XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.581
Zo een nieuwe mazda 6 kost tegenwoordig ook bijna 40k.

Ik weet dat je niet meer mag terugrekenen naar guldens maar ik schrok wel ff

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.582
Renault laguna coupè

Ford Focus Wagon - 2.0 ST-2
Ford Focus ST 2.0
Ford Fiesta ST
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo MultiAir Limited Edition Sport
Volkswagen New Beetle Sport
Abarth 595 Competizione
maar het hoeft niet meer snel te kunnen gaan.
Subaru XV 2.0i Luxury Plus
Toyota RAV4 2.0 VVT-i
Audi A3 Sportback S-line
BMW 1/X1/320i etc.
Volvo V40/C30
JEEP Compass 2.0 Sport
Honda CR-V
Mazda CX-5 2.0

Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo MultiAir Limited Edition Sport

Meest plezierige auto die ik ooit heb gereden voor langere tijd. Enige wat mist is een beetje sportief geluid, maar werken wil dat kleine blokje wel en de wegligging is fenomenaal voor een voorwiel aangedreven vierwieler!

Deze twee spreken me wel aan en hebben me de goede richting opgestuurd, de komende tijd ga ik zo nu en dan maar weer eens op AutoWeek.nl bladeren.

Verder zijn er nog wel wat leuke auto’s genoemd, maar moeders heeft een Land Rover Discovery Sport, dus iets als een CX-5 of een Compass erbij is ook zo wat (een Wrangler daarentegen :))

Ook grappig dat iedereen auto’s op zijn eigen manier ervaart een paar jaar gelden heb twee maal een proefrit gemaakt in een Giulietta QV en dat viel heel erg tegen. Na het eerste ritje dacht ik dat het aan het exemplaar lag, vandaar dat ik ergens anders nog een proefrit ging maken, maar na 5 minuten stond ik al weer bij de dealer.

Lekkere slurper zeg die infinity :p

Das waar, maar ik heb afgelopen jaar maar ongeveer 6000 km gereden met mijn auto, dus of hij nu 1:14 of 1:7 verbruikt, op jaarbasis is dat nog te overzien, maar een 3.7V6 hoeft voor mij ook niet.

Das waar, maar ik heb afgelopen jaar maar ongeveer 6000 km gereden met mijn auto, dus of hij nu 1:14 of 1:7 verbruikt, op jaarbasis is dat nog te overzien, maar een 3.7V6 hoeft voor mij ook niet.

Ja met bijna 50K per jaar wordt dat mijn baas wat te gortig denk ik met de tankpas :roflol:

Dat is een mooi wagentje :thumbs: Wel fucking prijzig nog zeg :eek:

Move b*ch, get out the way

Laatst bewerkt:
giphy.gif
nou moet ik me weer gaan rukken :P

gaat niet door de beste handelaar wou net niks terug geven voor mijn polo van 3 jaar oud

Vreemd voor een auto uit dezelfde groep in een heel gangbaar segment.... weinig marge op de Audi kan ik me ook niet voorstellen.

Maar wees blij, de 1.8tfsi staan bekend als oliezuiperds geloof ik.

BMW'tje niks voor je?

Vreemd voor een auto uit dezelfde groep in een heel gangbaar segment.... weinig marge op de Audi kan ik me ook niet voorstellen.

Maar wees blij, de 1.8tfsi staan bekend als oliezuiperds geloof ik.

BMW'tje niks voor je?
wel aan het denken , maar dan ga ik waarschijnlijk voor x3

Watvoor uitvoering is het?

Terug
Naar boven