Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Sick.

Dit gaat alles voorbij.

Dit was (en is) legend.

Toen mercedes nog mercedes was. Missen er nog een paar. Waaronder natuurlijk de CLK AMG DTM, de SLR (722) & SLR roadster (722S), de SLR Stirling Moss. Maar ook een 190E (Evo I & II), de 300SL etc.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
was destijds een aardig kanon ,

Doe mij ook maar klassieke BMWs.

Een veel betere rijdersauto ga je niet gauw vinden van BMW. De V10 misschien, maar die hadden ze door moeten ontwikkelen. Doodzonde dat ze toen die V10 hebben afgedaan.

Laatst bewerkt:
Welk merk niet tegenwoordig.

En @Josef Švejk als je antwoord geeft, houd de exoten buiten beschouwing.

Ja idd. Die zijn net als mercedes ook al een tijdje de weg kwijt.
Ik vind de moderne Mercedes zeer goed meevallen eigenlijk. :thinking: Alleen kan ik ze moeilijk van elkaar onderscheiden. :emo:

1280px-Mercedes_E_220_CDI_Classic_%28W211%29_front_20100509.jpg

Hier vond ik niets aan in tegenstelling tot nu.

Ik vind de moderne Mercedes zeer goed meevallen eigenlijk. :thinking: Alleen kan ik ze moeilijk van elkaar onderscheiden. :emo:
Oke fair enough. De laatste 6-7 jaar zijn ze weer op de goede weg terug. Met name qua bouwkwaliteit. De monsters van toen komen ook niet meer. Dat kan ook niet denk ik want alles gaat door dezelfde windtunnel lijkt het. Maar wel jammer. Zelfde geldt voor BMW. Al is de M4 GTS/CS ook niet voor de poes.

De CSL is overigens toch een plaatje.

Laatst bewerkt:
De eerste twee generaties van de A Klasse waren wel een verschrikking. :bang:

• Like
Waarderingen: Vonk
Mag van mij in het lijstje v.d. lelijkste moderne (Europese) wagens. (A Klasse gen. 1 & 2, Xsara Picasso, i3, C-Zero, Multipla)

Maar ik zal niet ontkennen dat het bij sommige van die wagens eerder om functionaliteit dan design ging. Dat heb ik over de BMW GT's ook altijd gezegd.

Laatst bewerkt:
Oke fair enough. De laatste 6-7 jaar zijn ze weer op de goede weg terug. Met name qua bouwkwaliteit. De monsters van toen komen ook niet meer. Dat kan ook niet denk ik want alles gaat door dezelfde windtunnel lijkt het. Maar wel jammer. Zelfde geldt voor BMW. Al is de M4 GTS/CS ook niet voor de poes.

De CSL is overigens toch een plaatje.

csl is :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:. Beste klinkende 6 pitter van bmw ooit :)

Terug
Naar boven