- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elektrisch hoe het nu wordt toegepast is extreem slecht voor het milieu. Energie wordt in centrales nog steeds opgewekt met fossiele energie en de productie van al die accu's is ook niet erg milieu ontlastend. Tevens is het een zeer inefficiënte manier van energie distributie (accu's). Ik sla de elektrische auto even over als het kan.
Elektrisch hoe het nu wordt toegepast is extreem slecht voor het milieu. Energie wordt in centrales nog steeds opgewekt met fossiele energie en de productie van al die accu's is ook niet erg milieu ontlastend. Tevens is het een zeer inefficiënte manier van energie distributie (accu's). Ik sla de elektrische auto even over als het kan.
Waterstof is de toekomst. Zag van de week dat top bestuurders van Shell al met zo'n auto rijden. Of het dan een verbrandingsmotor zal zijn of elektrisch maakt niets uit de brandstof is waterstof. Geen vervuilende uitstoot en geen vervuilende accu's.
Ik zeg niks verkeerd, jij hanteert een andere definitie bij milieu. Al die groene rakkers die denken dat de elektrische auto zo goed is. Diesels verbannen en volledig overgaan op waterstof en tot die tijd niet zeiken wanneer ik gas geef met mijn benzine motor.