XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Naast eerder genoemde;
Alto
Yaris
Punto Grande

Is er goede geschiedenis kan je Picanto overwegen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: Bubs

Wel een leuke kerel, die Ivo.

• Like
Zondag naar Essen motorshow, verwacht daar ook wel wat pareltjes te zien :)

Zondag naar Essen motorshow, verwacht daar ook wel wat pareltjes te zien :)

Met de S2K?

Ben er vroeger ook weleens geweest, maar is imo iets teveel tjoening gericht allemaal.
Als ik echter eens echt tijd over gehad zou hebben zou ik wellicht nog weleens gaan kijken.... alleen niet dit jaar :D

• Like
Met de S2K?

Ben er vroeger ook weleens geweest, maar is imo iets teveel tjoening gericht allemaal.
Als ik echter eens echt tijd over gehad zou hebben zou ik wellicht nog weleens gaan kijken.... alleen niet dit jaar :D

Haha nee, heb ik ook geen winterbanden voor...
Gelukkig zijn wij in beide geïnteresseerd, zowel de standaard exclusieve dingen als het meer tuninggerichte gebeuren.
We maken er dit jaar ook gewoon een weekendje van, veel te lange dag anders...

Haha nee, heb ik ook geen winterbanden voor...
Gelukkig zijn wij in beide geïnteresseerd, zowel de standaard exclusieve dingen als het meer tuninggerichte gebeuren.
We maken er dit jaar ook gewoon een weekendje van, veel te lange dag anders...

Doe je goed, gewoon een leuk weekendje ervan maken!
Meteen een beetje nightlife Essen meepakken. :klink:

Ejoy! :thumb:

• Like
Tsja....

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Al jaren ben ik fan van hot hatches en het plan was om volgend jaar mijn Mini Cooper S te vervangen door (waarschijnlijk) een Clio RS, maar misschien is het toch wel verstandig om een wat minder sportieve auto te gaan rijden. Ik heb alleen geen idee wat dan, het is onze “tweede auto”, waar niet eens 10k per jaar mee wordt gereden en ik ben benieuwd of er iets leuks te koop is voor 15 tot 20k. Veel eisen heb ik niet, hij moet een achterbank en een kofferbak(je) hebben ivm kleine kinderen, op benzine (of gas) rijden, geen 13 in een dozijn wagen, maar wel van deze eeuw zijn en geen softtop hebben. Op dit moment schiet een Jeep Wrangler me te binnen en verder alleen maar saaie zooi. Wie heeft een paar leuke ideeën?

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.573
Mazda 3 MPS

Ik zoek geen snelle auto.

Maar een 3 MPS is wel gaaf. :D

VW Scirocco?

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.576
Alfa Romeo Brera

Sportieve ideeën genoeg, maar het is denk ik toch beter om daar vanaf nu bij weg te blijven, maar wat sportieve bakkies betreft zou ik een Mazda RX8, of een Ford Mustang wel wat vinden. Ik zoek dus iets aparts, maar het hoeft niet meer snel te kunnen gaan.

Terug
Naar boven