder is, sperdiferentieel is m'n garagist ook de hele tijd aan het aansmeren, maar ben er nog te hard over aan het twijfelen.

Zou goed kunnen :thumb:
Helaas is het voor mij als student allemaal een dure hobby zo, ik zou graag nog een auto bouwen voor circuitdagen :D

Btw, VanDolen is toch pas geleden gestopt? Of alleen met de autosportzaak?

Haha ja ik ken het probleem, ben zelf ook student.. Kost genoeg.

Van dolen is gestopt met autosportzaak ja, maar ik ken hem persoonlijk en de oranje BMW die voor hem rijdt is van een goeie maat van mij, dus ik mag hem er gewoon neerzetten. :D

10wqyif.gif

Mijn Volvo s40 T4 +-240pk. KW schroefset, compleet rvs uitlaat van Ferrita, dikkere stabilisators voor en achter, semislicks.
rwrp0l.jpg

55fsj5.jpg

Mijn Volvo s40 T4 +-240pk. KW schroefset, compleet rvs uitlaat van Ferrita, dikkere stabilisators voor en achter, semislicks.
rwrp0l.jpg

55fsj5.jpg

Halleluja, eindelijk een Volvo rijder (had liever een amerikaan, maar je kent dat.....een vrouw).
Beste stoelen ooit gemaakt voor in een auto ook !

gr. meso (V70 R AWD rijder)

lekker die volvo, goed man

maandag de ST maar weer is ff wassen en alles

rwrp0l.jpg

55fsj5.jpg

Wat betreft hun uiterlijk zijn volvo's wss één van de lelijkere , maar damn wat heb ik veel plezier gehad met volvo's :p . Technisch wss één van de beste auto's ;)

Volvo power! ( rij momenteel een 850 ).
Heerlijke wagen vooral de heerlijke 5 cilinder brul.

Tja, Amerikaan + veel geld = slechte smaak in 90% van de gevallen
wel goeie smaak in vrouwen

Aan dat accent te horen is dat geen amerikaan.

Terug
Naar boven