Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.001
Ouwe zeiksnorren dan

• #9.003
Was bij de presentatie in de Rai in 2000 dacht ik

Mafia bolide

Er kunnen gemakkelijk vijf lijken in de koffer. :)

• #9.006

• #9.007

Wordt druk in SUV land. RR komt ook nog met eentje, Ferrari wellicht volgens geruchten. Komt nog een kleinere Bentayga variant enz.

• #9.010
Vroeger veel met deze geraced in gran turismo

2dw3goT.jpg

Got diffuser?

lZR7amJl.jpg

Laatst bewerkt:
Zo ziet hij er minder vet uit.. beetje aparte voorkant

Porsche heeft ook dat 'probleem'. Een SUV ontwerpen voor een merk dat decennialang coupés bouwde is duidelijk niet zo evident.

Porsche heeft ook dat 'probleem'. Een SUV ontwerpen voor een merk dat decennialang coupés bouwde is duidelijk niet zo evident.

Mwoah ik vind de nieuwe macan en cayenne toch wel vrij vet, je ziet dat het Porsches zijn maar toch hebben ze hun eigen design gekregen.

Deze is (net als de eerste cayenne) gewoon een opgeblazen versie van de sportwagen :(

Mwoah ik vind de nieuwe macan en cayenne toch wel vrij vet
Macan klopt niet qua verhoudingen, vond het in het begin ook een aardig model totdat ik het zag. De nieuwste Cayenne is een van de weinige die er goed uitziet, zelfde geldt voor de huidige X5.

De eerste generatie Panamera was ook niet moeders mooiste. :emo:

Al met al is de Urus een geslaagde SUV. Vooral in vergelijking met de eerste poging van Porsche.

Was ik trouwens de enige die moest denken aan de X6 van Lumma Design?

2015-Lumma-Design-BMW-CLR-X-6-R-Static-2-1920x1200.jpg

Toen ik de Urus in het echt zag vond ik 'm dik. Was tegen mijn verwachtingen in, op basis van foto's. Denk wel dat een donkere kleur het best staat. Al heb ik vernomen dat die in het geel zoals bij de onthulling ook best dik oogt, is op foto's lastig vast te leggen..

ygG4UA3l.jpg

vaFhIcql.jpg

Laatst bewerkt:
Ik was toch niet de enige. :D

BMW-X6-M-F86-Lamborghini-Urus-01-830x622.jpg

BMW-X6-M-F86-Lamborghini-Urus-2017-06-830x553.jpg

BMW-X6-M-F86-Lamborghini-Urus-02-830x622.jpg

Terug
Naar boven