Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.021
Daar sta je dan met je tesla en je enthousiaste gedrag

• Like
Waarderingen: Vonk
Verpest het topic van Kraft niet met Tesla's.

• #9.023
Prima

• #9.024
Of je nu wil of niet elektrisch is de toekomst

Laten we dat merk voortaan Musk noemen. Nikola Tesla is al genoeg ten schande gemaakt. :(

Een auto is een auto..

• #9.027
Zag model s vandaag weer op de vluchtstrook staan.Met ANWB erbij. Iets met vergissen in bereik ofzo?

Manhart MHX6 Dirt²
6w8eOkO.jpg

:scratch:

• #9.029
Die vind ik wel aardig

Under the hood, Manhart tickled the 4.4 liter twin-turbocharged V8 to make an astonishing 900 hp and 885 lb-ft of torque. If you’re wondering, that’s 300 more hp than the brand-new F90 BMW M5 and about 140 lb-ft of torque more than the triple-turbocharged V8 diesel-powered Audi SQ7. So, basically, it’s a lot. To handle all of that power, Manhart fitted a more high-strength gearbox, beefier rear axle and a revised limited-slip diff. It also gets a lifted, manually-adjustable KW suspensions and 21″ tires wrapped in 305×40 BF Goodrich all-terrain tires.

At the moment, this is just a concept car. However, Manhard is seriously considering selling these and, if they do, they will only make five. Which is actually enough, considering the fact that they want to charge €395,000 for one.

• #9.031
Kan je nog is Scandinavië in in de winter

Daar schieten ze je tegenwoordig dood als je een benzine wagen hebt. Laten we naar Alaska gaan?

• #9.033
Ijsland via Denemarken met ferry

Of je nu wil of niet elektrisch is de toekomst
Elektrisch hoe het nu wordt toegepast is extreem slecht voor het milieu. Energie wordt in centrales nog steeds opgewekt met fossiele energie en de productie van al die accu's is ook niet erg milieu ontlastend. Tevens is het een zeer inefficiënte manier van energie distributie (accu's). Ik sla de elektrische auto even over als het kan.

Waterstof is de toekomst. Zag van de week dat top bestuurders van Shell al met zo'n auto rijden. Of het dan een verbrandingsmotor zal zijn of elektrisch maakt niets uit de brandstof is waterstof. Geen vervuilende uitstoot en geen vervuilende accu's.

Laatst bewerkt:
Auto op waterstof rijdt ook op stroom en heeft een elektromotor. Alleen komt de elektriciteit niet uit een oplaadbare batterij.

Elektrisch hoe het nu wordt toegepast is extreem slecht voor het milieu. Energie wordt in centrales nog steeds opgewekt met fossiele energie en de productie van al die accu's is ook niet erg milieu ontlastend. Tevens is het een zeer inefficiënte manier van energie distributie (accu's). Ik sla de elektrische auto even over als het kan.

Waterstof is de toekomst. Zag van de week dat top bestuurders van Shell al met zo'n auto rijden. Of het dan een verbrandingsmotor zal zijn of elektrisch maakt niets uit de brandstof is waterstof. Geen vervuilende uitstoot en geen vervuilende accu's.

Er is niet 1 oplossing en elec heeft zeker een plek. Niet alleen voor mobiliteit. Maar ook om bijvoorbeeld piekbelasting in het elektranet op te vangen als de zon flink schijnt of de wind hard waait bijvoorbeeld. Of als accu voor je huis.

Plus je zegt het verkeerd. Je hebt milieu en klimaat. Milieu is bijvoorbeeld ook lokale luchtvervuiling, herrie, etc. Elek auto's zijn zeer goed voor het milieu, zeker in de stad.

Wat betreft de accu's heb je wel gelijk. We moeten eerst een manier vinden om deze hoogwaardig te hergebruiken, anders verneuk je het klimaat - ironisch genoeg - door accu's.

En voetbal is maar 22 mannen die achter een balletje aanrennen. Toch?

Laatst bewerkt:
Ik zeg niks verkeerd, jij hanteert een andere definitie bij milieu. Al die groene rakkers die denken dat de elektrische auto zo goed is. Diesels verbannen en volledig overgaan op waterstof en tot die tijd niet zeiken wanneer ik gas geef met mijn benzine motor.

Ik zeg niks verkeerd, jij hanteert een andere definitie bij milieu. Al die groene rakkers die denken dat de elektrische auto zo goed is. Diesels verbannen en volledig overgaan op waterstof en tot die tijd niet zeiken wanneer ik gas geef met mijn benzine motor.

Je hoeft geen groene rakker te zijn om te zien dat een elektrische auto onderdeel is van de transitie. Plus een waterstofauto is in principe een elektrische auto die ipv een batterij waterstof als energie gebruikt. Is toch prima dat we, tot waterstof is doorontwikkeld, alvast pionieren met elektrische auto's.

Terug
Naar boven