- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lucien moet motor altijd 45 minuten laten draaien als hij gps wil updaten
Peugeot? Dat is toch een favoriet merk van @Nomen Nescio?
![]()
“Wat moet ik nu nog doen?”, vraagt hij zich vertwijfeld af.
https://www.500e.nl/autos/mercedes-190e-23-16/
Een heeeeerlijke auto.
Ja idd. Die zijn net als mercedes ook al een tijdje de weg kwijt.
de hele auto industrie als ik eerlijk benJa idd. Die zijn net als mercedes ook al een tijdje de weg kwijt.
Ik vind de moderne Mercedes zeer goed meevallen eigenlijk.Ja idd. Die zijn net als mercedes ook al een tijdje de weg kwijt.
Alleen kan ik ze moeilijk van elkaar onderscheiden. 
Oke fair enough. De laatste 6-7 jaar zijn ze weer op de goede weg terug. Met name qua bouwkwaliteit. De monsters van toen komen ook niet meer. Dat kan ook niet denk ik want alles gaat door dezelfde windtunnel lijkt het. Maar wel jammer. Zelfde geldt voor BMW. Al is de M4 GTS/CS ook niet voor de poes.Ik vind de moderne Mercedes zeer goed meevallen eigenlijk.Alleen kan ik ze moeilijk van elkaar onderscheiden.
![]()
Kwam toen ook ineens heel ander volk bij de mercedes dealers. Geen directeuren etc, maar C&A volk.De eerste twee generaties van de A Klasse waren wel een verschrikking.![]()
Oke fair enough. De laatste 6-7 jaar zijn ze weer op de goede weg terug. Met name qua bouwkwaliteit. De monsters van toen komen ook niet meer. Dat kan ook niet denk ik want alles gaat door dezelfde windtunnel lijkt het. Maar wel jammer. Zelfde geldt voor BMW. Al is de M4 GTS/CS ook niet voor de poes.
De CSL is overigens toch een plaatje.

. Beste klinkende 6 pitter van bmw ooit 
Mag van mij in het lijstje v.d. lelijkste moderne wagens.