XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.862
[afbeelding niet meer beschikbaar]
renault-25-baccara-850x400.jpg

Yes sir, i can boogie :rocker2:

@Punjab , gisteren irl de insignia van buiten kunnen bekijken en die ziet er toch best goed uit

@Punjab , gisteren irl de insignia van buiten kunnen bekijken en die ziet er toch best goed uit

Ja is helemaal niet verkeerd he.. Ik vind het een erg mooie auto, voor een merk dat niet bekend staat als "premium", doen ze toch aardig mee.

De configuraties zoals ze naar mijn smaak zijn en waaruit ik moet gaan kiezen ergens in maart/april na proefritten in beide;

Mercedes-Benz A200DCT Limousine Business Solution 165PK - € 41.710,00 fiscale waarde
- AMG Line
- NIGHT Pakket
- Donker getinte ramen achter

Opel Insignia Grand Sport 1.6T AUT Business Executive 200PK - € 39.695,00 fiscale waarde
- Bose Premium Sound
- IntelliLux LED
- Donker getinte ramen achter
- OPC Sportline Exterieur

De MB kan ik pas in maart proefrijden.. en de Opel eind deze maand als het goed is in de 1.6T.

hkH9Winl.jpg

hsq1Erql.jpg
1 van de mooiste.

Mooie optie voor een liefhebber deze Lamborghini Jarama S. Voor een auto uit '73 is een top van 250 km/u en 0-100 <7,0s behoorlijk pittig. Slechts 155 stuks van gebouwd. <10.000Km.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Bubs

Het wordt niet gauw veel beter. Ja oke, met een race uitlaat vanaf fabriek (al weet ik niet of deze verkrijgbaar is bij cabrio). Dat is helemaal ziek, alleen is dat in sommige landen dan weer verboden.

• Like
Waarderingen: Bubs
Ik ben voornemens een BMW 528i te nemen en ik zie dat die van na 2011 allemaal een viercilinder lijken te hebben, terwijl die van 2010 en 2011 allemaal zescilinders zijn. Mag ik aannemen dat het geluid van die viercilinder dus gay klinkt? En merk je qua performance wat?

Ik heb liever een wat nieuwere, maar die viercilinder houdt me toch wel tegen.

Nog even terugkomend op de te maken keuze, de Opel valt denk ik volledig af :emo:

Op de CES is de nieuwe CLA ook geintroduceerd.. Daarnaast is er van de huidige CLA een zeer (fiscaal) aantrekkelijk afscheidsmodel te krijgen met nagenoeg full option. Alleen heb je bij deze laatstgenoemde niet het nieuwe MBUX systeem. De vraag is daarnaast ook wat de nieuwe CLA qua prijs gaat doen in NL en welke motoren er beschikbaar komen. Waarschijnlijk dezelfde motoren als de A Limousine..

Moeilijk moeilijk.. De huidige CLA compleet voor een kleine 37K, wel met een 1.6T Benzine motor wat ruimte biedt voor wat tuning, daar de bijbehorende 122PK natuurlijk schamel is voor een MB CLA. Of een nieuwe CLA, die waarschijnlijk pas begint op 40K en met dezelfde opties al snel richting de 50K zal gaan..

De nieuwe is dan weer wel prachtig.. (even door die lelijke oranje accenten heen kijken)

Nog even terugkomend op de te maken keuze, de Opel valt denk ik volledig af :emo:

Op de CES is de nieuwe CLA ook geintroduceerd.. Daarnaast is er van de huidige CLA een zeer (fiscaal) aantrekkelijk afscheidsmodel te krijgen met nagenoeg full option. Alleen heb je bij deze laatstgenoemde niet het nieuwe MBUX systeem. De vraag is daarnaast ook wat de nieuwe CLA qua prijs gaat doen in NL en welke motoren er beschikbaar komen. Waarschijnlijk dezelfde motoren als de A Limousine..

Moeilijk moeilijk.. De huidige CLA compleet voor een kleine 37K, wel met een 1.6T Benzine motor wat ruimte biedt voor wat tuning, daar de bijbehorende 122PK natuurlijk schamel is voor een MB CLA. Of een nieuwe CLA, die waarschijnlijk pas begint op 40K en met dezelfde opties al snel richting de 50K zal gaan..

De nieuwe is dan weer wel prachtig.. (even door die lelijke oranje accenten heen kijken)

Ik zou een paar schoenen per maand minder kopen en lekker voor de nieuwe CLA gaan :)

Ik heb mijn (lease) auto vorige maand ingeleverd :(. Ik ga nu met de trein maar bij een nieuwe opdracht moet ik misschien wel weer een auto aanschaffen. Is wel leuk die zoektocht. Maar de t*ring wat een prijzen allemaal.

Ik heb mijn (lease) auto vorige maand ingeleverd :(. Ik ga nu met de trein maar bij een nieuwe opdracht moet ik misschien wel weer een auto aanschaffen. Is wel leuk die zoektocht. Maar de t*ring wat een prijzen allemaal.

Ja als je zelf iets moet aanschaffen ben je goed af op dit moment op de tweedehands auto markt.. Er staat heel veel voorraad overal en dat scheelt enorm ten opzichte van een nieuwe auto.

Ja als je zelf iets moet aanschaffen ben je goed af op dit moment op de tweedehands auto markt.. Er staat heel veel voorraad overal en dat scheelt enorm ten opzichte van een nieuwe auto.

Ik pleit voor een 2de hands auto lease markt. Bij ons moesten we allemaal nieuw lease maar de laatste 6 jaar zijn de leasetarieven niet geïndexeerd. Kostbare bedoeling.

Ik pleit voor een 2de hands auto lease markt. Bij ons moesten we allemaal nieuw lease maar de laatste 6 jaar zijn de leasetarieven niet geïndexeerd. Kostbare bedoeling.

Tja gelukkig kan ik weer over op benzine met dank aan de klimaatgekte. Dat biedt veel meer mogelijkheden dan een diesel.

Tweedehands leasen is Russische Roulette voor de leasemaatschappijen inzake onderhoud, historie, herkomst etc. Dat zal nooit echt van de grond komen, tenzij erg jong gebruikt tot max 20K op de teller.

Tja gelukkig kan ik weer over op benzine met dank aan de klimaatgekte. Dat biedt veel meer mogelijkheden dan een diesel.

Tweedehands leasen is Russische Roulette voor de leasemaatschappijen inzake onderhoud, historie, herkomst etc. Dat zal nooit echt van de grond komen, tenzij erg jong gebruikt tot max 20K op de teller.

Ja dat is ook bijzonder. Nu is benzine ineens weer mogelijk.
Ja ik snap het. Ik zou het als lease maatschappij ook niet aandurven :).

Voorlopig zit ik nog in die grote gele apparaten en rijden we thuis in de Ford Fiesta van mijn vrouw :p... Ik heb altijd lease auto's gereden. Best wel apart nu. Maar het traject wat ik moet afleggen met de trein is meer dan prima.

• Like
Waarderingen: Vonk

Wat is het verschil in maandelijkse kosten tussen de Insignia en de oude CLA?

Terug
Naar boven