Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Nagenoeg niets! De CLA is zelfs goedkoper in de lease, geen idee waarom, want qua aanschafwaarde zijn ze redelijk gelijk, dus zal restwaarde dingetje zijn.

Nagenoeg niets! De CLA is zelfs goedkoper in de lease, geen idee waarom, want qua aanschafwaarde zijn ze redelijk gelijk, dus zal restwaarde dingetje zijn.

1.6 blok kan je natuurlijk ook gewoon chippen of een blokje tussenhangen.
Is gewoon hetzelfde blok als de 200 met 156pk variant. Vgm is met chippen ~180pk haalbaar.
Nieuwe CLA is wel erg sexy

1.6 blok kan je natuurlijk ook gewoon chippen of een blokje tussenhangen.
Is gewoon hetzelfde blok als de 200 met 156pk variant. Vgm is met chippen ~180pk haalbaar.
Nieuwe CLA is wel erg sexy

Klopt, misschien toch maar wachten op de Launch editie van de nieuwe CLA.. Maar die oude trekt me enigszins toch ook wel voor dat geld. (Is praktisch alle opties voor een stuiver)

Klopt, misschien toch maar wachten op de Launch editie van de nieuwe CLA.. Maar die oude trekt me enigszins toch ook wel voor dat geld. (Is praktisch alle opties voor een stuiver)
Oude versie heeft ook als voordeel dat de afschrijving minder zal tegenvallen dan de nieuwe CLA, waarschijnlijk.

Oude versie heeft ook als voordeel dat de afschrijving minder zal tegenvallen dan de nieuwe CLA, waarschijnlijk.

Ik ga hem leasen, dus al krijgen ze er einde looptijd slechts 5,00 voor terug is dat niet mijn probleem, zolang ze aan de voorkant het leasetarief maar niet met die restwaarde calculeren zit ik goed :D

Volgens mij zegt je gevoel dat je voor het uitgaande model CLA moet gaan, als je hem gaat chippen is dat gewoon een prima keus.

Even wat anders, ik wil binnenkort de wielen van de auto van mijn vrouw omwisselen, van voor naar achter en andersom. Bij alle voorgaande auto’s heb ik altijd een reservewiel of winter- en zomerbanden gehad, nu niets van dit alles. Zou ik de auto aan één kant voor en achter op assteunen kunnen zetten en dan de wielen verwisselen, ik zou niet weten waarom niet trouwens.

Even wat anders, ik wil binnenkort de wielen van de auto van mijn vrouw omwisselen, van voor naar achter en andersom. Bij alle voorgaande auto’s heb ik altijd een reservewiel of winter- en zomerbanden gehad, nu niets van dit alles. Zou ik de auto aan één kant voor en achter op assteunen kunnen zetten en dan de wielen verwisselen, ik zou niet weten waarom niet trouwens.
Kun je hem niet gewoon met 1 hand omhoog houden, of lift je niet?

Volgens mij zegt je gevoel dat je voor het uitgaande model CLA moet gaan, als je hem gaat chippen is dat gewoon een prima keus.

Ja, maar dat nieuwe MBUX systeem is zo gaaf :o

Ja of een kratje bier :D Doen ze ook vaak als ze je velgen stelen.. Overigens deden ze dat niet toen ze de velgen van mijn Giulietta meenamen, toen stond deze gewoon met de remschijven op de straat :eek:

Is geen enkel probleem, daar zijn die steunen voor. Als ik onder de auto werk, of iets anders waarbij het wiel er af moet, zet ik hem altijd op een assteun.

Volgende week ga ik mijn Triumph Speed Triple ophalen, een oude mannen motor met 0-200 acceleratie in 10s.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.896
mijyuzvbqj5d.jpg

Tja, ik rijd nu Mini, waarschijnljjk een maandagochtend exemplaar.

En we hebben ook een Landrover, die op een klein dingetje na geen problemen vertoond.

De Lamborghini Uterus

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.899
Zou ook kunnen ja. Rijdt wel wat minder zuinig en mezelf kennende zit ik ongeacht het aantal pk altijd het gas vol in te trappen waar het kan. Stukje zelfbescherming misschien om niet voor een auto met 306 pk te gaan :o
Als je al typt van minder zuinig kan je beter gewoon 4 cilinder nemen.

Ik zou meer naar de gym moeten kunnen 's morgens :heart:

52407853_2306032903049408_2652126044533817344_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent-bru2-1.jpg

52396194_2306032943049404_8813681063608975360_o.jpg?_nc_cat=103&_nc_ht=scontent-bru2-1.jpg

Terug
Naar boven