MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

:cheer: vandaag was het zo ver ,mijn eerste Giulia Quadrifoglio gespot (donkerblauw ,jammer rood,wit of zwart staat hem zoveel beter)

wat een machtige bak , de brute kracht straalt er van af ,het is dat ik een belangrijke afspraak had want anders was ik hem wel een tijdje achterna gereden

• Like
Waarderingen: Bubs
  • Topic Starter Topic Starter
  • #10.542
Ik zal wel in een rijke regio wonen maar ik zie door de Quadrifoglio's het bos niet meer.

Ga m leasen, jaaaa!

Laatst bewerkt:
  • #10.544
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Charging an electric car in 1905

Niet denken dat dit decennium electrisch is uitgevonden

Ik kan het fout hebben, maar was de electrische auto er niet eerder dan eentje met een verbrandingsmotor?

• #10.546
Het was iig een tijdje populairder.

Maar toch kunnen ze niet tippen aan mijn all-time favorite.

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #10.552
Ik loop er niet om te kwijlen

mooie bak hoor

Audi snapt dat elektrisch rijden niet hoeft te betekenen dat je een suf ogende grijze muizen bak moet rijden. Dit gaat de goede kant op.

Ik ben op zoek naar een wagentje voor korte ritten, liefst enigszins zuinig en vijfdeurs, budget is rond de 3000. Ben al veel Toyota Aygo's en Fiat Panda's tegengekomen, misschien nog andere modellen? Voorkeur gaat voor nu uit naar een aygo, mits deze geen drama is wbt onderhoud

Niet verder zoeken en gewoon een Aygo kopen als je dat een leuk wagentje vind.

• #10.558
17488799-6.jpg

http://www.gallery-aaldering.com/co...made-manual-5-speed-top-condition-360-bhp-nl/

Die SZ, tegenwoordig mooi van lelijkheid, zo’n 25 jaar geleden vond ik hem geweldig.

• #10.560
Terug
Naar boven