Scaleo
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja klopt maar gaat mij vooral om verbruik. Die ik nu heb rijdt 1 op 14-15 en zoek toch wel iets zuinigers. Peugeot 107 bijv. 1 op 21 en kost geen drol verder maar totaal geen luxe en niet echt veilig en erg klein. V70 is erg groot en zwaar, V40 mooie auto's maar niet zuinig
15 km op 1 liter dus 100/15 is iets van 6,5 liter p 100 km.

Die batavus heb ik al. 1/14 is op zich zuinig ja totdat je 40k per jaar gaat rijden.

Zo zuinig rijden de meeste auto's niet. Al helemaal bij lange aan niet wat er opgegeven word.
De fordjes fiesta 1.5? volgens mij dieseltjes schijnen wel heel erg zuinig te zijn en het echt waar te maken.
Zelf red ik helaas de 1:8 niet eens.. moet echt snel een andere wagen hebben
1:8 valt nog mee, wou dat het kon haha.
1:3-4 houdt het wel op.
Valt ook wel mee maar ik ga vanaf volgende week weer naar school en bijna al mijn inkomsten vallen weg. Rij nu zo een tank van 60 liter benzine op in een week vaak. Hopelijk komt er snel een tof dieseltje binnen
En vermogen heeft die auto ook niet. 170pk en hij zuipt veel maar snel is ie niet. Alleen op de snelweg 200+ cruisen kan nog vrij comfortabel
Zo zuinig rijden de meeste auto's niet. Al helemaal bij lange aan niet wat er opgegeven word.
De fordjes fiesta 1.5? volgens mij dieseltjes schijnen wel heel erg zuinig te zijn en het echt waar te maken.
Zelf red ik helaas de 1:8 niet eens.. moet echt snel een andere wagen hebben

Oude generatie c amg.
Moest vorige week een 2013 range rover sport supercharged wegbrengen, toch wat leuker.

Ik werk in een Audi garage dus heb dagelijks leuke dingen onder mijn reet.
Maar daarom kan ik mij nog geen nieuwe RS6 kopen om zelf mee rond te rijden![]()