MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Ja klopt maar gaat mij vooral om verbruik. Die ik nu heb rijdt 1 op 14-15 en zoek toch wel iets zuinigers. Peugeot 107 bijv. 1 op 21 en kost geen drol verder maar totaal geen luxe en niet echt veilig en erg klein. V70 is erg groot en zwaar, V40 mooie auto's maar niet zuinig

Ja klopt maar gaat mij vooral om verbruik. Die ik nu heb rijdt 1 op 14-15 en zoek toch wel iets zuinigers. Peugeot 107 bijv. 1 op 21 en kost geen drol verder maar totaal geen luxe en niet echt veilig en erg klein. V70 is erg groot en zwaar, V40 mooie auto's maar niet zuinig

Gezien ik Vlaming ben snap ik de 1 op 15 etc niet.
Onze oude V70 verbruikte maar een dikke 5 liter op 100km met mijn moeder haar rijstijl, dus moet zeker doenbaar zijn dat verbruik gezien je grote afstanden rijdt.

15 km op 1 liter dus 100/15 is iets van 6,5 liter p 100 km.

als je 1 op 14/15 niet zuinig vind ken je volgens mij beter een goeie batavus kopen. :o

Die batavus heb ik al. 1/14 is op zich zuinig ja totdat je 40k per jaar gaat rijden.

Y'all jelly?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee hoor!

2nm0zr6.png

:o

Ja pks zijn leuk maar daar ligt nu niet de prioriteit. Voor de fun heb ik mijn R1 nog. Bij mijn auto gaat het vooral om betrouwbaarheid en lage kosten per kilometer.

Zo zuinig rijden de meeste auto's niet. Al helemaal bij lange aan niet wat er opgegeven word.

De fordjes fiesta 1.5? volgens mij dieseltjes schijnen wel heel erg zuinig te zijn en het echt waar te maken.

Zelf red ik helaas de 1:8 niet eens.. moet echt snel een andere wagen hebben

Zo zuinig rijden de meeste auto's niet. Al helemaal bij lange aan niet wat er opgegeven word.

De fordjes fiesta 1.5? volgens mij dieseltjes schijnen wel heel erg zuinig te zijn en het echt waar te maken.

1:8 valt nog mee, wou dat het kon haha.
1:3-4 houdt het wel op.

1:8 valt nog mee, wou dat het kon haha.
1:3-4 houdt het wel op.

Valt ook wel mee maar ik ga vanaf volgende week weer naar school en bijna al mijn inkomsten vallen weg. Rij nu zo een tank van 60 liter benzine op in een week vaak. Hopelijk komt er snel een tof dieseltje binnen

En vermogen heeft die auto ook niet. 170pk en hij zuipt veel maar snel is ie niet. Alleen op de snelweg 200+ cruisen kan nog vrij comfortabel

Valt ook wel mee maar ik ga vanaf volgende week weer naar school en bijna al mijn inkomsten vallen weg. Rij nu zo een tank van 60 liter benzine op in een week vaak. Hopelijk komt er snel een tof dieseltje binnen

En vermogen heeft die auto ook niet. 170pk en hij zuipt veel maar snel is ie niet. Alleen op de snelweg 200+ cruisen kan nog vrij comfortabel

170 pk is voor een daily meer dan zat man, haha!
Hmm ja, dan gaat het aardig hard in de portemonnee ja.

jij rijd overal 200+ k*t geen wonder dan

Oude generatie c amg.

Moest vorige week een 2013 range rover sport supercharged wegbrengen, toch wat leuker.

Ik werk in een Audi garage dus heb dagelijks leuke dingen onder mijn reet.
Maar daarom kan ik mij nog geen nieuwe RS6 kopen om zelf mee rond te rijden ;)

Ik werk in een Audi garage dus heb dagelijks leuke dingen onder mijn reet.
Maar daarom kan ik mij nog geen nieuwe RS6 kopen om zelf mee rond te rijden ;)

Haha de pa van een vriend heeft ook een garage en regelmatig auto's die opgehaald moeten worden voor onderhoud of afgeleverd moeten worden bij klanten. Duurdere auto's laat hij door zijn zoon en of mij ophalen omdat wij de enigen zijn die er fatsoenlijk mee om kunnen gaan.

Paar jaar geleden mochten we met een splinternieuwe Audi A7 naar Italië rijden omdat klant auto bij zijn vakantie huisje wilde hebben. Als betaling mochten we toen week in dat huisje zitten.

Alleen in mijn ogen schend je de integriteit van een bedrijf wanneer je auto's van klanten loopt te fotograferen. Zou het zelf ook niet prettig vinden moest ik mijn auto uitlenen in goed vertrouwen en dat vervolgens die lui gaan patsen met iets wat niet eens van hun is.

• Topic Starter Topic Starter
Aha! Dus op die manier ben je een audirijder.

Aha! Dus op die manier ben je een audirijder.

Ik heb een eigen auto, althans, hij is onder voorbehoud verkocht. Reed er niet meer in omdat ik geen auto waar ik zuinig op ben ga parkeren tussen 500 euro autootjes. Ik kon wel via via gehandicapten kaart regelen maar dat vond ik een beetje te ver gaan :roflol:

Terug
Naar boven