- Waardering
- 21.437
Ja het begint regelmatig bij dure modellen en dan sijpelt het door naar andere segmenten. Qua esthetiek is daar niet veel mis mee.
En iets als Opel Ampera-e? Heeft een prima actieradius.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja het begint regelmatig bij dure modellen en dan sijpelt het door naar andere segmenten. Qua esthetiek is daar niet veel mis mee.
Die zijn inderdaad abnormaal duur. Daarom twijfel ik ook, 200 euro per maand besparen is toch wel netjes maarja dan is het over met de pret en rij ik in een lego wagentje.
Rij alleen maar 20.000 km per jaar... dus opzich veel geld wat ik ermee kan besparen

Zij wilt ook een grotere auto, maar of het elektrisch is of benzine/diesel maakt haar niet veel uit. Zelfs in de benzine/diesel categorie gaat het nu lastig worden een mooie grote auto te vinden die in het budget past.

Als het aan jou lag dan werd het dit:Zij wilt ook een grotere auto, maar of het elektrisch is of benzine/diesel maakt haar niet veel uit. Zelfs in de benzine/diesel categorie gaat het nu lastig worden een mooie grote auto te vinden die in het budget past.
Nadeel is dat ze de leasetermijn hebben verlengt hier naar 5 jaar, dus als ik een verkeerde keus maak ga ik 5 jaar lang spijt krijgen![]()
Ik zeg doen!Thanks voor het voorstel, maar de Opel Ampera-e vind ik niet mooi. Ik ga dan liever voor de KIA e-nero, zit overigens een jaar levertijd op die e-nero inmiddels..Ja het begint regelmatig bij dure modellen en dan sijpelt het door naar andere segmenten. Qua esthetiek is daar niet veel mis mee.
Ja.. moeilijk, helemaal als je er 5 jaar aan vast zit. Dat is toch 12.000 besparen in die 5 jaar en in een lelijke stomme auto rijden..
Denk dat je moet afwegen wat je het belangrijkste vindt.
Ga je het merken als je maandelijks die 200 euro overhoudt? Ga je die daadwerkelijk sparen bijvoorbeeld, dan heb je er wat aan.. maar als het verdwijnt naar "ik weet niet waar we het nu aan uitgeven" en je moet weer in die stomme auto stappen.. tsja...
![]()
Ik zeg doen!

Zo denk ik ook, voor € 250 per maand rij ik sowieso geen auto prive, die kosten liggen hoger. Ik kom gelukkig niks tekort, maar meer kunnen sparen is natuurlijk altijd fijn hehe.Ja.. moeilijk, helemaal als je er 5 jaar aan vast zit. Dat is toch 12.000 besparen in die 5 jaar en in een lelijke stomme auto rijden..
Denk dat je moet afwegen wat je het belangrijkste vindt.
Ga je het merken als je maandelijks die 200 euro overhoudt? Ga je die daadwerkelijk sparen bijvoorbeeld, dan heb je er wat aan.. maar als het verdwijnt naar "ik weet niet waar we het nu aan uitgeven" en je moet weer in die stomme auto stappen.. tsja...
![]()
Ik zeg doen!
Pittig voor een dame die CLS.
Is te klein als gezinsauto..ondertussen in de polder probeert een timmerman met een voorliefde voor volvo zijn vrouw te overtuigen van de v40 als gezinsauto .
https://www.volvocars.com/nl/car-configurator/v/v40#r-design
niet voor de dagelijkse boodschappen en school run , heb ook nog een Bus namelijk
ooit gegrapt tegen mijn vrouw dat ik dat op mijn t6 zou schilderen

Hoop consternatie onder eigenaren omdat ze in hun konnie zijn genomen qua bereik door jag.
ondertussen in de polder probeert een timmerman met een voorliefde voor volvo zijn vrouw te overtuigen van de v40 als gezinsauto .
https://www.volvocars.com/nl/car-configurator/v/v40#r-design
Zelf een a klasse gehad, voelt niet echt premium aan eerlijk gezegd. Zou dan liever een ander merk hebben en dan wat sterkere motorisering. Vond een a180 echt tergend langzaam, voor alles moeten terug schakelen e.d. Verschil met een c klasse is enorm in.mijn beleving.
Maarja makkelijk gezegd achteraf, ik had hem ten slotte zelf ook gehaald.![]()