- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nagenoeg niets! De CLA is zelfs goedkoper in de lease, geen idee waarom, want qua aanschafwaarde zijn ze redelijk gelijk, dus zal restwaarde dingetje zijn.
1.6 blok kan je natuurlijk ook gewoon chippen of een blokje tussenhangen.
Is gewoon hetzelfde blok als de 200 met 156pk variant. Vgm is met chippen ~180pk haalbaar.
Nieuwe CLA is wel erg sexy
Oude versie heeft ook als voordeel dat de afschrijving minder zal tegenvallen dan de nieuwe CLA, waarschijnlijk.Klopt, misschien toch maar wachten op de Launch editie van de nieuwe CLA.. Maar die oude trekt me enigszins toch ook wel voor dat geld. (Is praktisch alle opties voor een stuiver)
Nog even terugkomend op de te maken keuze, de Opel valt denk ik volledig af![]()

Oude versie heeft ook als voordeel dat de afschrijving minder zal tegenvallen dan de nieuwe CLA, waarschijnlijk.

Kun je hem niet gewoon met 1 hand omhoog houden, of lift je niet?Even wat anders, ik wil binnenkort de wielen van de auto van mijn vrouw omwisselen, van voor naar achter en andersom. Bij alle voorgaande auto’s heb ik altijd een reservewiel of winter- en zomerbanden gehad, nu niets van dit alles. Zou ik de auto aan één kant voor en achter op assteunen kunnen zetten en dan de wielen verwisselen, ik zou niet weten waarom niet trouwens.
Volgens mij zegt je gevoel dat je voor het uitgaande model CLA moet gaan, als je hem gaat chippen is dat gewoon een prima keus.
Even wat anders, ik wil binnenkort de wielen van de auto van mijn vrouw omwisselen, van voor naar achter en andersom. Bij alle voorgaande auto’s heb ik altijd een reservewiel of winter- en zomerbanden gehad, nu niets van dit alles. Zou ik de auto aan één kant voor en achter op assteunen kunnen zetten en dan de wielen verwisselen, ik zou niet weten waarom niet trouwens.
Doen ze ook vaak als ze je velgen stelen.. Overigens deden ze dat niet toen ze de velgen van mijn Giulietta meenamen, toen stond deze gewoon met de remschijven op de straat 
Even wat anders, ik wil binnenkort de wielen van de auto van mijn vrouw omwisselen, van voor naar achter en andersom. Bij alle voorgaande auto’s heb ik altijd een reservewiel of winter- en zomerbanden gehad, nu niets van dit alles. Zou ik de auto aan één kant voor en achter op assteunen kunnen zetten en dan de wielen verwisselen, ik zou niet weten waarom niet trouwens.
Is geen enkel probleem, daar zijn die steunen voor. Als ik onder de auto werk, of iets anders waarbij het wiel er af moet, zet ik hem altijd op een assteun.
Als je al typt van minder zuinig kan je beter gewoon 4 cilinder nemen.Zou ook kunnen ja. Rijdt wel wat minder zuinig en mezelf kennende zit ik ongeacht het aantal pk altijd het gas vol in te trappen waar het kan. Stukje zelfbescherming misschien om niet voor een auto met 306 pk te gaan![]()