- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zou me niet meer blind staren op het aan cilinders eerlijk gezegd. 't Lijkt er toch sterk op dat motoren steeds effectiever, en zuiniger, worden. Het uitlaatgeluid valt sowieso vrij gemakkelijk aan te passen als het echt zo'n probleem is.
2012-16 4 Cilinder 528i
@ 0:46
Dat een 4 cilinder qua prestaties niet meer onder doet ben ik volkomen met je eens. Maar zoals een 3 cilinder altijd als een brommer zal klinken zo zal een 4 cilinder altijd als een 4 cilinder blijven klinken. (daarom ben ik ook zo blij met mijn 5 cilinder
)Manipulatie is de orde van de dag!Uit de speakers komt tegenwoordig toch het v6 geluid![]()
Tja, fabrikanten moeten tegenwoordig de regels volgen die van bovenaf worden opgelegd.![]()
Manipulatie is de orde van de dag.
Dit is een 231pk 3 cilinder met Heinz uitlaat:
Een lekkere zware V8 vind ik dan denk ik toch mooier 

Waarom? Ik vind het verbruik van de 6-cilinder 528i prima.Als je al typt van minder zuinig kan je beter gewoon 4 cilinder nemen.
Ik denk dat hij de 535i bedoelde.Ik raak in de war. Marcel post over 335i maar tipt in de link 535i.
Als ik beetje vergelijk verschilt het niet zoveel beiden gecombineerd ong. 1 op 12.5 die 6 cilinders.Waarom? Ik vind het verbruik van de 6-cilinder 528i prima.