XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.941
Die e-tron ziet er echt vele malen beter uit dan die tesla's. Hoop dat de mensen de echte muskus gaan ruiken binnenkort.

Kwam deze weer tegen. Oude drie en vijf series blijven echt m'n favoriet. Gekkenwerk.

SV + Countach
Was eerst sceptisch. Ben helemaal om. Ongekend welke prestaties de Urus levert voor een SUV, althans op de weg.

Maar vind dit wel een mooie station tegenwoordig
Mooie wagen.
Injectie?
De nieuwste focus is ook erg nais. Als je in deze klasse rijplezier en dynamiek zoekt kom je bij Ford uit. Wel apart dat de sedan niet in NL wordt verkocht.

Laatst bewerkt:
proxy.php?image=https%3A%2F%2Favatars.mds.yandex.png

Ik vraag me af of die hele i3 niet gewoon een uit de hand gelopen 1-april-grap is. De designers bij BMW wilden gewoon hun manager trollen.

Het beste is dat ze er nog allerlei prijzen mee wonnen. De i3 versloeg zelfs de F Type en 918 Spyder

Car Design News Awards: Nissan IDx and BMW i3 named best Concept and Production cars

The BMW i3 was a runaway winner of the Production car category - finally a car that feels holistic in its approach to electric mobility. Benoit Jacob, head of BMW i design accepted the award on behalf of his team.

Meanwhile the BMW i3 was described as: “The signal we were all waiting for: to settle us firmly in the twenty-first century. The BMW I3 is more than a car, it goes beyond its airy style. It’s a total 360-degree circle of design innovation: from shapes to instruments, we are discovering the pleasure of seamless mobility.” The i3 fended off the Jaguar F-Type Coupe and Porsche 918 Spyder, which were runners up.

BRT3YlW.jpg

Heel veel Sedan versies halen de Europese of Nederlandse markt niet.. In China en USA zijn ze er gek op.

Iemand voorstellen voor elektrische autos, q1 2020? Liefst wat ruimere auto.
Rij nu Mercedes, maar kost me aardig wat bijtelling met 20% en die loopt volgend jaar af. Volgend jaar 22% dus, dus gaat me zeker € 250 per maand kosten vs € 60 per maand voor elektrisch.

Een mercedes voor 250,00 bijtelling per maand? netto? Een A klasse 160 ofzo?

Een mercedes voor 250,00 bijtelling per maand? netto? Een A klasse 160 ofzo?
Company lease, klopt A 180 uit 2015. Ene kant denk ik ik betaal liever € 250 per maand om zo een auto te rijden, maar aan de andere kant kan ik wel bijna € 200 euro per maand besparen door elektrisch te rijden.

Company lease, klopt A 180 uit 2015. Ene kant denk ik ik betaal liever € 250 per maand om zo een auto te rijden, maar aan de andere kant kan ik wel bijna € 200 euro per maand besparen door elektrisch te rijden.

Ja ik herken het allemaal helemaal.. Ik weet het altijd te presteren om mijn loonsverhoging weer terug te draaien door eens per 4 jaar weer een veel duurdere auto te willen :emo:

Maar wat jij zegt, zelf kun je voor dat geld niet in een auto rijden. Maar elektrisch vind ik echt niet niet praktisch genoeg en moet qua ontwikkeling nog heel wat verder komen wat mij betreft. Daarna wordt het ook meer betaalbaar.. Want die prijzen gaan ook nergens over.

Ja ik herken het allemaal helemaal.. Ik weet het altijd te presteren om mijn loonsverhoging weer terug te draaien door eens per 4 jaar weer een veel duurdere auto te willen :emo:

Maar wat jij zegt, zelf kun je voor dat geld niet in een auto rijden. Maar elektrisch vind ik echt niet niet praktisch genoeg en moet qua ontwikkeling nog heel wat verder komen wat mij betreft. Daarna wordt het ook meer betaalbaar.. Want die prijzen gaan ook nergens over.
Klopt, maar ik werk echt om de hoek en geef de auto bijna altijd mee aan me vrouw. Zij moet 20 min rijden naar werk en laadpalen hebben we bij ons op het werk en ook bij haar op het werk.
Maarja, enige grotere elektrische auto's die ik kan vinden die in de prijsklasse vallen zijn de Kia E-nero en Hyandai Kona. Niet echt auto's waar ik warm van word...

Klopt, maar ik werk echt om de hoek en geef de auto bijna altijd mee aan me vrouw. Zij moet 20 min rijden naar werk en laadpalen hebben we bij ons op het werk en ook bij haar op het werk.
Maarja, enige grotere elektrische auto's die ik kan vinden die in de prijsklasse vallen zijn de Kia E-nero en Hyandai Kona. Niet echt auto's waar ik warm van word...

Nee precies dat, daar wil je toch niet in rijden... Een Jaguar of een Tesla is nog wel leuk speelgoed, maar voor dat geld :treuren:

Audi e-tron GT & Porsche Taycan - Mission E. Dat worden knallers. Jaren terug de i8 gezien en mogen voelen, dat was toen echt een eyeopener. Die cabrio ziet er overigens nog beter uit. Als zulke modellen blijven komen dan heeft dat segment zeker een toekomst.

Nee precies dat, daar wil je toch niet in rijden... Een Jaguar of een Tesla is nog wel leuk speelgoed, maar voor dat geld :treuren:
Die zijn inderdaad abnormaal duur. Daarom twijfel ik ook :(, 200 euro per maand besparen is toch wel netjes maarja dan is het over met de pret en rij ik in een lego wagentje.
Rij alleen maar 20.000 km per jaar... dus opzich veel geld wat ik ermee kan besparen

Daarnaast wordt het in benzine/diesel ook lastig om een grotere mooie auto te vinden die in de budget past. De A-klasse paste namelijk maar net, maar is met mijn kids erbij veel te klein.
Aanschaf bij elektrisch is duur, maar door de subsidie is het budget bij die auto's wel hoger.

Terug
Naar boven