Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Deze velgen zijn stalen velgen die ik heb laten verbreden :P

Reed al zo'n 7 jaar op meerdelige BBS wielen (die overigens allemaal nog mooi op zolder liggen :D) en nu eens wat anders :D

Deze wagen is ook niet bedoeld om dagelijks mee te rijden, meer voor hobby. Ik zal hem ook nooit weg doen, want hij is mij gewoon teveel waard.
Er zullen alleen maar auto's bijkomen, er staat al jaren een Nissan 350Z op m'n verlanglijsten :thumb:

Heb je geluk dat die goed gezakt zijn. een nissan 350z is niet zo speciaal duur meer.

Zou alleen verlichting vervangen voor origineel of morettes, en die boos kijker dr af slopen.
Wat voor motor ABV, AAA, ABF?

Vaders krijgt dinsdag een nieuwe 335i M uitgevoerd, ziet er wel dik uit. Zal wellicht ff een fototje maken.

de nieuwe mercedes cla!!

Duits stukje vakmanschap!
2014-mercedes-cla-45-amg-first-photos-leaked-photo-gallery_14.jpg

mja vakmanschap, meer nichevulling... Desondanks mooie auto

Ik heb zelf ook een 335i met M-pakket...en de uitlaat is origineel exact hetzelfde als de modellen zonder M-pakket.
Heb er zelf een OEM Performance uitlaat onder zitten, wellicht bedoel je die maar dat staat los van het M-pakket. Is gewoon een extra optie uit de Performance lijn van BMW.
Klinkt overigens wel fantastisch...is echt een must ;)

Ik heb zelf ook een 335i met M-pakket...en de uitlaat is origineel exact hetzelfde als de modellen zonder M-pakket.
Heb er zelf een OEM Performance uitlaat onder zitten, wellicht bedoel je die maar dat staat los van het M-pakket. Is gewoon een extra optie uit de Performance lijn van BMW.

Die bedoel ik inderdaad! Toffe bak!

Ook al iets aan het vermogen laten doen?
Of ben je tevreden met de 306 pk?

Ook al iets aan het vermogen laten doen?
Of ben je tevreden met de 306 pk?

Uiteraard ;) Had hiervoor een M5 dus standaard viel het flink tegen. Nu +450pk...moet de bank nog op. 100 naar 200 in ca 8 sec.
Ben nu aardig tevreden....loopt echt hard. Enige waar ik van baal is dat hij geen LSD heeft. 0-100 tijden zijn daarom ook niet zo spectaculair omdat hij totaal geen grip heeft.

Vandaag stuk meegereden in een m5 E60 van m'n huisbaas. Beestachtige auto. Wel vrij stil binnen, motorgeluid had wel wat harder mogen klinken vanuit de auto

m 26j, reed M5 en nu 335i m-pakket.

mirin :eek:

Zou alleen verlichting vervangen voor origineel of morettes, en die boos kijker dr af slopen.
Wat voor motor ABV, AAA, ABF?

Morettes vind ik niet mooi, maar ieder z'n smaak :thumb:
ABF blok. (Het is een 20 jahre editie, full option, dus erg zeldzaam met dit blok)
Het blok heb ik zelf al meerdere malen opnieuw opgebouwd met elke keer andere setup, nu voor het eerst met compressor en dat rijdt super! Alles bij JDengineering laten afstellen :thumb:

Ik heb jaren origineel gereden (alleen laag tegen de grond) maar dit was ik een beetje beu :D De auto is nu eigenlijk redelijk naar mijn smaak. Ik bouw hem ook zo omdat ik het zo mooi vind en niet voor andere :D

Omdat ik een groot autoliefhebber ben zullen er zodra ik mijn studie heb afgerond nog erg veel auto's bijkomen denk ik zo :D (en motors)

Als daily zou ik graag een Audi RS6 of iets rijden (moet wel een beetje goed voor de dag kunnen komen :D)

Morettes vind ik niet mooi, maar ieder z'n smaak :thumb:
ABF blok. (Het is een 20 jahre editie, full option, dus erg zeldzaam met dit blok)
Het blok heb ik zelf al meerdere malen opnieuw opgebouwd met elke keer andere setup, nu voor het eerst met compressor en dat rijdt super! Alles bij JDengineering laten afstellen :thumb:

Ik heb jaren origineel gereden (alleen laag tegen de grond) maar dit was ik een beetje beu :D De auto is nu eigenlijk redelijk naar mijn smaak. Ik bouw hem ook zo omdat ik het zo mooi vind en niet voor andere :D

Omdat ik een groot autoliefhebber ben zullen er zodra ik mijn studie heb afgerond nog erg veel auto's bijkomen denk ik zo :D (en motors)

Als daily zou ik graag een Audi RS6 of iets rijden (moet wel een beetje goed voor de dag kunnen komen :D)

Gaaf! Inderdaad lekker die auto voor jezelf bouwen, daar draait het om.

Misschien kom ik je nog wel eens tegen op CPZ! :D

Als de planning goed loopt deze week met de golf naar VanDolen Time Attack Team, die gaan hem afbouwen voor me, daarna lekker knallen. :D

Gaaf! Inderdaad lekker die auto voor jezelf bouwen, daar draait het om.

Misschien kom ik je nog wel eens tegen op CPZ! :D

Als de planning goed loopt deze week met de golf naar VanDolen Time Attack Team, die gaan hem afbouwen voor me, daarna lekker knallen. :D

Zou goed kunnen :thumb:
Helaas is het voor mij als student allemaal een dure hobby zo, ik zou graag nog een auto bouwen voor circuitdagen :D

Btw, VanDolen is toch pas geleden gestopt? Of alleen met de autosportzaak?

Terug
Naar boven