XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Ik vind de nieuwe volvo's weer erg mooi vormgegeven, maar deze v40 gaat al eventjes mee toch? Volgens mij al een jaar of 5-6? Ik kan ze in elk geval na het 14% bijtelling debacle niet meer aanzien op de weg, ondanks de redelijk recente facelift?

Ja het het zal een keuze worden tussen de A Limousine 200 7G-DCT Business Solution AMG of de CLA 180 7G-DCT Coupe Sport Edition Limited (huidige model, maar daar moet dan wel de ECU van aangepast worden), of de nieuwe CLA Coupe 2019, maar daar kan ik pas wat zinnigs over zeggen als ik de prijslijst ergens eind maart krijg.

Dat trage wat jij bedoelt is inderdaad een veel gehoorde klacht, ook bij de DCT versies, maar dat is gelukkig allemaal aan te passen :)
hoe recent die facelift is : geen idee , hoe dan ook een nette mooie wagen .
Kan er niks aan doen heb een zwak voor het v40 model:heart::heart:

Ja het is zeker een redelijk tijdloos design :) Maar kwestie van smaak.

Ze komen in elk geval van heel ver :D

m1fyheibvw7l_480.jpg

Ook die oude V40 vond ik in zijn tijd wel mooi, de huidge V40 vind ik ook geen verkeerde auto.

Ja het is zeker een redelijk tijdloos design :) Maar kwestie van smaak.

Ze komen in elk geval van heel ver :D

m1fyheibvw7l_480.jpg
in dat model heb ik als jochie van 17 nog stoelen en dashboards ingebouwd in mijn vakantie's .Verder werkte een vriend van mijn vader voor volvo dus als jochie hing mijn kamer vol met volvo marketing posters :)

• Like
Waarderingen: Vonk
Haha nostalgie inmiddels :D

Toch maar eens volgen wat betreft electrisch rijden.... auto staat inmiddels ruim 3 ton op de teller.... en met 40.000 per jaar gaat t hard.....

Klopt, maar ik werk echt om de hoek en geef de auto bijna altijd mee aan me vrouw. Zij moet 20 min rijden naar werk en laadpalen hebben we bij ons op het werk en ook bij haar op het werk.
Maarja, enige grotere elektrische auto's die ik kan vinden die in de prijsklasse vallen zijn de Kia E-nero en Hyandai Kona. Niet echt auto's waar ik warm van word...

Een Nissan Leaf anders? Een collega van mijn heeft een Kia Nero, niet een auto waar je warm van wordt, dat klopt, maar ik zou me er in durven vertonen.

Striking technology and thrilling performance. Take a closer look at the first-ever BMW X3 M Competition and BMW X4 M Competition.

Volvo 142- 66- 360- 240- 960- 740 brengen warme herinneringen naar boven.

En Volvo vrachtwagens niet te vergeten.

Laatst bewerkt:
Soms zie je een jaar geen in het geel, nu twee in drie dagen :eek:
En nog targa ook :heart:

52874864_2307653066220725_1017165727343312896_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent-bru2-1.jpg

52445518_2307653216220710_6029653343599591424_o.jpg?_nc_cat=109&_nc_ht=scontent-bru2-1.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.995
afgelopen week weer op dezelfde plek die gele Urus gespot (parkeerplaats onder een bedrijvengebouw ,weg langs het kanaal Someren - Asten )

ander weerbeeld als toen en ik moet mijn mening bijstellen ,is toch wel een mooi kleur ,

(ik wou hem eerst in het zwart bestellen maar ben nu wel aan het twijfelen hihihi)

Terug
Naar boven