- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eens.Die e-tron ziet er echt vele malen beter uit dan die tesla's. Hoop dat de mensen de echte muskus gaan ruiken binnenkort.
Was eerst sceptisch. Ben helemaal om. Ongekend welke prestaties de Urus levert voor een SUV, althans op de weg.
Mooie wagen.
Nee man, het is 'avant-garde'...Ik vraag me af of die hele i3 niet gewoon een uit de hand gelopen 1-april-grap is.

Meen je dit?i3 more like <3
Company lease, klopt A 180 uit 2015. Ene kant denk ik ik betaal liever € 250 per maand om zo een auto te rijden, maar aan de andere kant kan ik wel bijna € 200 euro per maand besparen door elektrisch te rijden.Een mercedes voor 250,00 bijtelling per maand? netto? Een A klasse 160 ofzo?
Company lease, klopt A 180 uit 2015. Ene kant denk ik ik betaal liever € 250 per maand om zo een auto te rijden, maar aan de andere kant kan ik wel bijna € 200 euro per maand besparen door elektrisch te rijden.

Klopt, maar ik werk echt om de hoek en geef de auto bijna altijd mee aan me vrouw. Zij moet 20 min rijden naar werk en laadpalen hebben we bij ons op het werk en ook bij haar op het werk.Ja ik herken het allemaal helemaal.. Ik weet het altijd te presteren om mijn loonsverhoging weer terug te draaien door eens per 4 jaar weer een veel duurdere auto te willen
Maar wat jij zegt, zelf kun je voor dat geld niet in een auto rijden. Maar elektrisch vind ik echt niet niet praktisch genoeg en moet qua ontwikkeling nog heel wat verder komen wat mij betreft. Daarna wordt het ook meer betaalbaar.. Want die prijzen gaan ook nergens over.
Klopt, maar ik werk echt om de hoek en geef de auto bijna altijd mee aan me vrouw. Zij moet 20 min rijden naar werk en laadpalen hebben we bij ons op het werk en ook bij haar op het werk.
Maarja, enige grotere elektrische auto's die ik kan vinden die in de prijsklasse vallen zijn de Kia E-nero en Hyandai Kona. Niet echt auto's waar ik warm van word...

Die zijn inderdaad abnormaal duur. Daarom twijfel ik ookNee precies dat, daar wil je toch niet in rijden... Een Jaguar of een Tesla is nog wel leuk speelgoed, maar voor dat geld![]()
, 200 euro per maand besparen is toch wel netjes maarja dan is het over met de pret en rij ik in een lego wagentje.Helaas te duurAudi e-tron GT & Porsche Taycan - Mission E. Dat worden knallers.