- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ga ik vandaag naar kijken , als er wat van de prijs af kan hoeft het vrouwtje onze kinderen niet meer met de polo naar school te brengen
https://www.autotrader.nl/auto/voer...del=a6&bodyType=stationwagen&fuelType=benzine

Ja en nee.De rode ja, gt2 rs is toch de snelste 911 op de Ring?
Ja en nee.
Dit is nummer 1 met 5:19.55, overall.
Nummer 1 qua productie auto's is de Aventador SVJ, op de voet gevolgd door de GT2 RS en nummer 3 is de Huracan Performante.
Er is onlangs een aangepaste GT2 RS (GT2 RS MR) geweest en die staat weer op 1.
Er zijn ook nog auto's zoals de Radical SR8 LM welke een heel snelle tijd zetten maar die vind ik niet echt een productie auto.
Hangt er vanaf hoe je normaal definieert. Maar is relatief comfortabel en goed te gebruiken als daily driver. De motor is echter wel luid, er is minder isolatie, ramen zijn dunner en voelt veel stijver dan bijvoorbeeld een 911 Turbo S. Niet zo gek, de RS weegt 160kg minder en heeft 120pk meer. Een Turbo S maakt amper geluid, dat is bij de RS wel dik voor elkaar.Is er met zo’n gt2 ra nog wel normaal mee te rijden?
https://www.autoweek.nl/occasions/lexus/is/347265150/c-25-v6-a-t-6-mnd-bovag/Al jaren ben ik fan van hot hatches en het plan was om volgend jaar mijn Mini Cooper S te vervangen door (waarschijnlijk) een Clio RS, maar misschien is het toch wel verstandig om een wat minder sportieve auto te gaan rijden. Ik heb alleen geen idee wat dan, het is onze “tweede auto”, waar niet eens 10k per jaar mee wordt gereden en ik ben benieuwd of er iets leuks te koop is voor 15 tot 20k. Veel eisen heb ik niet, hij moet een achterbank en een kofferbak(je) hebben ivm kleine kinderen, op benzine (of gas) rijden, geen 13 in een dozijn wagen, maar wel van deze eeuw zijn en geen softtop hebben. Op dit moment schiet een Jeep Wrangler me te binnen en verder alleen maar saaie zooi. Wie heeft een paar leuke ideeën?