AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Ja als zo'n auto in de fik staat kan je weinig doen.

Toen hammond die crash had in de Rimac stond die ook een halve week nog na te branden ofzo lol.

het lithium in de batterijen reageert gewoon met de zuurstof in de lucht, dus het is gewoon wachten tot de reactie voorbij is. dat kan inderdaad lang duren.
zand erover gooien kan werken. maar als je hem dan verplaatst brand het rustig verder:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.103
https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/volkswagen-kondigt-touareg-v8-tdi-aan/

I like that

Ciro di Marzio reed ook een toeareg :D

Deal with it
11913-1532336916.jpg

Kan je mee gezien worden zonder betiteld worden als een aso zoals in een X5 of GLE/S.
En als het goed genoeg is voor Ciro wie zijn wij dan om dat te betwisten?

• #11.106
Ze reden nog al eens in verschillende auto's. Maar in een soort auto's zag je Genny en Ciro nooit. In Italiaanse :D

Ciro hield niet van echt opvallende auto's, idd.
De grootste criminelen rijden doorgaans niet in opvallende bakken. Lijkt mij. Holleeder reed ook (o.a.) een Passat.
Reed wel een benz op het einde geloof ik. Paste hem wel. Maar reden verschillende idd.

• #11.110
Willem_Holleeder_Volkswagen_Passat_W8_4MOTION_05.jpg

Passagierairbag er uit gehaald en verborgen ruimte voor wapens daar gemaakt

Ik lees zelden op autoweek en aanverwante fora. Nu net een minuut of 15-20 gedaan en wat een ontzettend zure mensen daar. De een lijkt de ander af te willen troeven qua negativiteit. :roflol: Ik lees toch behoorlijk veel op fora maar dit is uniek.

Ik lees zelden op autoweek en aanverwante fora. Nu net een minuut of 15-20 gedaan en wat een ontzettend zure mensen daar. De een lijkt de ander af te willen troeven qua negativiteit. :roflol: Ik lees toch behoorlijk veel op fora maar dit is uniek.

Ik zit er nu regelmatig te lezen, puur ter vermaak en orientatie nieuwe wagen.. Maar inderdaad, negatief azijn pissend Nederland verenigt zich daar op die sites :roflol:

De afgunst onderling ook tussen de verschillende kampen, hilarisch :roflol:

Maar sommige gebruikers reviews van auto's zijn best interessant, veelal informatie die je echt niet gaat horen van de dealer. En omdat auto vaak emotie is, blijft het soms lastig om ook een rationeel weloverwogen keuze te maken.

Maar sommige gebruikers reviews van auto's zijn best interessant
Die lezen beter. Sommigen nemen echt de moeite dat is idd aardig. Ik heb het over de "reacties" en "afgunst", of alles dat niet in eigen straatje past.
Maar inderdaad, negatief azijn pissend Nederland verenigt zich daar op die sites :roflol:

De afgunst onderling ook tussen de verschillende kampen, hilarisch :roflol:
Het is ook zo'n vreemd mechanisme. Als ik naar een restaurant ga en het daar niet te eten vindt, dan ga ik toch niet daar de volgende dag weer eten en vervolgens weer mijn gal te spuwen. Toch? Nou veel lui op autoweek denken daar toch anders over. :roflol:
Sommigen geven ook consequent af op presentatie van medewerkers, mens kijk dan niet denk ik dan. Maak het leven niet zo moeilijk voor jezelf. Ik kan mij geen andere site herinneren waar zoveel negativiteit te lezen is.

Ja ik snap het ook niet, vast de dertien in dozijn kerels die thuis veel te kort komen, tussen benen iets te compenseren hebben en over het algemeen gewoon een enorm kutleven hebben :D

Ja ik snap het ook niet, vast de dertien in dozijn kerels die thuis veel te kort komen, tussen benen iets te compenseren hebben en over het algemeen gewoon een enorm kutleven hebben :D
Ze zouden er een tv format van kunnen maken. Goud. Vooral als ze dan verplicht in een "VAG" auto moeten rijden. Want daar gaan ook halve tirades met complottheorieën over.

Ik vind Autoblog (Wouter) altijd lekkerder wegkijken dan Autoweek tbh

Ik vind Autoblog (Wouter) altijd lekkerder wegkijken dan Autoweek tbh
Prima toch. Ik heb het meer over het mechanisme om dat dan vervolgens heel frequent te herhalen, op de site/ youtube/ instagram, doordrenkt van negativiteit. Wat dan ook weer anderen oproept om daarop te reageren, in dezelfde sfeer. Dat vind ik een beetje merkwaardig. Zie voorbeeld restaurant. In ieder geval in een dusdanige hoeveelheid dat het bij mij echt opvalt en lachwekkend wordt. Engelsen doen dat toch over het algemeen leuker.

Terug
Naar boven